חלום על נפטר שמחייך, שיחה, תמונות וקבר אדמה

מציג 3 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #32265 הגב
      שירלי

        שלום, אשמח לעזרה בפענוח חלום, חלמתי על סבתי ז"ל שאני והיא יושבות ומדברות כשילדים משחקים ברקע (לא בטוחה שאלה היו הילדים שלי) היא מחייכת אלי ואז אנחנו מסתכלות יחד על תמונות ילדות שלי ביחד איתה, אני אומרת לה שאלו התמונות שאני הכי אוהבת (בהן היא מעט רצינית ולא בהכרח מחייכת כי זה מזכיר לי רגעים אמיתיים של היום יום ) אנחנו צוחקות על זה יחד ומעלות זכרונות, ואז לקראת הערב אנחנו יושבות בחוץ בטבע לידנו יש בור שנראה כמו הכנה לקבר פתוח, נראה מעט ישן כאילו ממתין זמן מה ככה ועל האדמה החלו לצמוח מעט דשא ירוק ועלים שהחלו לנבוט, ודיברנו אני לא זוכרת את תוכן השיחה אבל זוכרת שהיא אמרה לי משהו כמו: הינה הקבר שלי, שמחכה לי/אני מחכה לו/עוד מעט אהיה בתוכו.. יש לי עוד קצת זמן להיות פה איתכם.. לא זוכרת את המילים המדוייקות, זה הרגיש כמו משהו מרגיע, שיש לנו עוד זמן יחד, התעוררתי בהרגשה טובה עם רצון להמשיך את החלום.
        הייתי קשורה אליה מאוד בילדותי היא נפטרה לפני יותר מ20 שנה. היא היתה כמו אמא בשבילי, והיתה עבורי בית.
        אשמח לדעת אם יש מסר שהיא רצתה להעביר, אם היא צריכה ממני משהו, או רק באה לחזק אותי. אני כמעט ולא חולמת עליה, זה אולי הפעם השניה או השלישית במהלך כל הזמן הזה.
        תודה רבה.

      • #32266 הגב

        בסד חלום חיובי על סבתך זל שנשמתה סיימה את מסעה בעולם הנשמות והגיעה לבית שהוא המקום שממנו יצאה לגלגול החלום חיובי והיא רצתה שתדעי שטוב לה למעלה דפנה

      • #32270 הגב
        שירלי

          תודה רבה דפנה, עזרת לי מאוד.

        • #32273 הגב

          בסד באהבה יקרה דפנה

      מציג 3 תגובות משורשרות
      מענה ל־חלום על נפטר שמחייך, שיחה, תמונות וקבר אדמה
      פרטים:




      1 + 4 =

      אשמח לעזור

      יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר