זוגיות זימון זוגיות חשיבה חיובית מודעות עצמית תקשור

הפריזמה הזוגית בחירת הנשמה את הזיווג

הפריזמה הזוגית

תהליך הפריזמה הזוגית הינה שיטה המשפרת את היכולת לזמן זוגיות ולזהות את הבחירות הישמתיות

הפריזמה הזוגית בחירת הנשמה את הזיווג

שיטת "הפריזמה הזוגית" מחברת אותנו למערכות זוגיות שהנשמה בחרה בעולמנו.

במהלך ייעוץ בתקשור התקבלה שיטת הריפוי הרוחנית הזוגית "הפריזמה הזוגית". חשתי שאני בטראנס רוחני כשהתחלתי לפרט וליישם את השיטה במהלך ייעוץ התקשור ולאחר מכן הצלחתי גם לתעד את השיטה. קראתי לה שיטת "הפריזמה הזוגית" בגלל שהפריזמה מפצלת את בחירות הנשמה ל-7 בחירות זוגיות אפשריות בחיינו בהווה – השיטה מיושמת באמצעות  3 מפגשים.

ג' הגיעה אלי דיי מתוסכלת מקשרים זוגיים שאינם מתקדמים לשום מקום וקל וחומר לא לקשר שמבטיח זוגיות מתמשכת.

במפגש הראשון נחשפנו לבחירות הזוגיות שנשמתה בחרה – עלינו יחד למקור נשמתה ושם היא חשה וחוותה את שבעת הבחירות הזוגיות של נשמתה כאנרגיות וכדמויות.מבין כל האנרגיות ג' זיהתה רק דמות אחת כאקס המיתולוגי מעברה.

במפגש השני שיחררנו את האנרגיה של האקס – עלינו שוב למקור נשמתה לפגוש את מעגל 7 הבחירות שנשמתה בחרה. היא התרגשה לגלות שהיא חוזרת וחווה את אותם האנרגיות ושחררה את האקס המיתולוגי.

זוגיות של "זיווג משמים" היא מתנה גדולה וחוויה עצמתית אך לא פחות חשוב כשנפרדים ממערכת זוגית וצריכים ללמוד לשחרר את הכאב ולהימנע מתחושות שכאילו "איבדתם חלק מתוככם".

במפגש השלישי ג' הגיעה נרגשת כולה "את לא יודעת מה חלמתי! ..בחלום פגשתי את אחת מהבחירות הזוגיות באנרגטיות שלי שחוויתי במפגשים יחד אתך במקור הנשמה אולם הפעם הצלחתי לראות את פניו".

הסברתי לה שהחלום מהווה הכנה רוחנית למפגש האחרון שהוא "זימון הזיווג האנרגטי".

במהלך הזימון הזוגי האנרגטי ג' התחברה לאפשריות הבחירה הזוגית הפנויות בפריזמה הזוגית. מתוך 7 הבחירות הזוגיות הפוטנציאליות 4 היו פנויים אנרגטית לזוגיות שאחת מהן הייתה מיועדת לבחירה שג' חלמה אולם טרם פגשה אותו.

התרגשתי מהתהליך שג' חוותה ולא אשכח את המשפט שהיא אמרה במפגש השלישי בסיום התהליך "כשתלמיד מוכן המורה מלמד" . אני חשה שהטיפולים האגרגטיים משתלבים והנם חלק בלתי נפרד מההוראה הרוחנית שלי בעולם.

לאחר כחודשיים ג' התקשרה אלי בהתלהבות "פגשתי את ההוא מהחלום " לקח רגע לעכל את הבשורה המדהימה וצרחתי משמחה "מחכה להזמנה שלך"

האם גם אתם תרצו להיחשף לבחירות הזוגיות שלכם בפריזמה הזוגית?
מוזמנים ליצור קשר.

באהבה

דפנה ביסמוט

לחצו למעבר
ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל- פורום תקשור   באתר פרפרים המרחב הרוחני
לפורום זוגיות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

לחצו לרכישת ספרי מוארת דרך האור
לחצו להצטרף לקהילת מוארת בפייסבוק

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

4 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר