חלומות סדנת חלומות

שאלות ותשובות על החלום

החלום מהווה נדבך חשוב לא רק עבור מיסטיקנים אלה עבור כל אחד מאיתנו והשינה מהווה את המזון של המוח והנשמה.

בשינה הנשמה שלנו מתנתקת מהגוף הפיזי ועולה לעולם הנשמות כדי ללמוד על חייה הארציים כך שהחלום הוא סרט שהנשמה מעבירה לתודעה,וכל התרחיש עצמו נקלט בתודעה כתמונות המתורגמות בתת מודע למידע .לאחר היקיצה החולם אנו זוכרים חלקיקי חלקים מתוך המידע עצמו ושאר המידע נקלט בתת המודע ומשרת אותנו במודע או לא במודע.

מהי החלימה ?

החלימה הינה מסרים שמועברים ע"י הנשמה לתודעה

מתי מתרחשת החלימה?

במאמרים קודמים על החלום כתבתי שהחלימה מתרחשת בעת שהחולם נמצא בהרפיה מלאה ומוחו פעיל. בזמן השינה הנשמה עולה מהרובד הפיזי לעולמות מקבלים לעולמנו ולמקור נשמתה וניזונה באנרגיות ובתובנות שמתורגמים לתודעה בתמונות וחוויות .

מה חשיבות השינה והחלימה?

בפתיחה ספרו של הרב שרגא ברג – גלגולי נשמות נאמר שללא שינה האדם היה מתכלה במהירות רבה יותר. כמו כן נאמר שהבורא נתן את השינה לאדם שימלא את אנרגיית גופו ואדם ללא שינה משול לאדם שלא אכל ולא שתה אולם בהיבט הרוחני אדם שישן מסוגל להתמודד עם מצבי היום יום.
השינה והחלימה מאפשרים לנשמה ללמוד ולהתפתח ולחזור עם תכנים שמקדמים אותה בגוף הפיזי.

מדוע המוח פעיל בזמן שינה?

לרוב בבסיסו האדם חי במצב של הישרדות ואין לו פנאי להתעסק עם צרכיו הרגשיים, ועסוק בלממש את צרכיו הפיזיים והחברתיים.
השינה מאפשרת לגוף לנוח ולצבור אנרגיות, לנשמה ללמוד ולהתפתח אנרגטית בעולם הנשמות ,ולאדם להתוודע ולהתמודד עם אירועים וחוויות שאגורים בתת המודע.
החלום הוא תרחיש צבעוני ולעיתים לא הגיוני ומלא בסימבולים ומטרתו לדחוף את התת מודע לסיים תהליכים שמכבידים על החולם ביום יום וגורמים לצער, חרדה וחוסר סיפוק.חלום שאנו זוכרים הוא מצב שהתת מודע "דורש" מהמודע להתמודד עימו.

סמלים בחלום

ישנה הקבלה בין חולמים שונים בתמונות ובסמלים בזמן השינה והחלימה. בהבנתי ישנם סמלים שניתן להבין אותם בצורה זהה אצל החולמים אבל צריך לקשר את הסמל לעולמו של החולם. החיבור בין הסמל לעולם הפנימי של החולם יוצר מצב של הדבקה בין התת מודע למודע של החולם.
פתרון החלום סוגר מטפל ומקדם את החולם בתהליך פנימי שהוא עובר או יעבור .ישנם חלומות שבהם מתקבלים מסרים שלא קשורים כלל לחולם עצמו אלא לסביבה החיצונית שהוא חי עימה. החולם מקבל מעין "הנחיות" מלמעלה איך לקדם עניינים חיובית בסביבה החיצונית לו ,ומסרים שכאלה הם מיוחדים ומגיעים לאנשים שמסוגלים מבחינה רוחנית להבין ולקבל את ההנחיות מלמעלה.

חשיבות פירוש וטיפול בחלום-הפירוש הולך לפי הפה

הגמרא מתייחסת בכבדות ראש למי מפרש את החלום "כל החלומות הולכים לפי הפה".
נכון שלא כל חלום שנחלם דורש פירוש אך במידה והחולם דורש את פירוש החלום כדאי ומומלץ לפנות לאדם בעל גישה וחשיבה חיובית כדי לא לפגוע בחולם. לפרשנות החלום יש כוח ואנרגיה שנחקקים בתודעת החולם ובעולם הנשמות .
כמפרשת חלומות ומנהלת פורומי חלומות שנים ,הפירוש מתקיים תוך כדי תקשור שבו אני מחפשת מהלך הפירוש את התמיכה בהדרכות הרוחניות המלוות את החולם ואותי,את החיבור לנשמת החולם כדי לתת לחולם מידע שיתרום לו וינע אותו בחיים לטובה.

לדוגמא-

"שלום חלמתי הלילה שאני בהריון חודש 4 ובן הזוג שלי נפטר. אני ממש זוכרת בחלום שמסוק מגיע לקחת את הגופה שלו והיא עטופה בסדין…ואני מראה לחבר מהעבודה שלי שאני בהריון (מראה לו את הבטן)"

בחלום יש שני סימבולים שמנוגדים זה לזה יצירת חיים והריון ,ולקיחת חיים ומוות

  • בחלום החולמת בהריון בחודש 4 ואף מראה זאת לאחד העובדים איתה בעבודה-ההיריון בחלום מסמל פרויקט /תהליך חדש הקשור לעבודתה של החולמת
  • מות בן הזוג בחלום-מות בן הזוג בחלום מרמז לחולמת שהפרויקט/התהליך משפיע שלילית על הזוגיות ושעליה ללמוד לשנות זאת

איך נדע שהחלום הוא מסר עבורנו?

ראשית החלום הוא סוד ולא כפי שאנו מבינים בתחילה

  • אנו קמים מוטרדים מהחלום והתמונות מהחלום מפריעים את מנוחתנו ולא מרפים במהלך היום.
  • המחשבות שלנו עסוקות בתמונות שהיו בחלום במשך תקופה ארוכה.
  • כאשר פירוש החלום תואם את מחשבותינו והלך רוחנו.
  • חלום שחוזר על עצמו בגרסאות דומות

מה עלינו לעשות אם קמנו עם תחושה קשה ומלחיצה?

אם קמתם בתחושה קשה ומלחיצה מחלום אל תמשיכו את היום עם האנרגיה הזו מכיוון שהיא תלווה אתכם ותשפיע עליכם שלילית .
ביהדות על מנת למנוע מהמסר שנתפס לנו כשלילי בחלום נהגו לתת צדקה לצום להתפלל תפילת שמע ,הטבת או תיקון חלום.
גם עמים אחרים במצב שכזה דאגו לקיים  טקסים שונים בכדי להידבר עם "הרוחות האלים" ולשכנעם לשנות את הגזירה שהופיעה או הובנה מהחלום.

תפילת שמע על המיטה-תפילה שמע על המיטה שומרת על החולם מפני מסרים שהוא אינו מסוגל להבינם.

צדקה-לאחר היקיצה יש לשים 18 שח או עשרות אג'.צדקה מצילה ממוות.

תיקון/הטבת חלום-תיקון חלום משמעו ללכת לבית הכנסת כאשר הכוהנים נושאים כפיהם בכל יום בתפילת שחרית או בשבת או בחג. את התפילה אומרים  אחרי שהכוהנים אומרים :

" אחרי יברכך, ה', ישמרך"

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, אֲנִי שֶׁלָּךְ וַחֲלוֹמוֹתַי שֶׁלָּךְ, חֲלוֹם חָלַמְתִּי וְאֵינִי יוֹדֵעַ מַה הוּא. יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ ה' אֱלֹקי וֵאלֹקי אֲבוֹתַי, שֶׁיִּהְיוּ כָּל חֲלוֹמוֹתַי עָלַי וְעַל כָּל יִשְׂרָאֵל לְטוֹבָה, בֵּין שֶׁחָלַמְתִּי עַל עַצְמִי וּבֵין שֶׁחָלַמְתִּי עַל אֲחֵרִים, וּבֵין שֶׁחָלְמוּ אֲחֵרִים עָלַי, אִם טוֹבִים הֵם חַזְּקֵם וְאַמְּצֵם, וְיִתְקַיְּמוּ בִי וּבָהֶם כַּחֲלוֹמוֹתָיו שֶׁל יוֹסֵף הַצַּדִּיק, וְאִם צְרִיכִים רְפוּאָה רְפָאֵם כְּחִזְקִיָּהוּ מֶלֶךְ יְהוּדָה מֵחָלְיוֹ, וּכְמִרְיָם הַנְּבִיאָה מִצָּרַעְתָּהּ, וּכְנַעֲמָן מִצָּרַעְתּוֹ, וּכְמֵי מָרָה עַל יְדֵי משֶׁה רַבֵּנוּ, וּכְמֵי יְרִחוֹ עַל יְדֵי אֱלִישָׁע. וּכְשֵׁם שֶׁהָפַכְתָּ אֶת קִלְלַת בִּלְעָם הָרָשָׁע מִקְּלָלָה לִבְרָכָה כֵּן תַּהֲפוֹךְ כָּל חֲלוֹמוֹתַי עָלַי וְעַל כָּל יִשְׂרָאֵל לְטוֹבָה וְתִשְׁמְרֵנִי וּתְחָנֵּנִי וְתִרְצֵּנִי. אמן: "

 

לסיכום

תזכרו תמיד אנו יכולים לשנות את המסר של החלום מתוך ידיעה שמה שנגזר על האדם הוא ידי הבורא אך מתוך כך תפילה משנה את רוע הגזירה.החלום מהווה נדבך חשוב לא רק עבור מיסטיקנים אלה עבור כל אחד מאיתנו והשינה מהווה את המזון של המוח והנשמה.
מאחלת לכולנו חלומות טובים ונעימים ואני מזמינה אתכם להצטרף אלי לפורומי החלומות בניהולי:

פורום חלומות בבלוג פרפרים
פורום חלומות באתר פרפרים 
פורום חלומות בדף בפסיבוק קסם החלום 

פרפרים המרחב הרוחני – בהנהלתה של דפנה ביסמוט מטפלת הוליסטית רב תחומית ומדריכה רוחנית מתמחה: חלומות,הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים ותמציות. דפנה מרצה בתוכניות רדיו וטלוויזיה ומנחה פורומים מובילים בנושאים של הרפואה האלטרנטיבית. הוגת רעיון "מסרים בגוונים" המשלבת יכולות תקשור בפענוח החלומות. ממציאת שיטת ה- "שחזור קריסטלי" שמהותו שחזור גלגולים באמצעות שילוב של קריסטלים וגבישים בתהליך. מלווה ומדריכה להעצמה אישית,ומקיימת קורסים וסדנאות רוחניים 054-4515930

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
לפענוח החלום ניתן לרשום בפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר