חלום על מלאך 1

תגיות: 

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #30108 הגב
      Danielle

        זה התחיל בשינה לא רגילה שבה עצם עצימת העיניים מביאה לאט לאט לתפיסת מודעות שאני במקום שכולו לבן ומעט ערפלי חלבי רגליי מעל הקרקע אני יושבת על נדנדה או יותר אני מנדנדים אותי אני לא יודעת מי אני לא יכולה לראות גוף או לסובב את הראש כדי לראות או את ללא הצורך הזה לראות פשוט יודעת שזה שם זה לא מאיים וזה לא נקבי או זכרי זה פשוט לצידי. אני יכולה לראות בעודי תופסת מודעות במקום שאני בו את 2 החבלים שעולים למעלה למעלה שם הנדנדה מלופפים בגפנים ירוקים, נעים לי, טוב לי, זה מקום מנוחה ונועם. לפתע – ללא תפיסת זמן אני ומי שמלווה אותי עומדים- הנדנדה נעלמה יש אור גדול לבן ובוקר מולי והוא מדבר אלי- " אני צריך שתעזרי לי, הייתה טעות אחת הנשמות צריכה להיות פה תביאי לי אותה". שאלתי:" כיצד אזהה אותה?" -" היא תהבהב לך בצבע לבן" עניתי:"בסדר". איך שעניתי בסדר ישר ישר מהר מאוד נשלפתי למטה שכבות שכבות מהשמים עד לאדמה ושכבות שכבות זה קרה כמו 5 שניות. ואני שם, אני מרחפת ומה שהיהי איתי מההתחלה, ללא גוף,או מין או צבע עור נמצא איתי גם כן, אני מרחפת ואני רואה נהר לבה שלם ענקי ואנשים שרופים בו נמצאים זועקים אני שומעת צרחות מרובות זעקות זה היה נוראי לשמוע, אני מבחינה על סלע געשי הבהוב לבן אני צוללת ומשויטה יד והנשמה הזו מושיטה חזרה לבןשה בלבן מלוכלך בלוי ושרוף, ברגע הנגיעה שלנו בתוך שניות אנחנו עולים למעלה למעלה שכבות שכסות בדיוק בחזרה למקום שהייתי בו מההתחלה אנחנו נעמדים אני בעמצע מי שמלווה אותי מצד ימיני והנשמה הזהו שעכשיו נקייה לשמאלי ממשיכה לאור הגדול ונבלעת בתוכו, אני שומעת את המילה :"תודה לך".

        אבל זה לא הכל… שבוע אחרי החלום הזה אני נוסעת לאבי אני מכינה לנו כריכים (אם לא הייתי ברורה זה כבר מצעאות לא חלום נא לא להיתבלבל. ) לא הזכרתי שאני דוברת אנגלית כשפת אם.
        אבי ואחי ראו את ערטך ההיסטוריה ששם מראים היסטוריה ותגליות וממצאים ארכיאולוגים שמצאו וכולי.. ואני שומעת מן הטלווזיה בזמן שהם צפו :" מגילה עתיקה בת 3000 שנה היתגלתה בחפירות המגילה מתארת מימד בגהינום של נהר לבה " איך ששמעתי את זה הלב שלי דפק, רצתי לראות (בית קטן) ואני רואה את המגילה ואת הציור שהיה על המגילה, שמצויירת בדיוק מה שאני ראיתי בחלום, אני לעולם לא אשכח את זה.

        אני אשאיר עוד תגובה בהמשך לחלום על "מלאך מספר 2 " היה לי 3 חלומות כאלו כל אחד שונה מהאחר.

      • #30113 הגב

        בסד החלומות שחלמת והחוויות שחווית קשורים לחיבור שלך להדרכה המלווה אותך שהקפיצה לך את האנרגיה האישית והתודעה .חוויות אלו ללא ספק הם בסיס להתפתחות רוחנית שתבוא בהמשך אם בלמידה או תוך כדי חלימה /חוויה דפנה

    מציג תגובה משורשרת 1
    מענה ל־חלום על מלאך 1
    פרטים:




    + 80 = 82

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר