מחלף בעל כמה כבישים הבנוי לגובה

מציג 3 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #33097 הגב
      אורית

        שלום דפנה יקרה,

        חלמתי אתמול שאני נוסעת ברכב ומגיעה למקום בו בנוי מחלף על מחלף בצורת ספירלה (אבל לא כמו שאנו רגילים לדמיין ספירלה אלא זה בנוי לגובה. אפשר לתאר את זה כמו לוח מטרה וכל עיגול כזה המשך של המחלף הקודם לו ואני אמורה לנסוע עליהם עד שאני מגיעה לסוף כדי לרדת חזרה למטה ולהמשיך הלאה, אין דרך אחרת לעשות זאת). בהתחלה ניסיתי לנסוע ולהתקדם עם הרכב אבל אז נתקפתי פחד כי זה בנוי לגובה והרכב לכאורה נוסע כשהוא מוטה הצידה, כמו מתקן בלונה פארק. אני מחליטה לחזור מעט אחורה, לצאת מהרכב ולהרים את הרכב ביד ולצאת מלמטה רגלית (כן, זה מצחיק). אני פוגשת מישהי למטה ושואלת אותה לגבי המחלף הזה והיא אומרת לי שזה מחלף בעייתי וצריך לנסוע שם 10 פעמים כדי לצאת משם. לא יודעת אם היא התכוונה שיש עשרה סיבובים על אותו מחלף או שצריך לעבור את כל הסיבובים האלו עשר פעמים ברצף.

        אשמח אם תוכלי לעזור לפרש את החלום.
        תודה !

      • #33099 הגב

        בסד חלום מקסים על כניסה לתהליך רוחני .לפי החלום את מתכננת להעמיק את הכניסה לעולם הרוחני .והנסיעה ברכב במחלפי הספירלה הם סימבול לדרך ולמטרות שיעמדו בדרכך .לפי החלום את עדין לא בשלה מספיק דפנה

      • #33103 הגב
        אורית

          זה נכון, אני באמת רוצה להעמיק רוחנית ויש נושא מורכב שאני צריכה לטפל בו מהבחינה הזו, רק שאני לא מוצאת את הזמן בגלל כל מיני התחייבויות.

          תודה שהארת את עיניי.

        • #33106 הגב

          בסד תמיד את יכולה לבוא ולעבור תהליך רוחני מדורג דפנה

      מציג 3 תגובות משורשרות
      מענה ל־מחלף בעל כמה כבישים הבנוי לגובה
      פרטים:




      + 69 = 75

      אשמח לעזור

      יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר