זוגיות זימון זוגיות

זוגיות ואהבה ומה שבניהם

חלומות על זוגיות ואהבה

תכשיטים בחלומות צמיד,טבעת, שרשרת ועגילים מייצגים לאורך דורות קשר זוגי ואת המעמד החברתי של בני הזוג.

זוגיות ואהבה ומה שבניהם

סמלים בחלומות על זוגיות ואהבה

אני שמחה לשתף אותך במגוון חלומות שקשורים לחוויות הזוגיות הרוחנית.
זוגיות ואהבה לתפיסתי הם מכלול שלם של אנרגיות רוחניות שמתאימות אחת לשנייה.
חשוב לזהות את מערך האנרגיה הזוגי של כל אחד על מנת להתאים האנרגיה הזוגית המתאימה.

במהלך השנים חשפתי מספר שיטות רוחניות מוצלחות לזוגיות שמשלבות מספר כלים ושיטות ורוחניות בקצרה:

"הפריזמה הזוגית" –תהליך רוחני של 3 מפגשים שמזהה את 7 הבחירות הנשמה הזוגיות האפשריות בחיינו בהווה מנקה מהמערך הבחירות את החסימות ופותח הזדמנויות זוגיות חדשות.

"בשביל הטבעת" –סדנה אישית/קבוצתית של 7 מפגשים של טיפולים אנרגטיים ורוחניים למציאת זוגיות ואהבה. הסדנה מלמדת חשיבה יוצרת זוגיות ושינוי אישי שיוביל ליצירת הזוגיות המיוחלת.

יצירת זוגיות היא שיעור עוצמתי בתקופתנו ומפגשי ריפוי ותקשור רבים סובבים סביב בעיות הזוגיות והצורך לפתור אותם.

נתחיל בחלומות על טבעת נישואין או אירוסין

"חלמתי שאחי (נפטר מזמן) השאיר לי טבעת בארון כמתנה לכבוד היום הולדת. ראיתי שהטבעת בחלום דומה לטבעת האירוסין שלי עם יהלום (כרגע אני גרושה) רק שהיא בצבע כסף. איתי היו אימי ואחותי שצחקקהשזו טבעת נישואין."

פירוש קבלת טבעת מנפטר בחלום קבלת טבעת בחלומות מסמלת זוגיות חדשה. קבלת הטבעת בחלום מסמלת ברכה המבשרת לה על זוגיות חדשה בחייה.

"חלמתי חלום מאוד מוזר בהמשכים – תחילה גיסי והאחים שלו מגיעים אילנו ואני לא בטוחה אם אני אישה נשואה ואז נזכרת שכן כי בעלי יחד איתי בחדר. החלום המשיך: אני בחוץ וניגש אליי בחור צעיר ואני אומרת לו שאני לא פנויה ועומדת להתחתן בקרוב ואני שמה לב שאני כן נשואה אבל אין לי טבעת נישואין רק אירוסין ואני בהלם היכן הטבעת שקיבלתי מבעלי?במקומה יש לי טבעת מפלסטיק לבנה שקופה בחלום. בחור נוסף עוזר לי לחפש הטבעת וראיתי שהוא מצא את טבעת הנישואין שלי והוא שם אותה בשק לבן שמלא במטבעות כסף וזהב טהור – כאילו מכינים לי הפתעה"

פירוש טבעת בחלום שנעלמה החלום כולו עוסק בטבעת הנישואין של החולמת שמסמל בעייתיות הקיימת במערכת הזוגיות שלה. הסימנים לבעייתיות בחלום:

  • החולמת חשה רווקה אך יודעת שהיא נשואה
  • הטבעת שלה היא טבעת אירוסין
  • טבעת מפלסטיק והשקיפות שלה שמסמלת שכולם מודעים למצב הזוגיות שלה.
  • החולמת מקבלת עזרה למציאת טבעת הנישואין שהלכה לאיבוד בחלום ומסמלים לה שהעזרה  מצד גיסה. מציאת הטבעת מסמלת בסופו של דבר את התחדשות הזוגיות בינה לבין בעלה.
חלום על צמיד

למילה צמיד יש שורש צ.מ.ד בפירוש של זוג/שניים המחוברים זה לזה .לכן צמיד בחלום מייצג זוגיות של זוג שבוחר לחיות זה עם זה. חלום על קבלת /קניית צמיד מעיד על בחירה מחודשת של הזוגיות בין בני הזוג.

"אני בורחת מבעלי בחלום כי הצמיד שהוא קנה לי אבד. בשלב כלשהו בחלום הוא מביא לי צמיד זהב חדש ומצהיר על אהבתו אלי. אני מסכימה לקבל את הצמיד ומנשקת אותו"

פירוש על קניית צמיד חלום  אבדן הצמיד בחלום מסמל על קושי בזוגיות. בחלום הבעל מצהיר שוב וקונה לה בחלום צמיד זהב חדש שהזהב היינו סימן לעושר ולריפוי."

"חלמתי שאני משוחחת עם חברה על פרויקט שלי מבלי לספר לה את כל הפרטים. בעלה של החברה  נכנס ומספר על ההפסד שלו במפעל הפיס והיה כולו שבור ואשתו אמרה שתטפל בעניין. פתאום ראיתי שעל ידי הבעל של חברתי יש שני צמידים מכסף אחד שדומה לשלי והשני צמיד שנעלם לי. אמרתי להם שזה הצמיד שלי והם הובכו וחברתי אמרה שזה הצמיד שלי והחזירה לי אותו שהוא כולו מושחר וציינתי שעלי לנקות אותו. הבנתי שבגלל שהפתעתי אותם הם לא הספיקו להחביא אותו, זה הטריד אותי בחלום ואני יודעת שצמיד קשור לזוגיות אז למה הם לקחו לי אותו?"

פירוש על צמיד שנגנב חלום הצמיד שנגנב מהחולמת מסמל שיש אנשים קרובים בסביבתה שמשפיעים לרעה על הזוגיות שלה במטרה להפריד בינה לבין בעלה. החזרת צמיד הזהב לחולמת בחלום מסמל שהחולמת לוקחת שליטה על הזוגיות שלה שתמשיך להתקיים.

חלום על שרשרת

השרשרת היא תכשיט שמקשט את הצוואר ומסמלת מעמד ,עושר ויופי. שרשרת בחלומות מסמלת את החיבור בין בני הזוג ואת המשכיות הזוגיות בניהם.

  • חלום על שרשרת קרועה  או שרשרת שאבדה הינו מסר לחולם שהזוגיות הסתיימה.
  • שרשרת מהודרת בחלום מסמלת שחשוב לחולם שהסביבה הקרובה תהיה מודעות לזוגיות הטובה שהוא מצוי בה.
  • חולם שמקבל שרשרת במתנה בחלום מסמל על התחייבות לזוגיות.

"בחלום אני נמצאת בבית עם גבר(נפרדנו לפני שבוע), הבית נראה כאילו רק עברנו אליו ואנחנו מסדרים אותו ואחותו עוזרת.ברקע מתרוצץ ילד (מרגיש לי כמו הילד שלו).תוך כדי סידור הבית אחותו ניגשת אליי ומגישה לי קופסא ואומרת קחי זה חזר מתיקון (בטון מתנצל).אני פותחת את הקופסא ובתוכה מסודרות יפה 2 שרשראות זהב ולשתיהן תליון עגול, האחד נראה גברי והשני עדין ונשי יותר, אך שני התליונים באותו הגודל.אני מסתכלת עליה מחייכת ואומרת לה: העיקר שזה תוקן."

פירוש חלום על  שרשרת מזהב שחזרה מתיקון  בחלום החולמת מקבלת מספר מסרים על חידוש המחויבות הזוגית עם האקס:

  • החולמת נמצאת עם האקס בבית חדש.
  • סידור הבית ביחד.
  • קבלת שתי שרשראות אחת לה ואחת לאקס שחזרו מתיקון .

תיקון השרשראות בחלום מסמל שגם היא וגם בן זוגה לשעבר בוחרים לחדש את הזוגיות בניהם ולתקן את הבעיות שהיו בזוגיות שלהם.

חלום על ענידת שרשרת

"בחלום אני ובעלי מחפשים בין כל התכשיטים שלי שרשרת מזהב שקיבלתי בחתונה. בעלי מוציא את השרשרת מהקופסא ועונד לי על הצוואר"

פירוש חלום על ענידת שרשרת החולמת מחפשת סימן/הצדקה לחיבור הזוגי בינה לבעלה. הסמליות לזוגיות בחלום היא השרשרת מזהב. ענידת השרשרת מחדש בחלום מסמלת צורך של החולמת ובעלה לחדש את האנרגיה הזוגיות בניהם.

עגילים בחלומות

העגיל בחלומות מייצג את מעגל החיים של בני הזוג ,על היכולת לתקן ולהחליק מצבים בעייתיים על מנת לשמור על הקשר הזוגי.

"בחלום הייתי במסיבה ודיברתי עם חברה כשלפתע היא העירה לי על כך שאני עם עגיל אחד והשני חסר.התחלנו לחפש את העגיל ולא מצאנו אותו.במציאות נפרדתי מבן זוגי לאחר 8 שנות חברות והעגילים שעלי הם מהאירוסים"

פירוש חלום על עגיל שאבד במציאות החולמת עונדת את העגילים למרות שהם כבר פרודים זה מזה.ענידת העגילים במציאות לעומת איבוד העגיל בחלום מסמל על הקושי של החולמת להשלים עם הניתוק מבן זוגה שהקשר בניהם (לפי המסר בחלום) לא יתחדש.

"חלמתי שאני נמצאת עם בן זוגי ולא שמתי לב שהעגיל שלי נפל אבל בן זוגי שם לב ומרים את העגיל ועונד לי אותו בחזרה "

פירוש חלום על עגיל שנפל והוחזר מציאת העגיל בחלום על ידי בן זוגה מסמל שהחולמת מחפשת אישור לזוגיות שלהם מבן זוגה ואכן היא מקבלת את האישור בתשומת הלב של בן הזוג ששם לב לחוסר העגיל ומרים אותו ועונד אותו בחזרה.

לסיכום:

תכשיטים בחלומות צמיד,טבעת, שרשרת ועגילים מייצגים לאורך דורות קשר זוגי ואת המעמד החברתי של בני הזוג. הדבר דומה גם בחלומות על תכשיטים אלו שמייצגים את מצב הזוגיות ואת עתיד הזוגיות של החולם.

חלמתם חלום שקשור לזוגיות  ולא מצאתם אותו במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את החלום שלכם

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    5 תגובות

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר