פירוש חלום על גל גדול בים

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #18775 הגב
      רקע: אינני יודעת לשחות, אך מאוד אוהבת מים + התקופה האחרונה מאוד לא פשוטה עבורי.
      חלמתי שאני יושבת עם מישהי, ייתכן חברה, במקום בו יש ים משני צידנו. כל זמן מה היה גל עצום, שהרים אותנו עשרות מטרים מעל הקרקע (הרגיש מאוד גבוה). לאחר זמן קצר הוא דעך והים שוב היה רק משני צידנו.
      כך שוב ושוב, והמשכנו לשבת שם. אם רלוונטי, המים של הים היו כחולים ונקיים.
      לרגעים הרגשתי פחד, אבל לא גדול. הרגשתי חוסר נוחות ובשלב מסוים גם מיאוס מהסיטואציה. לעתים בזמן שהגל הגיע, חשבתי לחפש חבל לאחוז בו כדי לא לזוז ממקומי, אבל לא ראיתי חבל כזה. בכל פעם שהרגשתי שאני עומדת לזוז ממקומי עם הגל ולהיסחף קדימה (כשהייתי כבר עשרות מטרים מעל הקרקע), הרגשתי שהפעולה באה להתחיל, שאני מבינה שזה מה שקורה ולרגע נלחצת, אבל הפעולה מיד נעצרת – ואני נשארת במקום ולא נסחפת. עם כל גל, עליתי עם פני המים עד למעלה עם המים שעלו. לעתים המים כיסו את פניי, אך ראשי בסופו של דבר נשאר מעליהם.
      בשלב מסוים אמרתי למי שישבה מולי "תדעי לך, שזה לא מובן מאליו שאני לא יודעת לשחות ועדיין יושבת כאן כשזה מה שקורה", משהו כזה.
    • #18777 הגב

      בסד את החלום לקחתי מאחד מפורום החלומות שאני מנהלת כי יש כאן סימבול שחזור רבות בחלומות.
      פירוש חלום על גל גדול בים מסמל את ההתמודדות של החולמת עם המצב הלא פשוט. שהיא חווה בתקופה האחרונה .הגל בים שבא מדי פעם ומעלה אותה-שזה סימבול חיובי בסהכ את התקופות שהיא עוברת כשבסיום כל תקופה היא עולה עוד שלב בתהליך שהיא עוברת .דפנה

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־פירוש חלום על גל גדול בים
פרטים:




1 + 4 =

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר