סדנת אנרגיית הפניקס מייצרת אנרגיה חדשה בחיים שתעזור לכם שקם את הכאב ולהכיל את האובדן.
הבנת תהליכי הנשמה והבנת התהליכים שמעבר לחיים שנלמדים בתהליך עוזרים לשקם את החיים.
סדנת אנרגיית הפניקס מיועדת לאנשים שכואבים את אובדן יקיריהם ועוסקים במהות המוות ובמחשבה על הנפטר שהלך לעולמו, ורוצים להבין את עולם הנשמות על מנת לעזור להם ולמתקשרים שנתקלים בנפטרים במהלך התקשורים והייעוץ ללקוחות שלהם.

תהליך אנרגיית הפניקס

מותו של אדם יקר מוכיח לנו שהחיים הנם בר חלוף אך תמיד נשארות שאלות באוויר שמטרידות את מחשבתם של בני המשפחה:
לאן הלך הנפטר? האם טוב לנפטר? האם יש עולם אחר ?
האם יש חיים אחרים מלבד העולם הזה ? האם יש אפשרות ליצור קשר עם הנפטר?
בספרי מוארת בדרך האור ישנם פרקים רבים שמתארים את החיים לאחר המוות ,את המסע הרוחני שצריך לעבור על מנת ללמוד לשחרר את האדם שנפטר.
התיאורים בספרי במאורת נלקחו מתוך התקשורים שקיבלתי מנפטרים במהלך מסעי עם יקיריהם בתהליך אנרגית הפניקס.
המאמר מתאר בהמשך ,טיפול בתהליך של אנרגיית הפניקס שמיועד ליצור אנרגיה חדשה בחיים שעוזרת לשיקום ריגשי בשל כאב האובדן, מסייעת להכיל את השינוי שנכפה בחיים ולהבין את תהליכי הנשמה לאחר המוות.

רגע הפרידה של נפטר מהיקרים

רגע הפרידה הינו תהליך כואב לאנשים שאיבדו אדם יקר, רגע קשה להכלה.
העיסוק באדם שאהבנו שהלך לעולמו יוצר תלות רגשית ועיסוק באובדן ובמוות שגורמים לשינוי מסלול חיים ומקשה על התפתחות והתקדמות נשמת הנפטר בעולם הנשמות.
לאורך שנים כמתקשרת ומטפלת רוחנית אחת הסיבות השכיחות לתקשורים היה צורך לקבל מידע על אדם שנפטר, סיבות לפטירתו ודרכים להתמודד עם מותו אם זה מתוך מודעות אישית או הופעה בחלומות.
במפגשים אלו באמצעות טיפולי האור עזרתי להבין ולקבל את מהות הפרידה והמוות ולשחרר את הנפטר למסעו בעולם הנשמות, ללמוד לשחרר את כאב האובדן ,להשתחרר מעיסוק האובססיבי במוות, ולהבין שיש לנו יכולת להמשיך בחיינו באופן אחר ולקבל שלנשמת הנפטר יש חיים אחרים וטובים מעבר לעולמנו המוכר.

תיאור תהליך אנרגיית הפניקס

דינה שאיבדה את בעלה בעקבות מחלת הסרטן ביקשה לעבור את תהליך אנרגית הפניקס והסבירה על מצבה הרגשי המורכב מעצבות ובכי מתמשכים וקושי להתמודד עם החיים ללא  בעלה. דינה הדגישה שזוהי אהבה אחת לכל החיים וליבה ריק בלעדיו וללא תמיכה של הילדים שלה היא לא הייתה יודעת איך הייתה ממשיכה לחיות .
לאורך המפגשים (7 מפגשים של אנרגית הפניקס) דינה למדה להכיר את עולם הנשמות ,את מסעה של הנשמה לעולמנו ולאחר המוות ,תהליכים שנשמת בעלה עברה ועוברת בעולם הנשמות ,על מסרים בחלומות על בעלה ז"ל ועוד.

מדוע אנחנו חולמים על נפטרים

מדוע אנחנו חולמים על נפטרים? יש כל הרבה סיבות ולהלן כמה סיבות טובות

 

מפגש חמישי אנרגיית הפניקס

במפגש החמישי בתהליך אנרגית הפניקס עסק בחלומות על נפטרים , והיווה נקודת שינוי עבור דינה .
דינה ציינה שלפני התהליך לאורך השנה האחרונה היא חלמה חלומות רבים על בעלה שהשאירו בה חותם חזק. אולם מאז שהיא בתהליך אנרגית הפניקס היא הפסיקה לחלום על בעלה.
הסיבה לטענתה נעוצה בקבלה ובהבנה שלה לתהליך שנשמת בעלה עוברת בעולם הנשמות.דינה הפסיקה לבכות, ולחפש לחוש אותו כמו שעשתה לאחר מותו ובמילים אחרות הניחה לו. היא אכן חשה לאחר הטיפול שהקשר שלה עם נשמת בעלה השתנה והפך לקשר של קבלת מסרים בחלומות או משירים ברדיו ששניהם אהבו לשמוע וגם חלומות שחברים משותפים חולמים עליו.
|דינה הפסיקה להילחם בכאב  ולפי דבריה  "גיליתי שאני צוחקת יותר ,מבלה עם חברים, תחושת הכבדות שהייתה בלב נעלמה וכן ניתן לשקם את החיים ולקום מהכאב ,וזה המון בזכות תהליך הטיפולי האנרגטי אנרגית הפניקס"

דינה שיתפה אותי באחד החלומות החשובים שלה שמסביר את הסיבה לכך שנפטרים מגיעים בחלומות במהלך השנה הראשונה לאחר המוות.
"פגשתי בחלום את בעלי לפני המחלה והוא אמר שהוא עומד לעזוב אותי ואת המשפחה למקום חדש. בכיתי וביקשתי להצטרף אליו אבל הוא ענה לי שהוא יחכה לי ויאסוף אותי בזמן הנכון ושהוא השאיר לי מכתב בקופסא של המזכרות שלנו שאת בטוח תביני אותו"
כשקמתי מהחלום בוכה גיליתי שאכן בקופסת המזכרות יש מכתב חתום במעטפה .אני לא יודעת איך לא ראיתי את המכתב עד עכשיו. תאריך המכתב היה התאריך שבו המחלה התגלתה. במכתב הוא כתב שהוא יודע שחייו קצרים ומודה לי על השנים שלנו יחד. בסיום המכתב הוא כתב שהוא יאסוף אותי ביום מותי ושתמיד הוא יהיה איתי.
דינה פרצה בבכי…
הסברתי לדינה שנשמה מודעת ליום מותה והנשמה של בעלה ז"ל קיבלה את מותה למרות שאנשים אחרים שחולים באותה מחלה יכולים לחיות הרבה יותר שנים.
תקבלי את בחירותיו אמרתי לדינה.
הקשר בניכם ממשיך גם במותו ,אך אל תכבלי אותו אליך.
קבלת מותו תאפשר לנשמתו להתפתח בעולם הנשמות ועבורך זוהי הזדמנות להמשיך למצוא את הדרך ליהנות מחייך.

תהליך סדנת אנרגית הפניקס

סדנת אנרגית הפניקס הנה תהליך אישי פרטני או קבוצתי , ואין צורך ברקע מקדים.
הסדנה בנויה מ-7 מפגשים של שעה שכל מפגש כולל מדיטציה נשמתית ייעודית שבעזרתה המטופל עובר שינוי האנרגטי.
המודעות שנרכשת במהלך התהליך מובילים להחלמה ,צמיחה אישית ושינוי המודעות לחיובית.

סדנת אנרגיית הפניקס
מייצרת אנרגיה חדשה בחיים שתעזור לכם שקם את הכאב ולהכיל את האובדן.
הבנת תהליכי הנשמה והבנת התהליכים שמעבר לחיים שנלמדים בתהליך עוזרים לשקם את החיים.
סדנת אנרגיית הפניקס מיועדת לאנשים שכואבים את אובדן יקיריהם ועוסקים במהות המוות ובמחשבה על הנפטר שהלך לעולמו, ורוצים להבין את עולם הנשמות על מנת לעזור להם ולמתקשרים שנתקלים בנפטרים במהלך התקשורים והייעוץ ללקוחות שלהם.

ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט
טופס הרשמה למגזין 

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

טיפול לאחר אובדן אדם יקר

טיפול לאחר אובדן אדם יקר

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
רוצה לשמוע עוד על תהליך הפניקס?

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר