שחזור גלגולים

מקום מוכר מגלגול קודם

זיכרון מגלגול קודם

הנשמה נושאת עימה זיכרונות מחיים קודמים .זיכרנות אלו מראות שכבר התקיימו בגלגולים קודמים והנשמה בחרה לשחזר אותם לחייה בכדי לתקן את האנרגיה שנשארה .
לשם כך ישנו הטיפול בשחזור גלגולים שפורם את הקשרים מגלגולים אחרים ומשחרר את האנרגיה הקרמתית שחוסמת ויוצרת קשיים ושמקעים בחיים

מקום מוכר מגלגול קודם

חוויות וזיכרונות מגלגול קודם

"היי דפנה, רציתי בבקשה לשאול אותך,אני גרה בקיבוץ בצפון…ויש פה שכונות/אזורים/בניינים…שתמיד שאני עוברת שם ליד אז יש לי תחושה עמוקה שאני מכירה. כבר הייתי שם ובאמת זה גם נראה אחד לאחד כמו המקומות שמופיעים לי תמיד בחלומות. ואז זה מעין דה ז'ה וו. אני חדשה בקיבוץ. כך שזה לא מקומות שאני מכירה מילדותי. אשמח לדעת מה פשר הצירוף מקרים והתחושות האלו."
מה אתם אומרים ?זה קרה לכם?למה זה קורה?

הנשמה שלנו חדשה בעולמנו אך היא מחוברת למקור נשמתה שמכיל נשמות רבות שכבר אינם בין החיים אך היו בעולמנו .החיבור מאפשר לנו לזכור את המראות שאותן נשמות כבר חוו ואף חוזרים על אותם תרחישים כדי לתקנם אנרגטית .רבים מהשיעורים שלנו מורגשים כפי שהגולשת תארה :

"יש לי תחושה עמוקה שאני מכירה. כבר הייתי שם."

החזרה של הגולשת לקיבוץ הם לא במקרה ,החזרה היא צורך של הנשמה לסיים מהלך שנשאר פתוח לאותה נשמה שכבר אינה בין החיים. הסיום נחרט כאנרגיה במקור הנשמה של הגולשת ומשחרר משם את האנרגיה הבעייתית שהייתה .

אתם רוצים להבין זאת  ?לסיים ולרפא שיעור לא מובן בחייכם ?

תתרשמו מתהליך הריפוי "שחזור החיים" המסייעת בטיפול בקשיים בכל תחומי החיים: זוגיות ,פרנסה,קרירה ועוד.

באהבה

דפנה ביסמוט מטפלת בשחזור גלגולים

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

5 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר