מדיטציות קורס שחזור גלגולים תקשור

קורס תקשור סדנת הסטאג' השלב השלישי

קורס תקשור | מתקשרת

קורס תקשור – לימוד השלב השלישי בקורס תקשור המקצועי הנו הסטאג' המעשי בקורס התקשור. התלמיד מגיע לקורס הסטא'ג לתקשור מוכן רגשית ואנרגטית כדי לקבל את הכלים לתקשור ולומד שיטות תקשור מתקדמות נוספות. בחלק זה התלמיד עובר מספר תהליכים שבהן הוא נבחן על יכולותיו הרוחניות ועל יכולת התקשור שלו מול אנשים שמעולם לא פגש תחת הדרכתי הצמודה עם כל תלמיד בנפרד. התלמיד מקבל פידבק על המבחנים שעבר ומתרגל מעשית את התקשור שלמד במהלך לימודיו בקורס התקשור.

לימוד השלב השלישי בקורס תקשור

מה מבנה קורס התקשור אתם שואלים?

קורס התקשור הינו מסע אישי ורוחני הבנוי משלוש סדנאות שונות שבנויות בצורת לגו, שבמהלכן התלמיד מתפתח רוחנית ומקבל את יכולת התקשור.

הסדנה הראשונה בקורס התקשור היא סדנת מודעות עצמית שמתאימה לכל אחד ואחת. סדנת המודעת העצמית מהווה את החלק הבסיסי היסודי בקורס לימוד התקשור ובאמצעותה אני יודעת מי מסוגל לעבור לסדנאות הבאות .מי שאינו מסוגל יצטרך להמתין להתפתחות רוחנית  נוספת ויכנס לקורס התקשור הבא במועד הנכון עבורו.

הסדנה השנייה בקורס התקשור מפתחת את ערוץ התקשור באמצעות שיטות שונות שפיתחתי. התלמיד עובר בסדנה השנייה של קורס התקשור , מסע בעולם הנשמות מתחבר למקור נשמתו ולהדרכות כבסיס לקבלת כל התקשור בסדנה השלישית.

הסדנה השלישית בקורס התקשור הינה סדנת הסטאג' תקשור המעשי שאיליו מגיע התלמיד לתקשור מוכן רגשית ואנרגטית כדי לקבל את הכלים לתקשור ולומד שיטות תקשור מתקדמות נוספות. בחלק זה התלמיד עובר מספר תהליכים שבהן הוא נבחן על יכולותיו הרוחניות ועל יכולת התקשור שלו מול אנשים שמעולם לא פגש תחת הדרכתי הצמודה עם כל תלמיד בנפרד. התלמיד מקבל פידבק על המבחנים שעבר ומתרגל מעשית את התקשור שלמד במהלך לימודיו בקורס התקשור.

הנושאים שנלמד בסטאג' בקורס התקשור

  • תהליך ההתנתקות והיציאה מהגוף בתקשור.
  • קבלת הכלים והשיטה לתקשור.
  • תרגול קבלת הכלים והשיטה לתקשור.
  • תקשור עם נפטרים.
  • שיטות תקשור נוספות כשימוש בראיה העל חושית, תקשור עם התת מודע,
  • תקשור באמצעות חפץ
  • תקשור באמצעות מטוטלת ועוד
  • סטאג תהליכי תקשור מעשיים מול לקוחות

מביאה לכם את סיפורה של דניאלה שהוזמנה למפגש הסטא'ג בתקשור הינו סיפור מרתק על יכולת התקשור של תלמידי התקשור
בשיחה המקדימה דניאלה הסבירה שלדעתה היא מתקשרת ותיארה ש:
"משחר ילדותי אני חווה ישויות אור, בתחילה הורי קראו לקשר זה שיחות דמיוניות אך עם הזמן הקשר מולם התחזק והיה קשה לי להגדיר מהו הקשר עימם"

מה את חשה מולם? האם את משוחחת איתם? שאלתי
אני חווה חמימות נעימה בראש וביד ימין שמתרחשת רק כשהם מופיעים והשיחה עימם היא תוך כדי כתיבת המסרים.

האם המסרים קשורים רק אליך?
כן, ולכן הגעתי כי אני מאוד רוצה ללמוד בקורס תקשור מקצועי והפגישה עם התלמידים שלך בקורס התקשור היה מבחן  שדרכו זיהיתי את יכולותייך כמורה רוחנית .
במפגש הסטאג' תלמידי התקשור מיד זיהו את האנרגיה של דניאל ובלי יוצא מן הכלל כל תלמיד ציין בשפתו את התחושה המוזרה שהוא חש מולה.
עירית אחת התלמידות בקורס התקשור סיפרה: "כשהבטתי בעיניה חשתי שאנחנו מדברות בעיניים"

חגית שהינה גם תלמידה בקורס התקשור הוסיפה וסיפרה: "לפני שאני מתחילה לתקשר אני מחזיקה את ידי הלקוח ,כדי להתחבר אליו וכך עשיתי עם דניאלה .ברגע שהחזקתי את ידייה חשתי ששתינו מחרפות מעלה יחד וכשירדתי חזרה לגופי כל מה שאמרתי לה נשכח ממני."

תלמידים לתקשור כמו דניאלה מאתגרים אותי כמורה רוחנית ואת הקבוצה ללימוד התקשור.

בהמשך דניאלה נרשמה ללמוד בקורס התקשור. היא למדה להתחבר לילד הפנימי שלה, לאזן את עצמה אנרגטית, לקבל את החלום כאמצעי לתקשור, לבנות את המעטפת האנרגטית שתכיל את כלי התקשור והגנות ,החיבור להדרכות, עבודה עם העין השלישית ועוד.
אני בטוחה שדניאלה תהפוך למתקשרת בעלת כוחות אדירים.
מזמינה אותך להתרשם מסדנת המודעות הרוחנית שמתאימה לכל רמה רוחנית.

מעוניינים לשמוע עוד? מעוניינים ללמוד להיות מתקשרים מקצועיים?

מזמינה אותך להתרשם מסדנת המודעות השלב הראשון בקורס התקשור שבה נעבוד על זיכרונות העבר ונשחרר אנרגיות שליליות עבורנו.
לעיון בחלק הראשון של קורס תקשור מודעות עצמיתלעיון בחלק השני של קורס תקשור תקשור מקצועי

להרשמה והשארת פרטים https://did.li/dafnac

דפנה ביסמוט

מכללת צומת רוחניות

פרפרים המרחב הרוחני

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

2 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר