מתקשרת קורס תקשור תקשור

קורס תקשור כל השאלות שרצית לשאול על קורס תקשור

לימוד תקשור מקצועי שלב שני | תקשור

קורס תקשור כל המידע על לימודי תקשור

כל השאלות והמידע על לימודי תקשור

איך לומדים תקשור?
לימוד תקשור הינו תהליך רוחני שתלמיד עובר בקורס תקשור יחד עם מורה רוחנית החל מפתיחת העין השלישית , חיבור להגנות ולנשמות המדריכות , חיבור למקור הנשמה שלו , הבנת תהליכים של גלגולים קודמים שנשמתו עברה עד לפיתוח היכולת להבין מסרים שמתקבלים בתקשור ולדעת מה לסנן ומה להעביר בתהליך תקשור.

מי מלמד תקשור?
המורה הרוחנית שמלמדת תקשור הינה מתקשרת ומורה רוחנית מנוסה שמאצילה מהידע ומהניסיון לתלמידיה.

יצירת קשר עם דפנה מתקשרת מומלת

יצירת קשר עם דפנה מתקשרת מומלת

האם כולם הופכים למתקשרים אחרי הקורס?
בסיום קורס תקשור יש שהופכים את התקשור לדרך חיים וממשיכים ללמוד לימודים רוחניים נוספים  על מנת לאסוך כלים נוספים ושיטות רוחניות.

האם יש ליווי אישי בקורס תקשור?
במהלך השנים פיתחתי קורס המשך לתקשור שמאפשר ליווי אישי ועבודה משותפת בתקשור קורס שנקרא מגדלור למתקשר.

האם כל אחד יכול ללמוד תקשור?
לא כל אחד יכול ללמוד תקשור. כמורה רוחנית ללימודי תקשור אני מאבחנת במהלך קורס מבוא לתקשור האם יש לתלמיד יש מסוגלות ללמוד תקשור.
כדי ללמוד תקשור התלמיד חייב להיות פתוח לעולם הרוח ,לא לפחד להתנתק מהמציאות הנוכחית ולחוות את החוויות הרוחניות. במהלך הלמידה בקורס תקשור התלמיד פוגש נשמות וישויות אור,חווה תרחישים רוחניים ועליו להיות מסוגל להתמודד עימם ולהיות בשל להתפתחות הרוחנית שנרכשת תוך כדי הלמידה לתקשור

מה מלמדים בקורס תקשור?
קורס תקשור במכללת צומת רוחניות הינו קורס מקיף שמתחיל בשיעורי מבוא כגון חיבור לילד הפנימי ותת המודע, חלומות, זיהוי הילות וממשיכים לשיעורים רוחניים חיבור למדריך הרוחני והדרכות נוספות, להגנות וכן שימוש ביכולות של העין השלישית, יעוד נשמתי וגלגולים קודמים ,קבלת ארגז הכלים לתקשור וסטא'ז מעשי בתקשור. התלמיד מסיים את קורס התקשור עם יכולת לתקשר לאנשים

לימוד תקשור | תקשור

קורס תקשור שלב התחלתי

איפה לומדים תקשור בישראל?
קורסי התקשור שלי שמתקיימים משנת 2003 מועברים במכללת צומת לרוחניות בקבוצה או בפרטני או בזום. הלימודים הקבוצתיים לתקשור נחלקים לשלוש סדנאות שונות ממבוא למודעות עצמית ,תקשור למתחילים ותקשור למתקדמים שמכשיר את התלמיד לתקשור עבור אחרים ועצמו. ישנם גופים רבים שעוסקים בלימודי תקשור חלקם מכללות מוכרות וכאלו שהנם גופים פרטיים. למעשה לימוד התקשור אינו מונופול של גוף גדול או קטן ותלוי מאוד באיכות הלמידה של התקשור

מהם השיעורים שנלמדים בתקשור?
קורס תקשור בנוי משלוש סדנאות רצופות מסדנת מבוא לתקשור ומודעות עצמית שמכשירה את התלמיד אנרגטית ללמידת התקשור ,סדנת תקשור למתחילים שבה התלמיד נחשף לעולם הנשמות ,להדרכות,להגנות ,לגלגולים הקודמים,ופותח את היכולת לתקשר באמצעות פתיחת העין ה-3 ולסדנת תקשור למתקדמים שבה התלמיד רוכש את הכלים לתקשור ומתנסה בהם מול אנשים שונים שחלקם לא מוכר לו.

מהם כלי התקשור שלומדים?
כלי התקשור הינם כלים אנרגטיים שהתלמיד מקבל בקורס התקשור מההדרכות המלוות אותו .כל תלמיד ויכולותיו הרוחניות והתדר הרוחני שלו

קורס לימוד תקשור | תקשור

קורס ללימוד תקשור

האם ישנם תרגולים מעשיים בתקשור?
בכל קורס תקשור מתקיימת גם סדנת תקשור למתקדמים שבה התלמיד מקבל כלים לתקשור ושיטה לתקשור. לאורך קורס התקשור התלמיד חווה תרגולים מדיטטיביים ואף מעשיים מול לקוחות שאיננו מכיר לצורך תרגול סטאג'.

כמה מתקשרים יש בישראל?
הערכה שבישראל קיימים אלפי מתקשרים ומתקשרות ברמות שונות של ניסיון, שיטות ודרכי תקשור. היפה בשכלי התקשור שכל מתקשרת ומתקשר מוצאים דרך משלהם לתקשר ולהעביר את המידע בתקשור. חשוב לציין שכללת צומת לרוחניות לבדה הכשירה בלבד מאות מתקשרים.

האם יש שיטות לתקשור?
כן ישנן מספר שיטות לתקשר. את השיטה לתקשור מקבלת המתקשרת מההדרכות מלוות ובמהלך לימודי קורס תקשור. תהליך תקשור שונה ממתקשרת אחת למתקשר שני ונקבע בהתאם לאופן קבלת התקשור.

קורס תקשור | מתקשרת

קורס תקשור – קורס ללימוד תקשור – יצאתם מתקשרים

סימני תקשור

קורס תקשור – קורס ללימוד תקשור – יצאתם מתקשרים

צומת רוחניות מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות

מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות תקשור , שחזור גלגולים , הילינג..

 

 

 

 

 

 

 

רוצים לתאם פגישה חינם לבדיקת התאמה לימודי בקורס תקשור ?

מוזמנים לפנות אלי בטופס צור קשר ואשמח לסייע לייעץ ולעזור

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ
    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

     

    מוזמנים לקרוא שאלות נוספות על מה זה תקשור

    מוזמנים לקרוא שאלות נוספות על מתקשרת מנוסה מומלצת

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר ללימודים במכללת צומת לרוחניות

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר