הרצאות וסדנאות רוחניות התאמה בזוגיות זוגיות חלומות טיפול בשחזור גלגולים טיפול קריסטלים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי ריפוי בהילינג תקשור טלפוני תקשור רוחני

איך עושים בחירה נכונה בחיים והקשר בין הבחירה לצרכי הנשמה

בעצם כל דבר בחיינו קשור ביכולת שלנו לבחור גם במקרים הכי גרועים שי לנו יכולת לבחור כגון במקרים של אובדן יש לנו בחירה להישאב לאובדן או לקום וליצור דברים חדשים שהאובדן מלווה אותנו בדרכו הוא.

האם עשית את הבחירה הנכונה?

הייתי רוצה שתשאלו את עצמכם לאורך כל קריאת המאמר שאלות על החלטות שעשיתם בעבר!

זה נראה לכאורה דיי פשוט ישנה בעיה או מקרה ואנחנו בוחרים בדרך כלשהי אולם זה הרבה יותר עמוק ממה שנראה על פני השטח.

ממה נובע מקור הבחירה בחיינו ?  לבחור בן זוג? לבחור מקצוע? לבחור דרך חיים? בחירה וחלומות

בעצם כל דבר בחיינו קשור ביכולת שלנו לבחור גם במקרים הכי גרועים שי לנו יכולת לבחור כגון במקרים של אובדן יש לנו בחירה להישאב לאובדן או לקום וליצור דברים חדשים שהאובדן מלווה אותנו בדרכו הוא.

לכן אני רוצה שתשאלו את עצמכם ממה נובעת הבחירה שלכם?

מהם המניעים שמובילים אותי לבחירה?

האם אילו מניעים חומריים בלבד? או שישנן מניעים נסתרים שעלי לנסות להבין?

מניסיוני הרב כמתקשרת ומפענחת חלומות אני פוגשת בעת פירוש ופענוח החלומות את מרבית התשובות לבחירות בחיינו .
אלו מגיעים בחלימה או בסדרת חלומות שמקורם מהנשמה והתת המודע כדי להוביל וליידע את החולם להחלטה שעליו לקבל. הבחירה בסופו של דבר מגיעה לאחר ההתמודדות אופציות הקיימות סביב למימוש המטרה.

לפי הבנתי את עולם המסרים בחלומות ישנם מספר שלבים בתהליך דרך הבחירה:

לממש מטרה – רצון פנימי לפתרון בעיה או צורך בשינוי בחיים שמייצר חיפוש אחר דרך חדשה –  מימוש מטרה שחייבת להתממש שאנו חשים חובה לעשות זאת

כיוון – מציאת כיוון או הדרך

אמצעים – חיפוש אמצעים למימוש הדרך.

עצות – קבלת עצות והדרכות מהסביבה לביצוע הדרך.

מיון  – סינון האופציות הקיימות

הנחייה פנימית – שמיעת הקול הפנימי ?האם?

בחירה – סיום המטרה

עכשיו נשאלת השאלה האם הבחירה שנעשתה הנה מושכלת או מגיעה ממהות הנשמה שלנו?

אם נביט אחורה על בחירות שעשינו בחיינו היינו חשים שאולי היינו בוחרים אחרת בנקודת זמן שונה.

אם כך מה מנע מאתנו אז לבחור בדרך אחרת?

התשובה לשאלה זו נעוצה בעובדה שהנשמה שקופה עבורנו ומדריכה אותנו בשילוב הצד המושכל שבתוכנו. בחירתנו התאימה למציאות שלנו הקודמת גם אם נראה לנו שהלכנו לכוון הלא נכון. אל לנו לבקר את עצמנו על הבחירה אלא להודות על הלמידה ולפרגן לעצמנו על הדרך שעשינו. מאחר שזה מאפשר לנו לבצע עלייה מדרגה בבחירה מתוך סל הבחירות שהנשמה בחרה לה .

חלום על בחירה

"חלמתי שאני יולדת תינוקת במקום לא מוכר ואף אחד לא ידע על ההיריון והלידה למעט בעלי. נלחצנו והחלטנו להשאיר את התינוקת שם לאחר שעטפתי אותה. אחרי שבועיים נזכרתי שילדתי ורציתי לחזור ואף חשבתי שלא נורא גם אם היא מתה…כשחזרנו הסתבר לנו שהתינוקת שייכת לחברים (לא זיהיתי). הם מראים לנו ילד בגיל שנה בערך ואמרו תראו איזה ילד חמוד אימצנו ואני שאלתי מה איפה מצאתם אותו, והם סיפרו שהוא היה אצלם בבית"

פרוש – החלום קשור לבחירה שהחולמת ובעלה בחרו. התינוקת שנולדה בחלום וניתנה לאחר באה לסמל לחולמת שהיא ובעלה הכינו את כל התשתית לפרויקט הריון/זוגיות.  בעקבות הבחירה שניהם ממשיכים לדרך אחרת ואת פירות ההצלחה יקבלו אנשים אחרים.

החלום מסמל לחולמת שעדין לא מאוחר ויש להם עדיין אפשרות להמשיך בתהליך או שגורם אחר ימשיך מהנקודה שהם עוצרים בה.

המסר בחלום לא אומר שהם פספסו את ההזדמנות אלא נהפכו שתינתן ההזדמנות להתחיל דרך חדשה. החלום יכול להיות קשור לפרנסה או להריון .

חלום על בחירה מרמת הנשמה

"חלמתי לפני יום כיפור שאני עם כיסוי ראש והבנתי שעליי לעבור את יום כיפור עם כיסוי ראש"

פירוש- החולמת מתקשה בבחירה שלה והחלום בא לאשר ולחזק את הבחירה של החולמת להתחזק באמונה. החלום מאשר את ההבנה של מעלה לגבי בחירתה ומאשרים.

מה קורה לבעלי תודעה גבוהה? האם דרך הבחירה קצרה יותר? או קלה יותר?

הבחירה מגיעה מצורך פנימי של הנשמה להגשים שלב בחייה . אדם בעל תודעה והקשבה לקולו הפנימי הנשמה תשקף עבורו את הדרך הנכונה. השיקוף יגיע בחלימה או בתקשור עם הקול הפנימי שמנחה אותו והוא לא יחוש פספוס או תסכול. הקלות בבחירה מתבטאת באנרגית ההשלמה שמייצרת רגע אמונה פנימית וביטחון .כאשר אלו קיימים משוואת ההצלחה ברורה .

"חלמתי שאני עם חברות שכל אחת לוקחת חפיסה של קלפים מסוג אחר ופותחת לעצמה בטארות אבל יש לי תחושה שמסתירים ממני משהו. חברתי מספרת לי בסוד שהיא רוצה שאני אשווק לה שרשראות מכסף מבלי שהאחרים יידעו. היא פותחת את הקופסא בארון ואין שרשרת אבל אחותה מראה לי את השרשרת. אני אומרת לה שזה לא הסגנון בארץ. משם אני מגיעה לחמותי מאחר שאין לה מספיק מקום בארון וכל הסריגים והסוודרים שלה בחוץ אני מנסה לעצב לה את החדר שיהיה לה מקום. משם אני מגיעה לחנות בגדים ולוקחת שתי פיג'מות בצבע ורוד ומכנס קצר אבל הסריגים מתבלגנים ואני מסדרת אותם במדף תחתון נפרד מהפיג'מות. המוכר מושיט לי שרשרת עם עיגולים כמו כדורים קטנים בצבע ברונזה וזהב ובסוף השרשרת יש משהו לא בסדר חלק של שעווה ונראה שהיא פגומה ואני לא רוצה אותה"

פרוש – כל הסימבוליקה של השרשרת והבגדים מדברים על עקרון הבחירה של החולמת . החולמת  בוחרת מה טוב ונכון לה בחייה והיא מתאימה לעצמה את הבגדים ואת החיים ואף יודעת לומר ולהגדיר בפני אחרים את הדברים. בחירה בחלומותהבחירה באה מתוך השינוי שעברה החולמת שמתוכו למדה לומר "לא " למה שלא מתאים לה ולא משנה מי האדם שעומד מולה. כאשר הבחירה מגיעה מתודעה אישית גבוהה יש השלמה וביטחון בבחירה .

חלום על פרידה – בחירה שאינה קלה בחיים

חלמתי שיש לי ביד צרור מפתחות מלא ועמוס, הרקע היה לבן טהור טהור . נעלתי דלת אחת לבנה והצרור נשאר אצלי"

פרוש – הבחירה לנעול דלת ולפתוח אחרת חדשה נעוצה בכוח פנימי של האדם שמייצרת את ההחלטה. הניתוק כואב אך בחלום מראים לחולמת שהדלת החדשה נפתחה והצרור נשאר בידייה. צרור המפתחות הוא סימבול לכוח הפנימי והכלים של החולמת להגיע לבחירה והוא זה שמוביל אותה לשינוי.

חלום על הבחירה למציאת הנתיב בחיים בידי החולם

"חלמתי שאני נכנסת למעלית יחד עם אנשים אחרים ולא לחצתי על הקומה והמעלית ירדה במהירות לקומה שלישית קצת פחדתי אבל הרגשתי בטחון במעלית. אחרים ירדו ואני לחצתי על קומה ראשונה. פתאום רצפת המעלית התנתקה ועפתי כלפי מעלה במהירות אדירה. שכבתי על בטן וביקשתי בלב שהמעלית תעצור ואכן היא נעצרה .לחצתי על קומה ראשונה ויצאתי ממנה"

פרוש- החלום מסמל קבלת החלטה – בחירה של החולמת ניתוב חייה. אם עד כה היא אפשרה לאחרים לנתב את חייה היא החליטה שהכוח בידייה היא עצרה והמשיכה מנקודת ההתחלה לבד. הכוח לבחור לקחת את ניהול החיים  בידי החולמת הוא בחירה שהגיעה מתוך מודעות לעצמה שייצרה ביטחון עצמי ושלמות בדרך.

מה ההסבר למערכות זוגיות שלא צולחות?

כאשר בחירה אינה חלק מיעדי הנשמה התוצאה אינה נמשכת לאורך זמן מסתיימת לאחר זמן קצר לאחר שיעור למידה שאנו לוקחים להמשך חיינו. בבחירות מסוג זה הנשמה מכילה למידה שאחרים קוטפים את הפירות. בבחירות אלו עלינו לצאת לדרך חדשה בתודעה חיובית שאנו מסוגלים לבנות יסודות חדשים במקום שנכון לנו.

חלום על בחירה השארות בזוגיות הקיימת

"חלמתי שאני ברחוב ראשי וגמל דו דבשתי שהולך לידי ובשלב מסוים אני מצליחה ללכת בלעדיו מנסה לברוח ומתחמקת. אני נכנסת למקום ורואה שהגמל מנסה להגיע אלי/ אחר כך אני עם בעלי במקום מאוד מושלג (רומנטי) והמזג אוויר מאלץ אותנו להיות יחד ולא לצאת החוצה אלא להיות זה עם זה וע״י כך גם להתקרב.

פרוש- החלום מסמל על בחירת החלטות בזוגיות .הגמל הדו דבשתי מסמל שהייתה אופציה לזוגיות שנייה בעבר אך החולמת בחרה דרך להישאר עם בעלה. בהמשך החלום מזג האוויר הזוגי משול לאנרגיה הזוגית  שבתחילה הייתה קרה אך שניהם בחרו לשנות ולחמם את הזוגיות בניהם.

אם אתם בצומת דרכים או רוצים לחזק את הבחירות שלכם ניתן ליצור קשר לפגישת תקשור שבה תקבלו מסרים מהנשמה שלכם

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

 

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
לקבלת ייעוץ להכוונה ודיוק בחיים

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר