חלומות

מעוף הפרפר בחלומות

פרפר בחלום

 את השם של פרפרים קיבלתי בתקשור ומתייחס למרחב הרוחני שלי "פרפרים המרחב הרוחני" את המרחב הרוחני העמוק שממנו אני מעניקה למטופלי את המסרים והריפוי הרוחני,את הקשר עם עולם הנשמות ,והלווי שנותנות לי הנשמות המדריכות. לחלומות על פרפר יש פרשנויות רבות אך במרביתם הפירוש הוא חיובי לחולם ומשאיר בחולם תחושות חיוביות.

 

האם חלום על פרפר מסמל נשמה מלווה?

בתרבויות מסוימות כולל בתרבות האינדיאנית מפרשים את הופעת הפרפר בחלומות לשינויים, תחיית המתים, להריון ולידה ,ולקשר עם נפטרים ונשמות.

מה הקשר בין הפרפר לרוחניות לחלומות

אני מקבלת ושומעת סיפורים מרגשים על פרפר שמופיע לאחר השבעה או האזכרה ונשאר מספר ימים ושבועות ושואלים האם באמת הפרפר מסמל את האדם שנפטר. תשובתי לאותם אנשים שאכן הנפטר מוצא דרכים לאותת ליקיריו שנשמתו נוכחת והפרפר הוא אחד מהמקרים הללו.(אם יש לכם סיפור מקרה אשמח שייכתב בהמשך לכתבה).

הפרפר הינו חרק עדין ביותר שעובר סדרת גלגולים בחיים עצמם מביצה לזחל שהופך לגולם ולאחר מכן לזחל ומזחל לפרפר, מצבים שמשקפים בחלומות על אחד מהשלבים שאנו מצויים בו בתהליך השינוי.

מה משמעויות הופעות הפרפר בחלומות …

להופעת פרפר בחלומות ישנן מספר משמעויות :

  • הפרפר בחלום מסמל את יכולת החשיבה והראייה הממוקדת של החולם.
  • הפרפר בשל היותו יצור המתפתח מגולם לזחל ולפרפר בזמן קצר מסמל לחולם על תהליך של שינוי מהיר שהוא אינסופי בחייו הפנימיים של החולם.
  • הפרפר בחלום מייצג את השלב בתהליך השינוי שאנו מצויים בו ומה הדרך למקסם את השינוי
  • פרפרים בחלומות מסמלים על יכולת שיפוטיות מהירה של החולם.
  • חלום על פרפר מסמל נשמה מעולם המתים שמלווה את החולם בחייו.
  • הזחל שהופך לפרפר מסמל לחולם על תהליך של צמיחה ושינוי בחיים. אם החולם רואה גולם שעתיד להיות פרפר בחלום המסר שהתהליך השינוי הוא בהתהוותו ושיש עוד עבודה רבה לסיום.
  • בהיבט הרוחני חלום על פרפר מסמל את החיבור לנשמה של החולם, על המודעות הרוחנית הגבוהה של החולם ועל יכולת ראייה על חושית.
  • חלום על הרבה פרפרים מסמל את החיבור של החולם לאני הפנימי שלו ולשיעורים שנשמתו בחרה לגלגול הנוכחי.
  • חלום על פרפר בקבלה מסמל את הפוטנציאל הגבוה והחיובי של החולם.
  • חלום על פרפר לפי הפסיכולוגיה מתייחסת לעדינותו של הפרפר שמסמלת שעלינו ללמוד לקבל שלא הכל בשליטתנו

צבעי הפרפר בחלום

מתברר שחלומות על פרפר בצבעים שונים ישנה משמעות המהווה מרכיב דומיננטי בחלום. למרות שצבע הנו תופעה פיסיקלית הצבע של הפרפר בחלום מהווה אנרגיה חזקה בתחום הרוחני והוא חלק משפתו של החולם להביע את עצמו ורגשותיו. צבעו של הפרפר בחלום משתלב עם פרשנות סימבול הפרפר ומוסיף אלמנט נוסף בפירוש החלום על הפרפר.

פרפר שחור בחלום
הפרפר השחור בחלום מסמל מספר דברים:

  • אופיו היסודי של החולם
  • לחלופין חלום על פרפר שחור מסמל אנרגיה/נשמה שמלווה את החולם ושומרת עליו מפני עין הרע ואנרגיות שליליות ועין הרע.
  • אם הפרפר השחור בחלום נושך את החולם הנשיכה של הפרפר בחלום מסמלת הגנה על החולם והרחקת דברים שהוא עלול להיפגע מהם.
    חלום על פרפר שחור "חלמתי שאחת מהמנהלות אמרה לי לשים את הקופסא המלאה בחרקים שחורים בצד ולא לגעת בה. היו שם עכבישים שחורים וכל מיני חרקים מוזרים ממש שחורים, נגעתי קצת בקופסא כדי לשים אותה בצד ומבלי לפתוח אותה יצא ממנה פרפר ממש קטן שחור שקפץ לי על יד ימין וממש נשך לי את היד חזק. אז המנהלת אמרה לי "אמרתי לך לא לגעת בזה.(לא נגעתי בה רק שמתי אותה בצד). קמתי מהחלום שאני ממש ממש כואבת עדיין ביד ימין מהעקיצה בחלום"
    פרוש החלום על פרפר שחור החלום על עקיצת הפרפר השחור בחלום מסמלת על אנרגיה השלילית ותככים במקום העבודה ומהווה תמרור אזהרה להישמר ולא להיכנס למעגל התככים.
    הנשיכה של הפרפר השחור בחלום מסמלת מצד שני גם שמירה שיש לה מלמעלה על החולמת נגד עין הרע ואנרגיה שלילית שיכלה לפגוע בה בהמשך עבודתה. השמירה משתקפת בחלום באמצעות הנשיכה של הפרפר השחור שהפריד אותה מהאנרגיה השלילית.
פרפר לבן בחלום

פרפר לבן בחלום מייצג לחולם על קיומה של שמירה ולווי מצד נשמות שנפטרו.
חלום פרפר לבן על היד "חלמתי שראיתי פרפר גדול שלאן שאני הולכת הוא בא אחרי ואח"כ הפרפר בחלום מתיישב לי על היד ולא עוזב אותי"
פירוש חלום פרפר לבן על היד החלום על פרפר לבן שמתיישב על היד מסמל לחולם שישנה נשמה של נפטר שמלווה ושומרת עליו בכל מה שקשור לפרנסה שלו(היד מסמלת את הפרנסה והשפע).

פרפר אפור בחלום

פרפר אפור בחלום מייצג לחולם על התייחסות יתר על המידה לחלקים שהם חסרי חשיבות.

פרפרים בחלום

פרפר וורוד בחלום

פרפר ורוד בחלום מייצג לחולם על מערכת זוגית נעימה וטובה.
חלום על פרפר וורוד "חלמתי חלום שהדבר היחיד שאני זוכרת ממנו הוא שהייתי בשדה מדהים, שטוף שמש והיה לי מאוד נעים ללכת בו, פתאום אני רואה פרפר ורוד מקסים עף באוויר בשדה הזה ונוחת לי על העין ונאחז לי על העין חזק, מהר מאוד היד שלי אחזה חזק בכנפיים שלו עלי"
פירוש חלום על פרפר וורוד הפרפר הוורוד בחלום שנוחת על העין של החולמת מסמל על שינוי חשיבתה וראיית המציאות לחיובית.

פרפר צבעוני בחלום

פרפר צבעוני בחלום מעיד על יחסו הקליל ולעיתים חסר הזהירות של החולם בחיים.
חלום על פרפר צבעוני
"ראיתי פרפרים צבעוניים עפים ואז פרפר גדול כחול ופרפר קצת אדום יפה"
פירוש חלום על פרפר צבעוני צבעוניותו של הפרפר מעיד על צבעוניות מחשבתו של החולם. הפרפר האדום בחלום מעיד על מחשבה יצירתית והפרפר הכחול על מעוף מחשבתי ביצירה

חלום על הריגת פרפר

הריגת פרפר בחלום איננו מסר חיובי והוא בא להזהיר את החולם מהחלטתו להימנע מהגשמת חלומותיו בשל ביטול עצמי, חוסר ביטחון שיגרום לדכדוך וחוסר הצלחה.
הריגת פרפר בחלום
"חלמתי שאני שטה בסירה עם בן זוגי כשאני רואה פרפר וורד יפיפייה שמסתובב סביבי החבר תפס והרג את הפרפר בחלום"
פירוש חלום הריגת פרפר
הפרפר הוורוד בחלום הוא סימן שהחולמת מחוזרת ע"י גברים אחרים ובן זוגה מקנא לה. הריגת הפרפר בחלום מזהירה את החולמת מהקנאה שבן הזוג מפגין כלפיה שעלולה במשך הזמן לנטרל אותה מהסביבה כדי לשמור אותה לעצמו.

חלום על גולם של פרפר

פרפר הוא התוצאה הסופית של הגולם. כך שהוא ממשיך להתקיים ולחיות גם במצב של גולם כאשר החולם רואה גולם של פרפר המסר עבורו שעליו לגלות סבלנות בתהליך שהוא עובר כדי שיצליח במימושו.
חלום על גולם של פרפר "חלמתי על גלמים של פרפרים שנמצאים בחדר שלי שהם עטופים בתוך שמיכה ואני מחכה שהם יתפתחו לפרפרים ואז אשחרר אותם. שאלתי אחות קופת חולים לגביהם והיא אמרה שהגלמים שמתפתחים ישר מתים". אמרתי, למה זה טוב? חשבתי שהם מחזיקים הרבה זמן. אמרתי לאחות שאני לא רוצה את הגלמים האלה, אני זורקת אותם. התחלתי לנקות את החדר וזרקתי את כל הגלמים החוצה עם השמיכה"
פירוש חלום על גולם של פרפר הגלמים של הפרפרים מסמלים על תוכניות מגירה של החולמת שבשל חוסר סבלנותה מקפיאה ולא מממשת אותם בפועל

חלום על פרפר מת

חלום על פרפר מת מסמל על סיום טרם זמנו של תוכנית/שלב החשוב לחולם, על אובדנה של הזדמנות שניתנה לחולם, על אובדן משהו יקר לחולם, אובדן חופש העשייה.
חלום על פרפר מת– "חלמתי שהייתי עם שתי האחיות שלי בחופשה וביקשתי שאחת מהן תצלם אותי במים ליד הסירה שלנו ועשיתי כל מיני פוזות למצלמה. המים היו רדודים וראיתי פרפר צבעוני על הקרקעית. הרמתי אותו כדי להצטלם איתו וידעתי שהוא מת אם הוא על הקרקעית אבל כשאחותי אמרה לי שהוא מת וזה חיידקים ישר זרקתי אותו"
פירוש חלום על פרפר מת
בחלום יש מספר סימבולים סירה, ים, המים הרדודים שמשתלבים עם סימבול הפרפר. הסירה בים מסמלת על הרצון של החולמת להגשים את החלומות/שאיפות שלה והמים הרדודים מראים לה שאין לה עדין בסיס להגשמת החלומות .הפרפר המת בקרקעית מסמל את אובדן החופש הפנימי להגשים את חלומותיה.

חלום על פרפר לילה

חלום על פרפר לילה מסמל על ישות שמלווה את החולם
חלום על פרפר לילה "חלמתי שאני נמצאת בוילה ענקית עם חברות וכולנו מתארגנות יחד לחתונה של אחת מהן. כאשר נכנסתי לאחד החדרים להניח את הדברים הופיע פרפר לילה ענקי שרדף אחרי מחדר לחדר בסוף התיישבתי באחד החדרים והוא לא עזב אותי, ניסיתי להעיף אותו עד שפשוט הוא נגע בי והתיישב על צווארי"
פירוש חלום על פרפר לילה
החלום הוא חיובי על דמות שמחזרת אחרי החולמת ולא מניחה לה

חלום על פרפרים בבית

הבית בחלומות מייצג את האני הפנימי של החולם והפרפרים
בבית מסמלים על החולם שהוא אדם רוחני ובעל יכולות תקשור עם נפטרים ונשמות
חלום על פרפרים בבית "חלמתי שהבית שלי שבמציאות שונה מהחלום מלא בחדרים חדשים ואני מבקר בחדרים החדשים ומלא פליאה .מה שמשך אותי בחדרים החדשים שבכל אחד מהם היה נוכח פרפר זהה בצבעי שמנת זהב ונגיעות כחולים"
פירוש חלום על פרפרים בבית החלום מעיד על שינוי משמעותי שהחולם עובר בחייו. החדרים החדשים בביתו של החולם והפרפרים הזהים בהם מעיד על התפתחות רוחנית שמאפשרת לחולם נגיעה בצדדים שבאים כעת לביטוי ולמימוש.

חלום על פרפר שנוגע בי או נוחת עלי

החלום על נגיעת פרפר מסמלת על מפגש עם נשמה של נפטר שמנסה ליצור עימו קשר
חלום על פרפר שנוגע בי או נוחת עלי " חלמתי שיש פרפר בצבע זהב שמסתובב סביבי ולבסוף יושב על כף ידי .בחלום חששתי לזוז כדי שהפרפר לא יברח "

פירוש חלום על פרפר שנוגע בי או נוחת עלי הפרפר שנוחת על כף ידו של החולם מסמל על נפטר שהיה קרוב לחולם ושיוצר עימו קשר

תמצית מסיפור על חלום …" יום אחד חלם ג׳ואנג דזה שהוא פרפר, מעופף לו בשמחה ובהנאה מפה לשם, משם לפה. בחלומו, הוא לא ידע שהוא ג׳ואנג דזה. לפתע התעורר, והוא היה, ללא כל צל של ספק, ג׳ואנג דזה. הוא חשב לעצמו: אינני יודע, האם אני ג׳ואנג דזה שחלם שהוא פרפר? או שמא פרפר שחולם שהוא ג׳ואנג דזה…."   ( בן קמינסקידייוויד וו | 12 באפריל 2015 ) להמשך המאמר בלינק:
https://epoch.org.il/history/132144/

קישור לאתר אגודת חובבי הפרפרים :https://agudatparpar.wixsite.com/aguda/sfira

לסיכום משמעות הפרפר עבורי

הפרפר מייצג בעבורי את העשייה הרוחנית שלי תקשור ריפוי רוחני הוראה רוחנית וניהול פורומים מובילים ברוחניות כפירוש חלומות ותקשור.  את השם של פרפרים קיבלתי בתקשור ומתייחס למרחב הרוחני שלי "פרפרים המרחב הרוחני" את המרחב הרוחני העמוק שממנו אני מעניקה למטופלי את המסרים והריפוי הרוחני,את הקשר עם עולם הנשמות ,והלווי שנותנות לי הנשמות המדריכות. לחלומות על פרפר יש פרשנויות רבות אך במרביתם הפירוש הוא חיובי לחולם ומשאיר בחולם תחושות חיוביות.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
לפענוח החלום ניתן לרשום בפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר