נפטרים בחלומות סדנת אנרגית הפניקס סדנת חלומות

סיבות להופעת נפטרים בחלומות ומה עלינו לעשות

סיבות להופעת נפטרים בחלומות ומה עלינו לעשות

החלימה מהווה את הערוץ האנרגטי שדרכו הנשמה מעבירה ומקבלת מסרים מעולם הנשמות כחלק מהתפתחותה הרוחנית בעולמינו.
בדרך כלל לנפטרים בחלום יש שתי סיבות עיקריות לעזור לנו או לחלופין שהם מבקשים עזרה. החולם מזהה את הנפטר לכן קל למסר לחדור לתודעתו של החולם.
חלומות על נפטרים מופיעים כסיפור בחלום אבל לעיתים קרובות קשה לחולם להבין את הסיבה והמסר בחלום.

מדוע הנפטרים מופיעים בחלומות ומה עלינו לעשות?

במאמר זה אתייחס לסיבות הרבות להופעתו של נפטר בחלום.

גופנו נארג מרבדים מחוברים ובלתי נפרדים במהלך חיינו שהם הגוף הנשמה והרוח.
המערכות בגוף הפיזי משתלבות זו בזו ומאפשרות את החיים הפיזיים. הנשמה לעומת הגוף היא אנרגיה בעולמנו שבלידה מתהווה בגוף ומאפשרת גם היא את החיים.
עולם הנשמות שממנו ואיליו מגיעות הנשמות בלידה ובמוות בהתאמה קיים כרובד מקביל לעולמנו. הנשמה לאורך חייה בגוף מחוברת אנרגטית לעולם הנשמות, קשר שבא לידי ביטוי בצורה עצומה בחלימה.

החלימה מהווה את הערוץ האנרגטי שדרכו הנשמה מעבירה ומקבלת מסרים מעולם הנשמות כחלק מהתפתחותה הרוחנית בעולמינו. חשוב לציין שאנשים רוחניים מסוגלים להתחבר לעולם הנשמות באמצעים אחרים בזכות המודעות הרוחנית הגבוהה כפי שאפרט בהמשך.
רגע המוות מסיים מחזור חיים בגוף הפיזי אך גם מסיים מחזור חיים רוחני נוסף של הנשמה שבו היא מתנתקת וחוזרת לעולם הנשמות.
הנפטרים הם בעצם נשמות שמופיעות דרך צינור החלומות עם מסרים והדרכות לחיינו.
בדרך כלל לנפטרים בחלום יש שתי סיבות עיקריות לעזור לנו או לחלופין שהם מבקשים עזרה. החולם מזהה את הנפטר לכן קל למסר לחדור לתודעתו של החולם.
חלומות על נפטרים מופיעים כסיפור בחלום אבל לעיתים קרובות קשה לחולם להבין את הסיבה והמסר בחלום.

במאמר זה אפרט קווים מנחים לחלומות השכיחים על נפטרים בחלומות למרות שתמיד יש את המסרים הייחודים לכל חולם. חלק גדול מהפירוש והפתרונות לחלומות אלו אני נעזרת ביכולות התקשור.

מודעות רוחנית היא יכולת חשובה מאוד בחיינו כי היא מאפשרת מודעות לנשמה ולעולם הנשמות. המודעות הרוחנית מאפשרת לנו לחבר את התת מודע שלנו לעולם החלומות ולעולם הנשמות. הבנה שהנשמה היא זו שמכתיבה את מהליכנו בחיים מאפשרת להתייחס לכל סמל וסמל בחלום כמסר מהנשמה.

פיענוח  חלומות כדרך טיפול מאפשר לי לתקשר מצד אחד את הסמלים בחלום על מנת לתרגם אותם למציאות  המוחשית ומצד שני אני מתחברת לנשמת החולם.

הפירוש משתנה בין חולם אחד לאחר למרות שלכאורה הסמלים זהים בחלום אך ההבדל הנו בחיבור לנשמת החולם.

נפטר בחלום שליח שמעביר מסר

המסר מתאר אירוע שיכול להתרחש במציאות לחולם או לאנשים שהוא מכיר. מסרים אלו נקראים מסרים נבואיים כי הם מתארים אירועים עתידים.בחלומות אלו הנפטר נבחר להיות השליח להעברת המסר כי הנשמה שלו זוכה לאנרגיה שמקדמת אותו בעולם הנשמות
אדגים זאת באמצעות חלום מפורום החלומות

 "חשוב לי לציין שלפני חודש ההיריון שלי נפסק עקב הפלה. חלמתי שסבי הצדיק שנפטר לפני שנים רבות שוכב במיטה לידי ומדברעימי ארוכות. שמחתי לראותו אבל לא זכור לי בדיוק מה הוא אמר ובסוף החלום הוא עצם את עיניו ומת"

עצוב אבל החלום מבשר לחולמת על ההפלה הקרובה באמצעות שימוש במוטיב של מותו החוזר של הנפטר.

נפטר בחלום התפתחות נשמתו בעולם הנשמות

לאחר התנתקות הנשמה מהגוף היא מתחילה בתהליך התפתחותי אנרגטי בעולם הנשמות במטרה להבין ולהפנים את החיים הקודמים לצורך למידה ותיקון אנרגטי של המטרות שאיתם היא הגיעה בחייה הקודמים. ישנה חשיבות רוחנית רבה לאופן הסימבולי כיצד הנפטר מופיע בחלום. תיאור מראהו של הנפטר,לבושו,הרגשתו ועוד סממנים רבים אחרים שנועדו בעצם לתאר את מצבה שלהנשמה בעולם הנשמות. המטרה של חלומות אלו לאותת לנו לפעול לקידומה האנרגטי של נשמת הנפטר בעולם הנשמות.
הפעולות שאנו עושים עוזרים לנשמת הנפטר להתקדם ולהתפתח בעולם הנשמות.
שנפטר מופיע בחלום ומתואר כעצוב,רעב ,כועס,ערום אזי שנשמת הנפטר זקוקה לעזרה ובמקרים אלו אני ממליצה לקיים תפילה לעילוי נשמת הנפטר, לתרום תרומה ע"ש הנפטר, סעודה על שמו ותיקון נפטרים.לעיתים הנפטר ימסור מסר ברור והדרכה מה עלינו לעשות.

בחלום הבא הנפטר מלווה את החולמת בחייה ושמח על השינוי החיובי שהחולמת תעבור

"חלמתי על דודי ז"ל שמסיע אותי ומחייך קלות תוך כדי נהיגה. פתאום אני רואה תצלום שבו הוא מסתכל עלי קצת כועס אבל הסצנה מיד מתחלפת וכעת הוא נמצא באירוע או אולם אבל אני רואה רק אותו. הוא נשען על כיסא לבן ריק ומחייך אליי חיוך גדול."

חיוכה בחלום של האם שנפטרה מסמל שנשמתה מתפתחת בעולם הנשמות והבקשה היחידה שלה שמשפחתה תמשיך לאהוב אותה דבר שעוזר להתפתחותה האנרגטית בעולם הנשמות. הוכחה לכך שהדבר עוזר לנשמה כאשר הנפטרת מבקשת בחלום לאסוף את בגדיה ונעליה מהתיקון.הבגדים מסמלים את  המעטפת של הנשמה והנעלים מסמלים את יכולת ההנעה להתקדם קדימה. מעשים ודיבור מכוון על הנפטר מתקן ומקדם אנרגטית את הנשמה.

"אחותי חלמה על אמנו שנפטרה שהיא מחייכת לאחותי ואחותי ביקשה ממנה שתחבק אותה ונדהמה שהיא הצליחה להרים את הידיים כי היא הייתה חולה בניוון שרירים. אחותי התעוררה ושוב חלמה על אמנו שהפעם נראית אפילו יותר טוב מהחלום הראשון ושוב חיבקה אחותי באהבה רבה ואמרה לה שצריך לאסוף את הנעלים והבגדים מתיקון."
נפטר בחלום – צורך בפרידה

לצערנו שהמוות פתאומי אין פרידה מסודרת והחלום מהווה תחליף לנפטר לתקשר ולהיפרד מיקיריו. החלום מאפשר לשני הצדדים להיפרד ולשחרר אחד את השני למרות הכאב בחלום. לעיתים הנפטר מתאר את חווית המוות. בחלומות מסוג זה אני ממליצה לחולם לבצע מספר תהליכים שיקלו על הפרידה ועל נשמת הנפטר המלצות שיפורטו בסוף המאמר.

החולמת חלמה מספר פעמים בעבר על בעלה שנפטר ואף בחלום זה היא מודעת לעובדה שבעלה אינו בחיים אך חלום זה האחרון משאיר בה חותם כי בעלה ז"ל נפרד ממנה. דמויות המלאכים והשער הלבן בחלום מסמלים שנשמת הנפטר מתפתחת אנרגטית בעולם הנשמות.

"בעלי מת בפתאומיות מדום לב ומאז מותו חלמתי עליו הרבה פעמים אך החלום הנוכחי שונה. הוא ביקש שאבוא איתו למקום מיוחד במינו ולמרות שאני מודעתבחלום שהוא נפטר נסעתי עימו עד שהגענו לשער לבן שלצידיו שתי דמויות של מלאכים ייפיפיים שביקשו ממנו להיפרד ממני. בעלי חיבק אותי ונכנס איתם פנימה"
נפטר מברך את החולם

בחלומות אלו החולם מתעורר נפעם ונרגש כי הוא חש שהוא זכה לברכה מנשמת הנפטר. הסיבה לכך שלברכתנשמת הנפטר יש כוח עצום לחיזוק הביטחון העצמי של החולם.
החולמת אהבה מאוד את סבתא ז"ל וזכתה לברכה להריון בחלום.

"חלמתי על סבתי ז"ל שהייתי קשורה אליה מאוד. היא ישבה בכורסה בסלון והחלה לשיר לי שירמילדותי וסיימה אותו כשידיה על הבטן שלי ואמרה ברוכה ילדתך…אני מנסה כבר חצי שנה להיכנס להריון"
חלומות שהנפטר מבקש סליחה מהחולם או ההיפך

כחלק מהתפתחותה האנרגטית של נשמת הנפטר היא נדרשת לסגירת מעגלים בעולמינו. אי סגירת המעגל משמעותו כעס, לעיתים הדדי של 2 הצדדים, שמהווה אנרגיה מפריעה לכן נשמת הנפטר מגיעה בחלומות ומבקשת סליחה או שהיא סולחת לחולם.הסליחה סוגרת מעגל ומעלה אנרגטית את נשמת הנפטר לשלב אחר בהתפתחותה בעולם הנשמות ומשחררת את החולם.

החולמת חווה קושי של הנפטר לבקש ממנה סליחה והתכשיט עם היונה בחלום מסמל שהיא מקבלת את הסליחה.

"חלמתי שאני רואה את סבתי וסבי ז"ל בתוך רכב. אני עושה להם שלום ואז סבא שלי יוצא מהרכב ומבקש ממני סליחה ואומר שממש קשה לו לבקש סליחה. אמרתי לו שייעזר בסבתא שהיא מקור הכוח שלו. ראיתי מספר תכשיטים ואחד משך את תשומת ליבי שרשרת הזהב עם תליון יונת שלום"
נפטר מבקש עזרה

הופעת נשמת הנפטר בחלום היא גם תזכורת לצורך לקיים דיני אבלות כגון מועד האזכרה. נשמות נעזרות במעשינו שמזכים ומזככים אותה. החלום מזכיר לנו שנדרשתה עזרה שלנו לנשמת הנפטר על מנת שתסיים את תהליך הלמידה בעולם הנשמות. מעשים שעוזרים לנשמה הם סעודה לעילוי הנפטר, קדיש, תרומה, קריאת תהילים ומשניות וברכת תיקון נפטרים.
בחלום הבא סידור המיטה בוורוד מסמל על המצוות שהבן עושה עבור נשמת אימו עם המון אהבה .חשוב מאוד שנקיים את המצוות בכוונה ובאהבה כי רק כך נוכל לעזור לנפטר.

"חלמתי על אמי שנפטרה לפני כחודשיים ואני מסדר מיטה בצבע וורוד. אני זוכר שלאמי ז"ל היה חלוק בצבע וורוד"

דפנה ביסמוט מתקשרת ומורה רוחנית מטפלת בשחזור גלגולים

מנהלת מכללת צומת רוחניות  מבית פרפרים המרחב הרוחני

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

5 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר