הרצאות וסדנאות רוחניות ספר מוארת

מעלה האור

מהי קרמה שאלות ותשובות | מתקשרת

מעלה האור הינו השביל שבו אני מעלה את המטופלים והתלמידים ובמהלכו אני מקבלת מידע ואנרגיות לריפוי ובכך עוזרת להם לעבור את השינוי ולממש את היעוד הנשמתי שלהם .

 מהו מעלה האור

היא הגיעה לפגישה ואמרה :"אני חייבת לחוש את מעלה האור שכתבת עליו בספרך מוארת " ופתחה את הספר במשפט : …"חשתי את נשמתי עפה במעלה האור עם מאוריה ,עד אשר הגענו לחלל הדומה לארון גדול שכולו מגירות …"

חשתי את הדמעות זולגות מעיניי ושמעתי את עצמי אומרת לה : בחרת לפתוח באחד מהשיעורים הקרמתיים שלי שהוא לנקות את החוב האנרגטי של המטופל ולמלא אותו באנרגיה חדשה שתטעין אותו לדרך חדשה.

מעלה האור הנו השביל שבו אני מעלה את המטופלים והתלמידים ובמהלכו אני מקבלת מידע ואנרגיות לריפוי ובכך עוזרת להם לעבור את השינוי ולממש את היעוד הנשמתי שלהם .

ביקשתי ממנה לשכב על מיטת הטיפולים ,המוזיקה כבר התנגנה לה ברקע .התחברתי וביקשתי ממנה להתחבר לנשימות ולהדרכה שלי .חשתי איך האנרגיה סביבה מתחלפת ונהפכת לחמימה ,עד שהיא אמרה לי :אני חשה חום אדיר סביב הגוף

זוהי התחושה של הריחוף והניתוק מהפיזי,זוהי החוויה שחווים במעלה האור .

מי שלא חווה את מעלה האור מוזמן ליצור עימי קשר ולקרוא את הספר "מוארת דרך האור"

יום מלא באור לכולם

דפנה ביסמוט

מנהלת מכללת צומת רוחניות מבית פרפרים המרחב הרוחני

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר