חלומות נפטרים בחלומות

נפטר בחלום הזמין אותך להצטרף אליו

הופעת נפטר בחלום

ביקיצתכם מחלום על נפטר ראשית הדליקו נר לעילוי נשמתו והודו לו על הגעתו אליכם ולאחר מכן בהתייחס לפירוש החלום תעשו מצווה לעילוי נשמתו .זיכוי נפטרים מזכה גם את נשמתכם.

חלומות על נפטר שמזמין להצטרף אליו

לעיתים נפטר בחלום מבקש שתתלוו אילו ואף שתעברו לגור אתו ומתאר בהתלהבות עולם קסום שבו הוא חי. במרבית המקרים אנחנו מתנגדים כי אנו לא מעוניינים לסיים את חיינו ומתעוררים.

חלומות על נפטרים בחלום שמזמינים אותנו אליהם מופיעים במרבית המקרים בעקבות תקופה רגשית עמוסה שבה אנו עסוקים במחשבות על התועלת בחיינו,ומה היה קורה לנשמתנו אילו…החלום מסמל שעלינו להבין שהמעבר לעולם הנשמות נוגד את צרכי נשמתנו. בחלומות אלו הנפטר משמש כסימבול ציני שהתקופה הקשה שלנו הסתיימה ושעלינו להבין את הערך החיובי בחיינו.

"חלמתי על דודתי ז"ל שאני אומרת לה שאעבור לגור לידה והיא לוקחת אותי לראות דירה שבעלה ז"ל משכיר ומבקשת 20 ש"ח בלבד על השכירות ואני מסרבת בתוקף"

החולמת מתנגדת להשכיר את הבית שהדודה ז"ל מציעה לה למרות שהוא זול . החולמת עברה תקופה לא קלה והופעת החלום בא כדי לנתק אותה מתחושת הקורבן והרחמים העצמיים ומציאת הערך המחודש בחיים עצמם שיובילו לשינוי טוב בחייה.

סיבה נוספת לחלום על נפטר שמציע שנלווה אותו היא שנשמת הנפטר לעיתים זקוקה לעזרה כדי להמשיך ולהתקדם רוחנית בעולם הנשמות. הנשמה לומדת ומתפתחת בעולם הנשמות, מתקנת שיעורים שלא מומשו כראוי כשהייתה בגוף. הגעת הנפטר בחלום מסוג זה היא לשם בקשה שיעזרו לה  באמצעות מעשים שיקדמו אותה בעולם הנשמות .מצוות לעילוי נשמת הנפטר מתורגמות בעולם הנשמות לאנרגיה המזכה את נשמת הנפטר.

לדוגמא חלום על אבא נפטר שהופיע בחלום ובעקבות החלום החולם עשה קדיש לעילוי נשמת אביו ז"ל.בעקבות הקדיש אביו הנפטר הופיע שוב בחלום במטרה להודות לו.בחלום השני הנפטר מביא עימו חלות ויין לשבת ומקדש ונותן לבן מהמוציא.הקידוש בחלום הוא כפל לשון של לקדש ולברך את החולם בשמחה ובשפע .

"חלמתי שאבי ז"ל מגיע אלי לבוש סחבות ההיפך מהעובדה שאבי היה אדם עמיד בחייו ולבוש בטוב טעם.למחרת החלום הלכתי לבית כנסת והתפללתי לעילוי נשמתו ועשיתי לו קדיש.ביום שבת באותו שבוע חלמתי שוב על אבי הפעם הוא מביא עמויין וחלות ומברך עליהם ומוסר לי חתיכת חלם מהמוציא כפי שעשה בחייו בזמן הקידוש."

לנפטרים יש כוח אנרגטי שמטרתו לעורר בחולם מחשבות ומעשים לשינוי. נשמת הנפטר מופיעה בחלום על מנת לקדם את מצבו האנרגטי בעולם הנשמות אבל גם לקידום החולם .

ביקיצתכם מחלום על נפטר ראשית הדליקו נר לעילוי נשמתו והודו לו על הגעתו אליכם ולאחר מכן בהתייחס לפירוש החלום תעשו מצווה לעילוי נשמתו .זיכוי נפטרים מזכה גם את נשמתכם.

לחצו למעבר
ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לפורום תקשור באתר פרפרים המרחב הרוחני
לפורום זוגיות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

לחצו לרכישת ספרי מוארת דרך האור
לחצו להצטרף לקהילת מוארת בפייסבוק

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

  • […] חלום על נפטרת שלא בשלה עדין לתקשר עם יקיריה –בחלום היא נמצאת במוסד רחוק . כל נפטר עובר דרך ומסלול למידה שונה בהתאם לתדר ולשיעורים שנשמתו בחרה לה. החולם הוא בנה של הנפטרת ומחפש אחריה ולא מבין למה הוא לא מוצא אותה . אביו ז”ל שוטף את המקום שהחולם ואחיו נמצאים בו ,דבר המראה על היכולת של נשמת אביו לעזור לחולם ולאחיו ועל ההבדל בין התדר של נשמת האב לנשמת האם לפי החלום שתי נשמות ההורים במסלולי התפתחות שונים בעולם הנשמות ,ובכדי לעזור לנשמת האם במסעה על החולם להמשיך להתפלל לעילוי נשמתה ולעשות עבורה מצוות. המצוות מתורגמות בעולם הנשמות לאנרגיה שמסייעת לנשמת הנפטר במסעו בעולם הנשמות . […]

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר