שחזור גלגולים

קרמה בתוך המשפחה קשרים קרמתיים משפחתיים

קרמה מול אנשים שנפטרו בחיינו מתרחשת בתנאי ששתי הנשמות מסכימות לכך במוות של אחד מהם

קרמה בתוך המשפחה

קשרים קרמתיים משפחתיים

האם יתכן שקרמה מתקיימת מול המשפחה  ההורים?האחים?ולמה זה קורה?

"חלמתי שיש קבוצת אנשים מסביבי ואני יושבת ובקבוק תבערה בוער נוחת עליי ולא הצלחתי לזרוק אותו ממני או כי באופן לא מודע ידעתי שהוא צריך להיות עליי, האנשים מסביב נבהלו וידעו שזה יהרוג אותי ובהחלט כך ,שמתי את שני הידיים על הראש כדי שכמה שפחות ארגיש את הכאב זה ואני זוכרת את התחושה של העזיבה שלי,את ההישאבות למקום אחר,המעבר בין הממדים, יכול להיות שעליתי למעלה ואולי עברתי איחוד עם ה' למרות שמכל הספרים שאני קוראת על זה ,זה לא הרגיש ככה, היה דיי חשוך ולא הרבה אור. אני זוכרת שעדיין הרוח שלי בתור מתבוננת מהצד חוותה את כל הכאב של משפחתי בכך שעזבתי אותם ובכיתי ביחד איתם למרות שחשבתי לעצמי שהייתי מעדיפה שהם היו שמחים. ולאחר 13 שנה שכנראה בספרת המוחלט זה עבר כמו דקות אמא שלי ארגנה מסיבה לכבודי והזמינה אנשים וחברות ואני הייתי שם בתור רוח בגוף ראשון .ראיתי את חברות שלי והן היחידות שראו אותי ושמעו אותי,לא יודעת איך הייתי נראת ,אך הייתי רוח ושאר האנשים לא יכלו לראות אותי אלא רק לשמוע. דיברתי עם חברות שלי התעדכנתי מה קורה בחיים שלהן ובנוסף הרגשתי את עצמי בלי פילטרים של אגו בלי מסננים ובסוף החלום חשבתי לעצמי מה קורה עם אהובי ,שותפי למה הוא לא הגיע מסיבה.. ואז אני זוכרת חלום שבו כתבתי את החלום הזה.."

הגולשת מתארת חלומות שונים ובין השורות ניתן להבחין בפחד והחרדה שלה מהחלום שלה.
החלום שלנו מהווה גשר לעולם הנשמות שדרכו הנשמה מתנתקת מגופה הפיזי לעולם הנשמות. הניתוק מתבצע על מנת ללמוד על חייה בעולמנו והשיעורים שעליה לעבור ועוד.

הגולשת למדה בחלום על חווית המוות שלה באחד הגלגולים האחרונים שלה והיא מתארת זאת כתהליך שבו הנשמה חווה וזוכרת אותו :

  • הנשמה חווה את חווית המוות בכל גלגול כשאיבה ליקום אחר "אני זוכרת את התחושה של העזיבה שלי,את ההישאבות למקום אחר,המעבר בין הממדים".
  • איחוד עם הבורא והנשמה יוצר תחושה של אנרגיה ללא גוף.
  • במעבר אין אור רב כי הנשמה מחכה לעבור לשלב הבא שהוא חיבור לאור על מנת לקבל את המוות.
  • התבוננות מהצד של הנשמה על שאר הנשמות שסביבה ועל עולמנו. יש מודעות והבנה שהיא אנרגיה " אני זוכרת שעדיין הרוח שלי בתור מתבוננת מהצד"
  • בשלב ההתבוננות הנשמה כואבת על הפרידה מהעולם הגשמי מהאנשים שהיא אוהבת. הכאב הנו חוויה שנרכשת שוב ושוב בכל גלגול והיא מאפשרת את ההמשכיות לשלבים הבאים." אני זוכרת שעדיין הרוח שלי בתור מתבוננת מהצד חוותה את כל הכאב של משפחתי בכך שעזבתי אותם".
  • "ובכיתי ביחד איתם " הבכי והכאב קיים בשלבים הראשונים של המוות עד לקבורה .משלב הקבורה הנשמה ממשיכה ללמוד ולהתקדם בשלבים הנדרשים לה.
  • .."ולאחר 13 שנה .."  אומנם לא קיים מושג של זמן בעולם הנשמות ,אולם נשמת הגולשת מתארת  זמן שעבר מהמוות של נשמה בגלגול הקודם לבין נשמתה שהגיחה לעולם 13 שנה לאחר מכן.הזמן בעולמנו מתרגם את התפתחותו של מקור הנשמה עד ליציאת נשמה חדשה לעולמנו .
  • אחד מהשיעורים שהנשמה של הגולשת בחרה הוא מול אימא שלה בחיים העכשוויים .
  • המסיבה שאימה ארגנה היא בעצם בחירת נשמתה לקשר עם נשמה דומה. הבקשה מסבירה שהקשר בין נשמת האם לנשמת הגולשת בגלגול הנוכחי קשור בכאב שהיא זימנה לעצמה אותו שוב ושוב.
לסיכום:
  • קרמה מול אנשים שנפטרו בחיינו מתרחשת בתנאי ששתי הנשמות מסכימות לכך במוות של אחד מהם. רבים מהקוראים יזדהו עם מקרה שקרה להם לדוגמה במות ילד /הורה /אח ולידת ילד שדומה לו מאוד בהתנהגות ובמראה .
  • החזרה לעולמנו היא לשם למידה ותיקון ,ולא לשם חזרה על אותה חווית המוות .
  • חווית המוות נרכשת לשם הניתוק מהעולם .

רוצה לקחת חלק בתהליך שחזור החיים?

תהליך שחזור החיים הינה סידרת טיפולים ייחודית המסייעת בטיפול בקשיים שאנו חווים בהווה בתחומים שונים:זוגיות,קריירה,חרדות ופחדים, התמכרויות ועוד.בתהליך נפרום לאט לאט קשרים מגלגולים אחרים שלא משרתים אותך ונתמיר את האנרגיה האישית  שלך לאנרגיה חדשה שמונעת ממודעות ותיקון האנרגיה מגלגולים קודמים

דפנה ביסמוט מתמחה ב-טיפולי שחזור גלגולים

מכללת צומת רוחניות מבית פרפרים המרחב הרוחני

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

2 תגובות

  • […] החוב הקרמתי הנו הסכמה של הנשמה, טרם הלידה-הירידה לגוף ,לקחת על עצמה את התיקון האנרגטי בחיים בהווה כאשר החוב מתנהל בין שני אנשים שעברו את אותו תהליך ההסכם הנשמתי בעולם הנשמות טרם הירידה לגוף הפיזי. הקרמה אינה מוגדרת כעונש אלא כחוב אנרגטי שמקיף את הנשמה. אנרגיית הקארמה מהווה מנגנון אנרגטי רוחני שמחבר בין שיעורי הנשמה שלא מוצו לבין גלגולים שנבחרו מחדש לתיקון בחיים הנוכחיים. בתהליך הקרמה יש מצד אחד את הנשמה הגבוהה שנמצאת בעולם הנשמות ומצד שני את הנשמה שבגוף הפיזי שמובילה את התיקון. המטרה בהווה היא להכניס אנרגיות חדשות גם בנשמה הגבוהה וגם בנשמה בגוף הפיזי במקום האנרגיות הקודמות על מנת לאפשר מיצוי פוטנציאל הנשמה וקבלת תובנות חדשות לחיים בהווה. בעת תיקון הקרמה הנשמה הגבוהה שממנה נוצרנו מאשרת שהתיקון מוצה ואנרגיית התיקון חוזרת לעולם הנשמות על מנת לסגור את החוב. החלום הבא עוסק במודעות של החולמת בנוגע לחוב הקרמתי שלה מול האקס שמקורו בקשר בין הנשמות של האקס ואחיה. תיקון החוב מתבצע באמצעות הזוגיות בין החולמת לאקס. להלן המסרים/תובנות העיקריים בחלום: 1.הנשמה הגבוהה של אחיה לא מאשרת את מיצוי החוב מול האקס ודורשת מהחולמת למצוא את הדרך למיצויו. 2. “חוב קרמתי” לא הושג ואף נשאר בחלל האנרגטי של החולמת ושל אחיה יוצר אנרגיה שמייצרת קושי וחסימה לכל הגורמים שקשרים למיצוי החוב. הלינק לחלום בפורום החלומות […]

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר