הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות מודעות עצמית

מהי מדיטציה במכללת צומת רוחניות

מדיטציה

המדיטציה נועדה לרוגע והפחתת לחץ ,קבלת תובנות מהאני הגבוה,חיבור להדרכות המלוות

מדיטציה במכללת צומת רוחניות

מדוע מדיטציה חשובה בטיפולים רוחניים

המדיטציה הינו תרגול המשלב בין הצד המנטלי לריגשי ולרוחני המשלב מצבי תודעה רגועים. תרגול במדיטציה נועד לרוגע והפחתת לחץ ,קבלת תובנות מהאני הגבוה,חיבור להדרכות המלוות,עבודה עצמית על הנפש והתת המודע ושינוי רמת התודעה .

לשאלה האם המדיטציה מסוכנת ?

המדיטציה קיימת בכל הדתות ופותחו שיטות שונות לתרגול בה ,והיא איננה מסוכנת .

כיצד מתבצעת המדיטציה?

את המדיטציה אפשר לתרגל באופן פעיל או פסיבי. בתרגול פסיבי המתרגל נכנס לשקט ונותן לדברים להתרחש מעליהם, הוא מתחיל לחוש תחושות ולחוות חוויות. בתרגול פעיל האדם יוזם את התהליך בשילוב מוזיקה מרגיעה ,הנחייה שמטרתה לתת תשומת לב לחוויות שעולות מתת המודע.

מה השלבים במדיטציה?

יש לציין שניתן לקיים מדיטציה עם מוזיקה מרגיעה,אך זו לא חובה
יש לשבת בישיבה נוחה /לשכב ולעצום עיניים
הגוף נכנס למנוחה באמצעות הפעלת דמיון מדורך
יש להקשיב לתחושות שעולות ולתמונות שחולפות במחשבות במהלך ההקשבה לדמיון המודרך
התמונות מהדהדות כתבונות, מחשבות
בסיום המדיטציה יש לפקוח את העיניים ולהחזיר את פעילות הגוף למצב המוכר והרגיל
רשימת התובנות שהתקבלו במדיטציה

מתי יודעים שצריך להפסיק את המדיטציה?
את הזמן הרצוי קובע האדם לפי יכולותיו.

ניתן להיכנס למדיטציות יומיות בקבוצה בפיסבוק 

דפנה ביסמוט

מנהלת מכללת צומת רוחניות מבית פרפרים המרחב הרוחני

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

3 תגובות

  • […] מכללת צומת רוחניות קיימת משנת 2003 ומזמינה אותך לשנות את גבולות התודעה בקורס תקשור מאתגר וייחודי. הקורס יחשוף אותך למרחב עצום של ידע רוחני וחוויות רוחניות לפיתוח יכולות התקשור. במהלך קורס התקשור התלמיד עובר שינוי פנימי ורוחני, שינוי במודעות העצמית, יפתח יכולת התבוננות פנימית וחשיבה חיובית. מכללת צומת רוחניות הכשירה במהלך השנים מתקשרים מומלצים רבים שמתקשרים בשיטות שפיתחו במהלך הלימודים והקורסים של המכללה. כמה עולה קורס תקשור מופיע ישירות בבלוג שלי כולל כל הפירוט להלן הלינק […]

  • […] מדיטציה הנה תהליך מקדים שבו המטופל נכנס למצב הרפיה ורוגע בשילוב דמיון מודרך והנחת קריסטלים על גופו ,הילינג המאפשר לי כמטפלת לתקשר עם נשמתו ולהדריכה.הקריסטלים שמונחות על גוף המטופל עוזרים במיקוד אנרגיית הקריסטל המשתלבת עם אנרגיית ההילינג בגוף נפש רוח המטופל. את המדיטציה אני מקבלת בתקשור כשבתחילה אני עוטפת את המטופל בכדור אור אנרגטי שישמש אותו במהלך התהליך. כדור האור מאפשר למטופל להיות במצב של תודעה רוחנית שלאחריה אני מכניסה בהדרגה את המטופל להרפיה ולרוגע. במהלך המדיטציה אני מקבלת בתקשור מההדרכות המלוות אותי כיצד לשלב את אנרגיות הריפוי . […]

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר