חלומות מודעות עצמית

מסר מאנשים אהובים לקראת יום כיפור נפטרים בחלום

הופעת נפטר בחלום

מסרים מנפטרים לקראת יום כיפור 

בימים בין ראש השנה לכיפור מתגברים המסרים של נפטרים שמופיעים בחלומות של יקיריהם על מנת שיעזרו להם במצווה לעילוי נשמתם ובהזכרת שמם בתפילה. המסר ששזור במרבית החלומות שאני מקבלת בפורום החלומות בימים אלו הנפטר מבקש שיעזרו לו במסעו בעולם הנשמות ובתהליך היטהרות של הנשמה שלו. אני מבינה שימים אלו חשובים גם לנשמות הנפטרים שנמצאים ביקום מקביל לעולמנו.

חלום על אם ובית הכנסת
"אני רואה את אמי ז"ל נכנסת לבית הכנסת וכאילו התעוררתי בחלום ויכולתי לדבר איתה..בתחילה צרחתי אמא.  אמי באה אליי מחייכת וחיבקה אותי ואני מלטפת לה את הפנים ושואלת אם זה מפריע לה שאני קוראת לה שתבוא אליי במציאות .אמי אומרת שלא מפריע לה אבל לא תמיד היא יכולה לבוא גם אם היא רוצה. אני שמחה ומספרת לה שהתגעגעתי ואני צריכה את עזרתה היא מחייכת ומחבקת אותי והחלום הסתיים"

פירוש החלום על אם ובית הכנסת- הופעתה של האם בבית כנסת מסמל לחולמת את הצורך של נשמת האם להתחבר לקדושה  שתטהר את הנשמה והמסר לחולמת הוא להתפלל לעילוי נשמת אימה ז"ל.

החלום על אב והבריכה
"חלמתי חלום על אבי שנפטר לפני שנה וכמה חודשים. ישבנו בתוך הבריכה (אבי אהב מאוד בריכה וים) קרובים ואני מסתכלת עליו כמה הוא שמח ואמרתי לו איך אני שמחה שחזרת אלי, ייחלתי לרגע הזה"

פירוש החלום על אב והבריכה– חשוב לנפטר להעביר שנשמתו עברה טיהור כי בזכות הטיהור נשמתו יכולה להתקדם במסעה הרוחני בעולם הנשמות.

חלום על האם שבאה להתארח
"חלמתי על אימי (מתה מסרטן לפני 12 שנה) שהיא באה להתארח אצלי לכמה ימים וכל יום הגוף שלה מתחיל להתנפח ולהצהיב עד שהיא לא יכלה ללכת ונשכבה במיטה וידעתי שאני הולכת להיפרד ממנה שוב. מאד דאגתי וכאב לי לראות אותה והמראות בחלום לא עוזבים אותי"

פירוש חלום על האם שבאה להתארח- התהליך שנשמת הנפטר עוברת במסעה לאחר המוות אינו מוגדר בזמן אך לאור הזמן הרב שעבר, כמעט 12 השנים ממות האם, יחד עם תיאור מצבה של האם ז"ל מסמלים לחולמת שעליה לעשות ככל שניתן לעילוי נשמת אימה שלא מצליחה להתנתק באופן מלא מהעולם הגשמי .

חלום על הדוד
"חלמתי על דודי שנפטר לפני כמה שנים שמנסה לעלות במדרגות אלי הביתה ומבקש שאעזור לו לנטול ידיים "

פירוש חלום על הדוד – הניסיון של הנפטר לעלות במדרגות בחלום מסמל שנשמתו נמצאת לפני שלב חדש במסעו בעולם הנשמות ולכן הוא מבקש שהחולם יעזור לו לנטול ידיים כי לפני הכול הוא צריך לעבור תהליך של היטהרות . לסיום חלומות על נפטרים מתגברים מאוד לקראת יום כיפור וחשוב להבין שהמסרים מכוונים מנשמת הנפטר לקרובים שלו. אני ממליצה בחום לנסות להתכוונן בימים אלו להתפלל לעילוי הנפטרים שלנו ולעשות כל מעשה כולל ,תיקון נפטרים,תרומות שיעזור להם בהמשך דרכם בעולם הרוחני.

רוצים לשתף בחוויותיכם ?

תוכלו לשתפם ב: ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני בדף שלי בפיסבוק קסם החלום

דפנה ביסמוט  מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר