חלום על חתול בחלון שמביא פגר מתנה

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #30752 הגב
      חן מרלו ביטון

        חלמתי על אחת החתולות שלי. (יש לי 3) משום מה בבוקר לא הצלחתי להזכר איזה מהן הייתה בחלום, אבל אני זוכרת שזאת הייתה אחת משתי אלו –
        • אחת כבר 19 שנה אצלינו, צבעה אפור/שחור/ומעט חום כהה בדוגמה מפוספסת. היא מעלת פרווה ארוכה, אפשר לומר מרשימה.
        • השניה בת שנה וחצי בערך ג'ינג'ית, אך בטנה וחלק מפניה לבנות, בנוסף אם יש משמעות לדבר המלטה שלה התרחשה ממש על ברכיי היא ביתה של החתולה הנוספת שלנו בת ה3+ שאינה מתוארת מכיוון שלא היא הופיעה בחלום כמו שציינתי בהתחלה.
        ובחלום אני במיטה שלי והחתולה שלי מופיעה בחלון ומנסה להכנס אך מתקשה, מרשת או סורגים (איני זוכרת בבירור) ואני שמחה לראות אותה ופתאום אני רואה שהיא הביאה לי "מתנה" פגר של חיה שגם בה איני מצליחה להזכר אם הייתה זו חולדה או יונה אבל היא הייתה לבנה וצחה ממש שזה משך את תשומת ליבי.
        הרגשתי במקביל תחושת רחמים על החיה, אך גם שמחה והקלה לראות את החתולה שלי. ניסיתי לחלץ את החיה מפיה של החתולה, בתקווה שהיא עוד בחיים בתחושת לחץ שהחתולה שלי עלולה להבהל וליפול ולהפגע מזה ו/או לפגוע יותר בחיה שפיה. אז ניסיתי לעשות זאת בצורה עדינה ללא תנועות חדות מדי אך ברגע שהחתולה שלי הבינה מה קורה היא זרקה פנימה לחדרי את הפגר הלבן הצח הזה, ברחה ונעלמה דרך החלון לפני שהספקתי להגיב.
        *הייתי רוצה לציין שאני חולמת המון והרבה סיוטים גם כן ומאוד נדיר שחלום תופס אותי ולא נותן לי מנוחה, אז אשמח מאוד לפיענוח ופרשנות ותודה מראש ????

      • #30754 הגב

        בסד החלום עוסק באחת החתולות שלך שמשאיר לך פגר בחדר שינה .המסר מהחלום שהחתול מסמל דמות שאת מכירה וסומכת עליה שמנסה לחבל בזוגיות שלך או בכל מה שקשור לזוגיות דפנה

    מציג תגובה משורשרת 1
    מענה ל־חלום על חתול בחלון שמביא פגר מתנה
    פרטים:




    36 + = 45

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר