כללי ריפוי בתקשור שיטות תקשור תקשור טלפוני

תקשור בטלפון – למי הוא מתאים?

תקשור בטלפון

בתקשור טלפוני המתוקשר מקבל מענה מידי לבעיות שמטרידות אותו , ישנה גמישות, חסכון בזמן, חוסר באמצעי תחבורה, מוגבלות פיזית, מיקום ומרחק פיזי.

תקשור מרחוק – תקשור טלפוני

בגלל השינויים הרבים שמתרחשים סביבנו ועומס המידע שמופץ היום בכל הערוצים אנשים רבים מרגישים בלבול, קשה להם לקבל החלטות ומרגישים תקיעות בחיים ויש להם צורך בסיסי להכוונה וייעוץ כמעט בכל תחום בחיים. יש כאלו שמתקשים להחליט ולנוע קדימה וחשים שמדובר על משהו מעבר לפיזי, משהו רוחני שעוצר אותם ודורש מהם בירור אמיתי.
גם במקרה הם צריכים שמישהו יתקשר בשבילם ויגשר ביניהם לנשמה הגבוהה שלהם, בין אם אלו דמויות מהעבר שכבר אינם, מדריכים רוחניים, מלאכים או הבריאה עצמה. הם צריכים איש מקצועי לעשות עימו תקשור בטלפון כדי לקבל תשובות והכוונה

תקשור בטלפון שמוביל לריפוי

כולנו צריכים ריפוי לנשמה, ריפוי ומזור למה שעוצר ומגביל אותנו. זו יכולה להיות טראומת ילדות או אירוע כלשהוא שחווינו בעבר או בעיה מגלגולים קודמים.
תקשור בטלפון נותן מענה ממוקד ויכול להרגיע בעצות והכוונה והייעוץ הנכונים ע"י מתקשרת מקצועית.

למה דווקא תקשור בטלפון?

למעשה אין הבדל משמעותי אנרגטי במהות התקשור בין תקשור בטלפון לבין פגישת תקשור פרונטלית.
בתקשור טלפוני המתוקשר מקבל מענה מידי לבעיות שמטרידות אותו , ישנה גמישות, חסכון בזמן, חוסר באמצעי תחבורה, מוגבלות פיזית, מיקום ומרחק פיזי.
אישית אני מעדיפה פגישת אישית של תקשור מאחר שאני יכולה לחוש באנרגיות השונות שהאדם נמצא קרוב אלי כפי שאפרט בהמשך. אבל גם בשיחת ייעוץ תקשור בטלפון אפשר לקבל ייעוץ בתקשור שעונה על הצרכים של הפונה.

היזהרו משרלטנים!

אם אתם מחפשים תקשור בטלפון אמין כנסו ל "פרפרים בלוג" מומלץ!
היזהרו משרלטנים שצצים כמתקשרים אחרי הגשם רוצי שתבחרו מתקשרת עם ניסיון של שנים, מתקשרת שגם מהווה מורה רוחנית ומלמדת תחום רחב של מקצועות רוחניים החל מתקשור, הילינג וכלה בשחזור גלגולים. מתקשרת שתוכלו לשמוע מה ממליצים אנשים שנעזרו בו אומרים על השירות שהם קבלו.
כמו בכל מקצוע בחיים צריך לדעת לבחור את בעל המקצוע במקרה זה מתקשרת הכי טובה לבעיה שלכם.
מי שמאמין בעולם הרוחני, יכול בעזרת המתקשר הנכון לעזור לעצמו ולשנות את חייו מהקצה אל הקצה עם גילויים שיכוונו אותו לעתיד מדויק עבורו אל תוותרו על עצמכם ולעצמכם.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

לימודים הוליסטיים טיפולים הוליסטיים

מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות

צומת רוחניות מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות

מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות תקשור , שחזור גלגולים , הילינג..

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
לתיאום ייעוץ בתקשור בטלפון

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר