התאמה בזוגיות התאמה זוגית זוגיות זימון זוגיות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי

אתם חווים קשיים בזוגיות ?ניתן לראות זאת בחלומות שלכם…

דפנה ביסמוט פליר סדנת זוגיות

התבוננות בחלומות שלכם יכולה לעזור לגלות מהן הבעיות לחסימה בזוגיות ,קשיים ביצירת זוגיות ולקבל עזרה שתאפשר לכם לחיות במודעות חדשה וחיובית ומשם למסוגלות ליצירת זוגיות .
כמתקשרת ומטפלת רוחנית, אני רואה לאור השנים שטיפול הרוחני הוליסטי מעלה את המודעות העצמית ומסנכרן מחדש את היכולת לזמן זוגיות לחיים

מאמר על הסיבות לחוסר בזוגיות 

המאמר נכתב לאור מקרים רבים של ייעוץ בנושא זימון זוגיות והסיבות לקשיים בזימון זוגיות והפעם בראי החלומות.
האם יש חלומות שיגלו לחולם מדוע הוא לא מצליח לזמן זוגיות ומה הסיבות לכך?
האם יש דרכים בעקבות החלומות למצוא את הדרכים לזימון זוגיות?
האם יש חלומות שמעידים על פחד משינויים בזוגיות או לחוסר זוגיות?
האם יש דרכים לפתרון הבעיות בזוגיות?
מה מסמלים חלומות על זוגיות ומיניות לחולם?

לפני שאענה לכם על השאלות נגדיר מהי זוגיות ואיך יוצרים זוגיות? ומהו חלום?
זוגיות הינה מערכת יחסים שיש בה אהבה אכפתיות והדדיות .
יצירת זוגיות מתקיימת בזכות מספר גורמים :מודעות והערכה עצמית, ביטחון עצמי וזיהוי אנרגיה של זוגית.

מהו חלום

חלום הוא למעשה יקום מקביל לעולמנו שאליו הנשמה מתחברת במהלך השינה ונעזרת בו על מנת לקבל מיידעים על חייה הנוכחיים שאותם החלום מתרגם לתמונות.הסמלים בחלום הן שפה שהנשמה מתקשרת עם התודעה ,סמלים שמשתלבים עם הנפש והרגשות .

לשאלה מהן הסיבות לחוסר בזוגיות התשובה נמצאת בסימבול החלום כבגידה,יחסי מין ,תאונה ועוד שמשתלב עם אלמנטים נוספים שמתקשרים לעניין הזוגיות של החולם והחשש מפני קיומה של חסימה ליצירת זוגיות .

סימבול הבגידה

אחד הקשיים לזימון זוגיות נעוץ בתחושת חוסר האמון של החולם במערכת הזוגיות או בפרטנר לזוגיות המשתקף בחלומות בסימבול הבגידה .חלומות על בגידה בחולם או שהחולם בוגד בבן/בת הזוג מעיד על הצורך של החולם לעבור תהליך פנימי שיאפשר לו להאמין ולסמוך על בן/בת הזוג,ו תבניות שליליות שמנהלות את החולם במערכות יחסים

חלום על בגידה "בחלום אני רואה את עצמי בוגדת בבן זוג (אני לא מכירה אותו במציאות)ומרגישה רגשות אשמה. במציאות אני נבגדתי ולא בגדתי "
פירוש חלום על בגידה-החלום משקף את הקושי של החולמת לסמוך על רגשותייה והפחד להיות נבגדת שוב

סימבול יחסי מין

יחסי מין בחלומות הינו סימבול חיובי שמסמל לרוב על יצירתיותו של החולם ועל פתיחותו לזוגיות כאשר הימנעות /התנגדות החולם בחלום ליחסי מין ישקפו על פחדיו ממיניות עקב פגיעה מינית /רגשית בחיים הללו או בחיים קודמים,פחד שמוביל להימנעות מזוגיות .

חלום על יחסי מין "חלמתי שבחור שאני מעוניינת בו נכנס אלי הביתה וטרק את הדלת .הוא עמד וחייך אלי ורמז לי שהוא רוצה אותי מינית. הלכתי בבית בין החדרים והוא לא הפסיק ללכת אחרי עד שישבתי על הריצפה עירומה. ראיתי אותו הולך ואני נשארתי על הריצפה רואה אותו הולך מהר."

פירוש החלום על יחסי מין-גישתו של הבחור שהדגיש שהוא מעוניין בחולמת רק לסקס,חוסר רגישותו כלפיה משקפים את הקשיים של החולמת להיכנס לזוגיות בשל בעיות במיניות העירום של החולמת בחלום מראה שיש לה אפשרות לחשוף את עצמה אך לשם כך היא צריכה לחוש ביטחון בזוגיות ולא עוינות .

סימבול התאונה בחלום

תאונה בחלום הוא סימבול להחלטה שגויה ועל התנהלות לא נכונה של החולם שבמקום להובילו להצלחה מובילה לקשיים ופחדים כשלכך מתווספים אלמנטים נוספים הקשורים לזוגיות .על מנת שנוכל לזהות בפירוש החלום שהתאונה קשורה לזוגיות עלינו לבודד את האלמנטים הנוספים.

חלום על תאונה -"חלמתי שאני נמצאת בתוך רכב על שפת הים האוטו החל להיכנס למים ולאט לאט ניסיתי לצאת, אני לא הכרתי את המקום וכל מי ששאלתי אותו איך אני יכולה לחזור לעיר המגורים שלי לא ידע, המקום היה מוקף בבתי מלונות. לאחר מכן ביקשתי שיחה מבחורה והסברתי לה שאני לבד ואין לי טלפון ואין לי יכולת התמצאות ואני רוצה לצלצל לאבי שיעזור לי. היא עשתה לי פרצוף זועף ואמרה לי בתוקפנות "קחי ותעשי את זה מהר". אבי לא ידע לעזור לי והתחלתי לנסוע, הגעתי עם הרכב לצוק והחלקתי בצלילה לתוך המים,עד שהתחלתי לעלות חזרה למעלה .במים הייתה לי טבעת על האצבע במקום שעונדים טבעת נישואין והטבעת כמעט נפלה ובשנייה האחרונה תפסתי אותה והחזרתי אותה לאצבע אחרת, ולאחר מכן התחלתי לטפס חזרה למעלה.במציאות אני לא נשואה ורוצה מאוד זוגיות."

פירוש החלום על תאונה– לתאונה בחלום בנפילת המכונית למים מתווסף אלמנט הטבעת שיחד מסמלים על קשיים שהחולמת עוברת בעקבות פרידה מבעלה.הטבעת מיוחסת לזוגיות ובחלום היא היא טבעת נשואין שנפילתה מסמלת על הקושי של החולמת להתמודד עם הפרידה והשמתה של אצבע אחרת מראה על נסיונותייה להתמודד ולמצוא פתרון לבעיותיה מראה על הבחירה להתמודד עם הבעיות בחייה ובזוגיות.
בסופו של דבר בחלום החולמת מוצאת דרך ויוצאת מהרכב ומצילה את עצמה במחיר של עזיבת המציאות המוכרת לה .

סימבול המים  בחלום

אלמנט המים בחלום מסמל את עולם הנפש והרגש,את הפחדים והקושי לשנות את המציאות הקיימת ומאידך את הפוטנציאל לנקות את האנרגיה החוסמת (סימבול הגשם,מקלחת,שחייה בים או בבריכה) .כאשר אלמנט המים מופיע בחלום ומשקף על קושי בזימון זוגיות או בזוגיות קיימת החלום יתאר על סיטואציות בעייתיות כטביעה,ים סוער ,גלים בים. לעיתים ישנם מצבים שבהם חיפוש אחר זוגיות מתנהל בגלים בין תקופות של ירידות תלולות – תקופות שבהן החולם מתנהל בזוגיות ותקופות שהוא משווע לזוגיות  כפי שמופיע בחלום הבא:

חלמתי שאני בתוך מים עכורים וידיד שלי מהתיכון שאנחנו לא בקשר שנים מחכה שאוציא לו את הטבעת שלי מתוך המים העכורים. עד שכמעט הצלחתי נפתחו הדלתות וכל המים יצאו ואני צריכה לחכות לפעם הבאה ששוב יחזרו המים העכורים וזה סוף החלום"
פרוש חלום על מים עכורים וטבעת –  החלום מתאר התנהלות זוגית של החולמת שהסימבול לכך הוא החיפוש אחר טבעת במים העוכרים (סימבול שמשקף את התקופה הקשה ללא זוגיות), ניקוי הבריכה מהמים העכורים והַמְתָּנָה שהמים יהיו שוב עכורים. החלום משקף חיים שנעים בין זוגיים של החולמת שנעים בצורה מעגלית – התנהלות של כאב הכעס ובדידות עד לניקוי הבריכה ואז מתחילים חיים אחרים ושוב המתנה להתמלאות הבריכה במים עכורים. המסר לחולמת הוא שעליה להיות מודעת שיש לה חלק חשוב במשוואה הזוגית ויש לה יכולת וסיבה לשנות את החיים בזוגיות.

חלומות שמעידים על פחד משינויים בזוגיות

חלומות על פחד משינויים מגיעים בתקופות שהחולם חווה חוויות מאתגרות בזוגיות .
חלומות אלו לרוב נוגעים בפחד משינויים במסגרת הזוגית כפחד מגירושים, מזוגיות שנייה , מהריון .
חנה (שם בדוי)  הגיעה לפגישת תקשור בעקבות חלום שחזר על עצמו שבעלה בוגד בה .החלומות הראו על משבר בזוגיות,באמון שלה בבעלה ואותתו לה אות אזהרה שעליה לפעול לטובת הזוגיות שלהם. בפגישת התקשור עלה שהקשר הזוגי שלהם חזק מספיק כדי להתמודד עם המשבר בזוגיות ולחנה אין מה לחשוש מפרידה מהזוגיות. תובנה נוספת שעלתה שבעלה חש בודד בקשר ושעליה להגדיל את זמן המשותף שלה עם בעלה.

בנוגע לשאלה האם בעקבות החלומות למצוא את הדרכים לזימון זוגיות?

החלום משקף את מצבו הריגשי נפשי ורוחני של החולם ובמצבים שבהם של סימבולים המשקפים בגידה בחום,טראומות ופחדים מזוגיות ניתן להסיק שהוא בשל לקבל עזרה שתקדם אותו לזוגיות . כוחו של החולם הוא בחשיפה של חלקים מהתת המודע למודע עד להבאת החולם להכרה במצבו ולבקשת עזרה שתעזור לו לזמן זוגיות .
הדרכים שפיתחתי בשנים האחרונות לזימון זוגיות הינם תהליכים אישיים שעובדים על התת המודע ,שינוי לטובה בהערכה והביטחון העצמי,וחיבור ליעוד הנשמתי בזוגיות .


לסיכום

כאשר אדם חש מנוע מזוגיות ,חסום לזוגיות וחווה קשיים בזוגיות כל אלו ישתקפו בחלומותיו בסימבולים שונים.
מה שיש לעשות הוא לפרש את החלום ולבחור בדרך המתאימה לטפל בבעיה .כמתקשרת ומטפלת רוחנית אינני רואה בחסימה בזוגיות כקללה ,מאחר ולה סיבות רבות שניתן לטפל בה בדרכים רוחניות מגוונות . טיפול רוחני הוליסטי מאפשר מודעות עצמית ,סנכרון מחדש,וזימון לזוגיות .
דפנה ביסמוט

דפנה ביסמוט

מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה לייעוץ זוגי

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר