חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי נפטרים בחלומות

פרוש חלום על קבלת כסף מנפטר סימבולים בחלומות

כסף בחלום זו אנרגיה שמניעה את החולם ואת הנפטר שהגיע בחלום

לאחר המוות הנשמה של הנפטר ממשיכה את מסעה הפעם בעולם הנשמות .
תחילתו של המסע החל מרגע יציאתה לגלגול חיים מסע בעולם הנשמות ולמידה על החיים שיהיו לה בעולמנו,חיים בעולמנו ,מוות וסיום החיים הגשמיים ועליה לעולם הנשמות והמשך המסע עד לסיומו בעולם הנשמות.
במהלך המסע בעולם הנשמות נשמת הנפטר עוברת שלבים בהתפתחות שלה כנשמה ,מלימודים על חייה שהיו בעולמנו,תיקון שיעורים שלא מומשו,תיקון שיעורים וקרמה מול נשמות שהיו חלק מחייה,לימודים על החיים כנשמה בעולם הנשמות והשתלבותה בעולם הנשמות עד לחזרתה המלאה חזרה למקור נשמתה.
בחלום שלהן החולמת מספרת על בעלה שנפטר שמוסר לה כסף במתנה .
משמעות המתנה עבור החולמת הוא סימבול לסגירת המעגל הקרמתי בניהם ,שיביא שפע של אנרגיה לשניהם :לה בעולמנו ולו בעולם הנשמות.
כל סגירת מעגל של שנפטר בעולם הנשמות ממלא את הנפטר בשימחה ובשפע ומקדם אותו לשלבים הגבוהיים יותר בשאיפה לסיים את המסע ולהגיע לשקט ולנחלב במקור נשמתו.
"בעלי המנוח הופיע לי בחלום ומסר לי סכום כסף אשמח לפתרון החלום"
"חלמתי על דוד שלי שנפטר שבחייו לא הסתדרנו וכשנפטר לא דיברנו וזה דיי מעיק עלי.בחלום דוד שלי בא והביא לי סלסלה מלאה בבשמים קרמים סוכריות ושוקלדים.כל מכל טוב.כהודתי לו בחלום פניו קרנו "

לסיכום
גם אם לא הכרתם את האדם שחלמתם עליו שימו צדקה לעילוי נשמתו ובכך תעזרו לנשמה להתפתח ולעבור את מסעה בעולם הנשמות באהבה ובאור 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
לפרוש חלומות אפשר ליצור קשר בפורום החלומות
https://www.facebook.com/groups/Parpareem

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר