התאמה בזוגיות התאמה זוגית זוגיות זימון זוגיות

זוגיות Relationships מציאת זוגיות

זוגיות

מציאת זוגיות תתקיים בזכות מודעות העצמית, ביטחון עצמי וזיהוי אנרגיה זוגית.

מציאת זוגיות

מוזמנים לקרוא את המאמר הקודם של התאמה זוגית כי מאמר זה יעסוק במערכות זוגיות כגון מציאת זוגיות, מדוע אנחנו נמנעים ממערכות זוגיות, דרכים לשיפור הזוגיות, פתרון בעיות בזוגיות , זוגיות של להבות תאומות ולנשמות תואמות, זימון של זוגיות חדשה לאחר פרידה ועוד.

איך מוצאים זוגיות

מציאת זוגיות תתקיים בזכות מודעות העצמית, ביטחון עצמי וזיהוי אנרגיה זוגית. במרחב הפעילויות הרוחנית אני מייעצת, בוחנת ומטפלת במערכות זוגיות בהיבט רוחני ומפתחת שיטות למציאת זוגיות לדוגמא:
תהליך הפריזמה הזוגית מאבחן בחירות זוגיות ונותן ביטחון בבחירה זוגית ומנטרל שיקולים אחרים. החיבור לפריזמה הזוגית מגלה את 7 הבחירות הזוגיות של הנשמה טרם הלידה שהן הבחירות הגבוהות ביותר בזוגיות.
סדנה לזימון לזוגיות בשביל הטבעת סדנה למציאת זוגיות שבמהלכה עוברם תהליכים אנרגטיים רוחניים ועבודה על מודעות עצמית וחשיבה חיובית למציאת אהבה. בנוסף נבחן האם קיימת זוגיות קרמתית והשפעתה על ההווה ונסגור מעגלים רגשיים על מנת ליצור בסיס איתן לזוגיות בעתיד.

הפריזמה-הזוגית

הפריזמה-הזוגית-

מערכות זוגיות שונות

זוגיות קרמתית זוגיות מחיים קודמים (לא מחייב קשר זוגי) שחוזרת במטרה לתקן חוב אנרגטי מחיים קודמים. הזיהוי של קשר קרמתי מתבצע בתקשור וניתן להציף אותו ולטפל בו באמצעות שחזור גלגולים שמאפשר לבטל את החוב הקרמתי וזיכרונות בעייתיים ולאפשר תיקון אנרגטי בניהם.
זוגיות משמים
קשר בין שתי נשמות שבחרו אחת בשנייה באופן הדדי למימוש ייעוד. סימנים לזוגיות משמים הם: אהבה ממבט ראשון, השלמה והפריה הדדית וחיי זוגיות ללא דרמות. זוגיות משמים יכולה להתקיים לאורך זמן רב ואם היא מסתיימת הפרידה משאירה חלל וכאב גדול אצל בני הזוג. טיפול בזימון זוגיות משמים מתאפשר בתהליך הפריזמה הזוגית שניתן לקרוא עליה באתר.
זוגיות אינטרסנטית זוגיות מקורה במימוש אינטרסים של צד במערכת הזוגית לדוגמה הקמת משפחה והולדת ילדים.
זוגיות של להבה תאומה
מערכת יחסים זוגית שנוצרה מנשמה שהתפצלה לשניים. להבות תאומות הן נשמות מפותחות שמגדירות דרישות גבוהות לכן מערכת היחסים הזוגית הופכת למורכבת ויש לה מחיר רגשי כבד. זוגיות של להבה תאומה מתאפיינת בפרידות וחזרות לסירוגין עד אשר שיש איזון אנרגטי בין 2 הנשמות שניתן להשיגה באמצעות מודעות ותהליך טיפול רוחני.

פחד מזוגיות ודרכי הטיפול

טיפול בפחד בזוגיות מתחיל בהכרה שאכן יש פחד מזוגיות. פחד מזוגיות מאובן באמצעות פגישת תקשור שבוחנת בין היתר מהן הסיבות לחוסר בזוגיות. פחד וחרדה מזוגיות הם לרוב נותר עקב חוויות של מערכות זוגיות קודמות, התנהלות אלימה מכל סוג בזוגיות, תלות וחוסר עצמאות בזוגיות ,זיכרון קרמתי,  מחים קודמים. פחד וחרדה מזוגיות מתורגמים לאנרגיה שלילית שחוסמת זוגיות ויוצרת מעגל משוב שלילי ככל שאנרגית הגוף יורדת הגוף הופך מגנט לאנרגיות שליליות מהסביבה וכך יש הידרדרות אנרגטית רוחנית והפחד מזוגיות מעמיק.
פחד מזוגיות מעצים גם מחשבות שליליות ומחליש אמונה בקשר זוגי. פחד מזוגיות מחליש גם יכולת לקבל החלטות נכונות וגורם לסחף רגשי והקשבה לעצות לא מועילות ששוב גורמות לפגיעה באנרגיה האישית. נתקלתי בדוגמאות רבות של משברים בזוגיות שבני זוג מנסים לבנות מחדש את הקשר הזוגי אבל יש גורמים שמרעילים את המחשבות של אחד או יותר מבני הזוג ופוגעים באמון של הקשר הזוגי שעלול להוביל אפילו לגירושים מיותרים.
טיפול בפחד מזוגיות בקשר הזוגי מותאם אישית אנרגטית לכל זוגיות וקשר זוגי באמצעות מספר תהליכים:
תהליך הילד הפנימי שמטפל במקרים מהילדות
תהליך צופן הצ'קרות איזון אנרגטי לכל הצ'קרות
תהליך שחזור החיים טיפול בשחזור גלגולים ושחרור אנרגית קרמה

תוצאות טיפול רוחני בעקבות חשש ופחד מזוגיות

הטיפול האנרגטי והרוחני מסלק את האנרגיה השלילית ומשנה דפוסי חשיבה לחיוביים. הטיפול גם מעלה את המודעות העצמית להתנהגויות שליליות שחסמו מערוכת זוגיות קודמות ,מעלה את הביטחון העצמי והערכה עצמית ומאפשר להיפתח לזוגיות. פחד בזוגיות מייצר מחשבות שליליות ולכן אחת הדרכים לשינוי דרכי חשיבה היא העלאת התדר האישי על מנת להתמודד עם אנרגיות שליליות של פחד, חרדה וכעס. תהליכים רוחניים שמעלים את התדר האישי הם תהליך צופן הצ'קרות, סדנה זוגית אישית או קבוצתית בשביל הטבעת לזימון זוגיות. שינוי התדר האיש מאפשר הטמעה של תודעה חדשה וחשיבה חיובית שמוביל לזימון זוגיות.

טיפול זוגי בשחזור גלגולים מקפצה לשיפור הזוגיות

טיפול בשחזור גלגולים מונחה באמצעות דמיון מודרך שמשלב תקשור הילינג וקריסטלים מחבר למקור הנשמה ולגלגולים הקודמים. הטיפול הזוגי בשחזור גלגולים מזהה סיבות לקשיים בהווה וקשר לגלגולים הקודמים לדוגמה בעיות רגשיות ולדפוסי התנהגות בהווה. טיפול זוגי בשחזור גלגולים מתקן את האנרגיה הקרמתית שנוצרה מגלגולים קודמים ומשפר את החיים בהווה ותורם לצמיחה אישית ולמודעות עצמית של שני בני הזוג.

זיהוי התנהלות לא נכונה בזוגיות

התנהלות לא נכונה בזוגיות תוביל בסופו של דבר למשברים בזוגיות ויכולה לנבוע ממספר סיבות :

  • חוסר התאמה בין בני הזוג
  • קינאה התנהגות אובססיבית
  • קשיים וחסכים רגשיים
  • חוסר ביטחון עצמי
  • הערכה עצמית ירודה
  • תלות בבן/בת הזוג
  • התנהלות של קורבן
  • פחדים מנטישה/בגידה
  • פערים רגשיים ומנטליים מייצרים מריבות ,חוסר הבנות , תסכול וחששות

סיבות אלו ואחרות גורמות להצטברות אנרגיה בעייתית שמביאה למאבקים אישיים מיותרים שמבזבזים אנרגיה זוגית יקרה שנדרשת כדי לטפח ולתמוך בקשר הזוגי. הדרך לזהות ולתקן התנהלות הזוגיות שגויה היא באמצעות מודעות עצמית זוגית וכנות זוגית שתאפשר לבחון את הקשר הזוגי והאם ניתן לשפרו.

אנרגיה בזוגיות נכונה

בזוגיות נכונה יש התנהלות זוגית חיובית שחוסכת אנרגיה זוגית יקרה ומתעלת אותה לבניית הזוגיות ולא להרס הזוגיות. זוגית נכונה מכילה את אנרגית האהבה והאכפתיות ונמדדת על ידי פרמטרים שאם הזמן הולכים ומעצמים כאהבה, משיכה מינית, כנות ועוד.
מאפיינים של זוגיות נכונה
מאפייניה של זוגיות נכונה מושתתים על: אהבה ומשיכה מינית, אכפתיות וכנות, חוסר אגו ויכולת לוותר אחד למען השני, שפה משותפת ותקשורת בונה. דברים אלו ואחרים עוזרים לנהל זוגית חיובית ולהתפתח  בחיים ללא תלות בבן זוגם התפתחות של שני בני הזוג בחיים.

איך מזהים התאמה זוגית בזוגיות?

בדיקת התאמה זוגיות בתקשור בוחנת לפי כלים שונים כגון שם מלא כפי שאני מתקשרת את מידת ההתאמה במערכת הזוגית. השם שלנו מכיל את ה-DNA הפנימי של הנשמה ולכן נבדקים השמות של שני בני הזוג. במהלך התקשור אני מתקשרת מהי היכולת של בני הזוג להתנהל במערכת הזוגית, מהם השיעורים הקרמתיים שנשמות בני הזוג בחרו לחיים בהווה .הבדיקה היא ייעוץ בלבד והבחירה היא בידי השואל בלבד.

מהי בחירה נשמתית בזוגיות?

בחירה נשמתית בזוגיות היא חלק ממערך הזוגיות של הנשמה שמהווה מערך בחירות לזוגיות משמיים. לכל נשמה יש יעדים מוגדרים לתיקון אנרגטי שמשתנות בשל אילוצים שונים שמאצלצים את הנשמה לסטות משיעורי הנשמה ולכן יש צורך מידי פעם לסנכרן את המערך הזוגי. בחירה נשמתית בזוגיות היא זווג משמים.

קשר בין זוגיות לקרמה

קיים קשר אנרגטי הדוק מאוד בין זוגיות לקרמה. הקשר נקרא זוגיות קרמתית והינו קשר שמנוהל על ידי אנרגיה שמקורה בזיכרונות מחיים קודמים. קשר קרמתי מנוהל גם מבחירה נשמתית של בני הזוג ומשתקף בקשיים בזוגיות. קרמה בזוגיות הינה אנרגיה שמנהלת את מערכת היחסים הזוגית ומקורה בגלגולים קודמים של בני הזוג .גילוי הקרמה מתאפשר במהלך טיפול בשחזור גלגולים שתורם להבנת הסיבות לזוגיות ,תיקון הקרמה בין בני הזוג ושחרורה.

מודל לזוגיות מוצלחת

מודל לזוגיות הם הדרישות שהייתי רוצה בזוגיות. לעיתים המודל מנסה לחקות מערכת זוגית של אחרים או מנסה להתפתח תוך כדי שינויים בזוגיות. מודל לזוגיות מוצלחת יכלול מספר פרמטרים שיעזרו לשמר את הזוגיות לאורך זמן ויכיל:

  • תכונות משלימות בין בני הזוג שעוזרות בזוגיות לשמר את עולמו הפנימי ולהתפתח אישית של כל אחד מבני הזוג
  • ערכים בזוגיות שבגללם נחוש שלמים בזוגיות.
  • להיות מאושרים בחיים ובזוגיות זוהי בחירה של בני הזוג כאשר מידת האושר והסיפור בזוגיות נמדדת בתחושת האהבה ההדדית ,יחסים של שוויון ללא תלות קינאה או אגו.
  • אמון הדדי וחברות טובה כנות ,אמון הדדי וחברות טובה מובילה לעשייה משותפת.
  • אמונות משלימות ומשותפות של שני הזוג.
  • עשייה משותפת רוגע בקשר ,יחסי אמון כנות ושקיפות.

המודעות של שני בני הזוג לשינויים שהם עוברים בחייהם האישיים ולהשפעתם על הזוגיות מאפשרת הידברות והכלה הדדית .חשוב לציין שאין מודל קבוע לזוגיות אך חשוב שיכללו בקשר הזוגי פרמטרים נוספים שהם לא רק אהבה ותשוקה .

פרידה בזוגיות נשמתית וחידושה

קשר נשמתי בזוגיות הנו קשר קרמתי או קשר של להבות תאומות. בחירת נשמות לתקן שיעור מגלגול קודם הנו זוגיות קרמתית. נשמה שהתפצלה ברגע יצירתה לשתי חצאי נשמה ובחרו להתאחד לנשמה אחת זוהי זוגיות של להבות תאומות.
פרידה בזוגיות קרמתית יכולה להיות חלק מתיקון קרמה או שתסמל סיום התהליך של התיקון קרמתי. כאשר בני זוג לא מסוגלים לתקן את הקרמה הזוגית אנו נראה חזרה ופרידה לסירוגין ביחסי הזוגיות לאורך גלגולים שונים. סיבה אנרגטית עיקרית לאי היכולת לתקן קרמה זוגית אם לבני הזוג אנרגיה שונה אחד מהשני שיוצר חסימה ועיכוב ביצירת קשר זוגי חדש אבל ניתן לטפל במצב חסימה זה באמצעות שחזור גלגולים.
פרידה בין להבות תאומות אופיינית לקשר זה ומהווה ביטוי להתפתחות אישית של בני הזוג שנדרשת בקשר להבות תאומות עד לשלב הבחירה הסופי להישאר יחדיו. לאורך קשר בהבות תאומות בני הזוג יחוו פרידות וחזרות עד לשלב סופי של המשכיות הקשר הזוגי. במידה ולאחד מבני הזוג יש מודעות רוחנית הוא ישפיע אנרגטי ויקדם את בן/בת הזוג השני.

ייעוץ לשיקום זוגיות באמצעות התאמה זוגית וטיפול זוגי במשבר בזוגיות

אחד האמצעים החשובים לשיקום זוגיות היא בדיקת התאמה זוגית בתקשור שבוחנת את הקשר הזוגי לפני שמתחילים בשיטות לשיקום הקשר הזוגי. ייעוצי זוגיות לבדיקת ההתאמה זוגית בוחנים בתקשור את ההתנהלות הזוגית (יחסים זוגיים מכל זוג יחסי גבר ואישה ו/או חד מיניים) באמצעות השם שמכיל את -DNA הפנימי של הנשמה. המטרה לייעוץ לזוגיות במשבר היא לנסות לראות תחילה האם יש התאמה הזוגית, סיבות רוחניות לקשיים בזוגיות, חוזקו של הקשר הזוגי ועמידותו לאורך זמן ובדיקת זוגיות קרמתית המבוססת על גלגול קודם. במידה וקיימת התאמה זוגית ניתן להמשיך בתהליך רוחני לשיקום הזוגיות אבל במידה ואין התאמה זוגית אני משאירה את הבחירה לבני הזוג את הבחירה כיצד להמשיך בזוגיות.

טיפים לשמירה וחיזוק הזוגיות

להלן רשימת טיפים רוחניים מעשיים שנבנו מעבודה רוחנית בתהליך הפריזמה הזוגית וקן לזוגיות

  • זוגיות צריכה לשלב קבלת שותפות בעשייה ואחריות
  • נתינה וקבלה הדדית במערכת הזוגית תזין את אהבה
  • להיות בהערכה ואהבה למה שאתם מקבלים בזוגיות וללמוד לתת חזרה
  • בני הזוג צריכים להיות פעילים ונוכחים בתחומי החיים של בן/בת זוגו ולתמוך אחד בשני
  • בני הזוג צריכים לגלות אחריות הדדית בכל תחומי החיים: ניהול החיים המשותפים, יציאה לעבודה, קניית בית או כל רכוש אחר שמשרת את שני הצדדים, הריון ולידה.
  • למידה משותפת של תהליכים המשרתים את שני בני הזוג או את אחד מהם, שינויים בחיים נלקחים בחשבון ביחד
  • בניית תכניות עתידיות יחד
  • שיתוף הפעולה יחזק את המערך הזוגי והמשפחתי לאורך זמן: אפשר לקבוע ישיבה בזמנים מוגדרים ולשתף בתוכניות והרצונות של כל צד, לבצע חלוקת אחריות ומשימות ובניית לוז לביצוע ,סימון יעדים שנשארו.

איך נעשה זימון לזוגיות

זימון זוגיות הנו שיטה רוחנית שהתקבלה בתקשור לאנשים שרוצים לחיות בזוגיות ומתקשים בכך. זימון זוגיות היא אנרגיה שמתקבלת בתהליך רוחני של הפריזמה הזוגית או בסדנה בשביל הטבעת. בתהליך זימון הזוגיות רוכשים כלים ואנרגיות שעוזרים למצוא זוגיות מתאימה. מי שמחפש זוגיות ובן זוג תאום ברשתות החברתיות חייב להבין שאין טעם למשוך-קשר כזה "אפלטוני אינטרנטי" ויש לדרוש מפגשים אמיתיים שבהם בני הזוג ילמדו להיות סבלניים ולקבל אחד את השני מאחר שקשר אינטרנטי שהתחיל טוב יש לתת לו את הסיכוי גם במציאות ולכן אני ממליצה:

  • להימנע  מקשר אינטרנטי ארוך
  • לצאת מעולם הנוחות שמספק לנו האינטרנט
  • ליזום פגישת היכרות מהר ככל שניתן ולתאם ציפיות
  • לשנות ההתנהלות אישית
  • אקטיביזים בקשירת קשרים חדשים
  • ביקורת עצמית על ההתנהגות האישית

זימון זוגיות חדשה לאחר אובדן ומוות של אחד מבני הזוג

זימון זוגיות חדשה לאחר אובדן מתאפשר במהלך תהליך רוחני שמאפשר לקבל את המוות של בן/בת זוגו על מנת להשתחרר אנרגטית מכאב האובדן ולהיות בשל רגשית ורוחנית לזוגיות חדשה. זימון זוגיות חדשה לאחר אובדן היא קבלת אנרגיה חדשה שתאפשר לפתח מערכת זוגית חדשה. במהלך הטיפול האנרגטי נפגשים עם מערך בחירות זוגיות של הנשמה ומשחררים בחירות חסומות ומזמנים אנרגטית את הבחירות הזוגיות הזמינות .מערך הבחירות הזוגי הינו נשמתי ונבחר על ידי הנשמה במהלך מסעה לעולמנו.
זימון זוגיות מחדש לאחר פרידה מזוגיות
זימון זוגיות מחדש לאחר פרידה מזוגיות מתבצע בתהליך רוחני שמאפשר לקבל את הסיבות לפרידה הזוגית על מנת להשלים את התהליך, להשתחרר אנרגטית מהכאב של הפרידה הזוגית, לסלוח לעבר, לטפל בחוויות וזיכרונות שליליים שנוצרו בעקבות הפרידה, ולהיות בשל רגשית ורוחנית לזוגיות חדשה. זימון זוגיות חדשה הינה אנרגיה חדשה שתאפשר להיפתח למערכת זוגית חדשה. במהלך הטיפול האנרגטי נפגשים עם מערך בחירות זוגיות של הנשמה ומשחררים בחירות חסומות ומזמנים אנרגטית את הבחירות הזוגיות הזמינות .מערך הבחירות הזוגי הינו נשמתי ונבחר על ידי הנשמה במהלך מסעה לעולמנו.

חסימה בזוגיות

חסימה בזוגיות היא אנרגיה שגורמת לקשיים ביצירת זוגיות ויכולה לנבוע מרגשות וחוסר יכולת להתמודד עם אכזבה, כאב פרידה או אובדן מבן/בת זוג, חווית נטישה ,חווית בגידה ,כעס, אטימות רגשית חוסר יכולת להתנתק מהאקס/ית ועוד. תקשור מאפשר לקבל גם את הסיבות לחסימה בזוגיות וגם את הדרכים לטפל בה. השיטות האנרגטיות שלי לשחרור חסימה בזוגיות הן שילוב של תקשור הילינג וקריסטלים.
לדוגמא שיטת הפריזמה הזוגית מאפשרת שחרור אנרגטי וזימון אנרגיה זוגית חדשה.
שיטת שחזור החיים תהליך של שחזור גלגולים משחררת חסימה שמקורה מגלגולים קודמים.

ביטחון עצמי בזוגיות

חשוב להשיג ביטחון עצמי בזוגיות כי זה יוביל לשלווה וזרימה בקשר זוגי. לבנות ביטחון עצמי בזוגיות משמעותו שאסור לנו לבטל את הרצונות שלנו בפני בן/בת הזוג ולפתח תלות בו , עלינו לבנות אמון הדדי, לשקף את מחשבותינו, תכניותינו בקשר הזוגי. עלינו לזהות האם הקשר הזוגי מתאים לנו על מנת שלא נחוש מצוקה ולתאם ציפיות מול בן/בת הזוג. ניתן לטפל וליצר ביטחון עצמי בזוגיות באמצעות תהליכי ריפוי רוחניים ושינוי תודעה וחשיבה חיובית שמובילה לדרך חיים ,לאמונה שניתן לשנות את המציאות הקיימת באמצעות שינוי דפוס המחשבה שמוביל לדפוס התנהגותי חיובי ,לנפש רגועה ושלווה, לתחושת ביטחון ולקידום ומימוש מטרות בחיים.
לדוגמה כדי להוביל להצלחת קשר זוגי חשובה האכפתיות ,האהבה, הקרבה ההדדית ואימוץ דרך מחשבה חיובית שמחזקת את האמונה הפנימית והביטחון העצמי להצלחת הזוגיות .

זוגיות של להבה תאומה

קשר רוחני של זוגיות להבות תאומות מתוארת בקצרה בתחילת המאמר מבוססת על קשר רוחני וטלפתי של בני זוג כי זה ומבוססת על נשמה שהתפצלה לשתי נשמות בעלות דמיון אנרגטי וייעוד משותף. בני זוג של להבה תאומה שואפים להיות יחד בזוגיות ,אך נתקלים בבעיות אנרגטיות . השיעור האנרגטי של להבות תאומות הוא התפתחות אישית בזכות האהבה הזוגית והמשך קיומה של המערכת הזוגית בתחושה של שייכות ותלות מוחלטת בצד השני .
אתגרים של זוגיות להבה תאומה
להבות תאומות יש ייעוד זהה לחבר בין שני חצאי הנשמה על מנת לעזור למקור הנשמה להגיע לתדר הנדרש בשילוב אנרגית האהבה. היכולת של להבות תאומות, שתי חצאי נשמות, להיפגש ולהכיל את הדמיון בניהם בנוסף לאהבה העצומה מאפשרת למקור הנשמה להיסגר.
האתגרים שעומדים בפני להבות תאומות:

  • אהבה עצומה וחוסר יכולת להתנהל ללא זוגיות פעילה
  • קיימת התחושה שהמשך החיים תלויים בקיום הזוגיות ואהבה של הצד השני
  • בין תלות הדדית ואובססיביות
  • מערכת היחסים מבוססת על פרידות חוזרות ונשנות

זיהוי קשר של להבה תאומה

קשר של להבה תאומה הינו קשר של אהבה ממבט ראשון מגנוט ותחושה הדדית של היכרות ארוכה. תחושה מיידית של התאמה זוגית והשלמה הדדית לצד תחושת מחנק שמובילה לפרידה וחזרה לסירוגין בקשר הזוגי. פרידה מובילה לתחושות אובדן ותחושה של חוסר יכולת להתקיים ומובילה להתפתחות אישית אנרגטית שמאפשרת בהמשך לממש את היעוד הנשמתי. במרבית המקרים לאחד מבני הזוג יש יכולת רוחנית והקשר הזוגי של להבות תאומות מוביל אותו להמשיך ולהתפתח רוחנית שמשפיעה גם על הבן/בת הזוג השני. השפעה אנרגטית רוחנית שמקצרת את משך זמן הפרידה ומאפשרת מודעות והכלת הקשר. הקשר הזוגי של להבה תאומה מתבסס על תחושות ודפוסי חשיבה דומים וזיכרונות משותפים מגלגולים קודמים. קשר של להבה תאומה מתפתח לאורך זמן לא מוגדר וכל עוד שני בני הזוג לא מגיעים לאותה מדרגה רוחנית התהליך הלמידה של כל אחד מהם ימשיך .
בדיקת התאמה זוגית וטיפול זוגי להבות תאומות

החשיפה שלי כמתקשרת לקשר הזוגי להבות תאומות החל כבר בשנת 2018 ומאז אני מקבלת מסרים מתוקשרים על זוגיות של להבות תאומות שבאמצעותם פיתחתי שיטת טיפול רוחנית שמאפשרת לבני זוג אלו לעבור יחד או לחוד. החשיבות לבדיקת ההתאמה זוגית היא לבדוק שאכן שני בני הזוג הן חצאי נשמות ,בעלי אנרגיה דומה ושיעורים דומים וההבנה ששינוי המודעות הרוחנית וההתפתחות הרוחנית נדרשת כדי לקיים את הזוגיות. תהליך טיפול צופן הלהבה נבנה בעקבות מסרי תקשור ומתווה דרך שעוזרת לבני זוג לממש את ייעודם הזוגי. תהליך צופן הלהבות הינו תהליך רוחני של להבות תאומות, שנועד להבנת הקשר הרוחני והנשמתי של בני הזוג והעלאת האנרגיה האישית של אחד מבני הזוג ושינוי התודעה האישית שלו. אידיאלי ששני בני הזוג יגיעו יחד לטיפול אבל התהליך לא מחייב ששני בני הזוג של להבה תאומה יהיו נוכחים (כי לפעמים הדבר לא אפשרי) . אם בן זוג אחד יעבור את התהליך הטיפולי הוא ישפיע על בן זוג השני כי שניהם חצאים של אותה נשמה ולכן קיימת השפעה על בן הזוג המשלים. העלאת התדר האישי מאפשר לבני הזוג , להיות מסוגלים רגשית להתמודד עם השלבים הנוספים והקשיים בזוגיות של להבות תאומות, וזאת על מנת להגיע לשלב של חיים בזוגיות משותפת.
תוצאות תהליך הטיפול צופן הלהבות בזוגיות של להבות תאומות

  • שינוי תדר האנרגטי להתאמה אנרגטית בין בני הזוג
  • זוגיות רב שלבית  שמשנה תדר אישי עד לשלב של התאמה אנרגטית מלאה בין בני הזוג
  • מסוגלות להכיל מצבי פרישה/חזרה לסירוגין עד לשלב הסופי של הזוגיות
  • זוגיות שנועדה להתפתחות רוחנית ולפחות אחד מבני הזוג יעסקו בעולם הרוח
    זוגיות

    זוגיות

סימבולים בחלומות מתקשרים לזוגיות

סמלים בחלום מייצרים את האווירה בחלום שמובילה לפירוש החלום. סימבולים בחלומות על זוגיות מצביעים על מצב הזוגיות והמשך הזוגיות ,מיסוד הזוגיות ,רגשות של בן/בת הזוג וביטחון בזוגיות.
להלן רשימה קצרה של סימבולים בחלום שקשורים לזוגיות
מיטה זוגית בחלום ביטוי למצב הזוגיות ותחושת הנוחות של החולם בזוגיות. הקבלה מפרשת חלום על מיטה זוגית כרצון לשמור על הזוגיות. מיטה זוגית בחלום מסודרת מסמל על זוגיות טובה וגם להיפך.
טבעת בחלום מזוהה עם נישואיו  מסמלת שלמות, המשכיות ומחזוריות. קבלת טבעת בחלום מסמלת קבלת עוצמה, ביטחון ואחריות משותפת ומחזורית. אובדן הטבעת בחלום ,שבירתה בחלום מסמלת על פירוק המערכת הזוגית, על פרידה ,גירושים. טבעת קטנה או גדולה המסר הוא על חוסר התאמה בזוגיות.
צמיד ושרשרת בחלום מייצגים את יופייה של הזוגיות ,הגנה וביטחון בזוגיות ושבירתם על פגיעה בזוגיות.
שימלת כלה בגד בחלום הוא כיסוי לנשמה וסימן לתהליך חדש שהחולם עובר בחייו הנוכחיים. שמלת כלה בחלום הינה סימן ליכולת החולם להכיל את השינוי בחייו – מיסוד, משפחתיות וקבלת הבחירה ומימושה. הופעת שמלת כלה מסמלת שהחולם עבר כברת דרך ארוכה עד שבחר להתמסד עם בן זוגו/תו. הופעת שמלת כלה מסמלת לחולם את קיומה או אי קיומה של מיסוד הזוגיות.
אם החולמ/ת רווק/ה החלום על חתונה רומז על כניסה למערכת זוגית חדשה.
אם החולמ/ת נשוי/נשואה החלום על החתונה מרמז על הריון ,שינוי בחיים ושלב חדש בזוגיות.
אם החולמת מתחתנת עם האקס החלום על חתונה עם האקס מרמז על קושי להתנתק מהזוגיות שהייתה או על חזרה לקשר מחודש.
פירוש חלום על חתונה לפי הקבלה הוא חלום המעיד על התקדמות חיובית בזוגיות לקראת מיסוד
חלום על הזמנה לחתונה מרמז לחולם שהוא עתיד להיכנס לזוגיות חדשה.
חלום על חתונה חוזרת מסמל על הרחבת המשפחה וכניסה להריון ועל שינויים בזוגיות לטובה
חלום על השתתפות בחתונה של אדם אחר מסמל על הקושי של החולם במציאת זוגיות או במערכת זוגית קיימת שלו, על שאיפותיו וציפיותיו של החולם מעצמו בזוגיות או מבן/בת זוגו.
אם בחלום על חתונה שמתבטלת החולם הוא בעל השמחה החלום על חתונה שמשתבשת מסמל על לחץ שהוא שרוי בו לקראת החתונה ומרמז על קשיים שהחולם ובן/בת הזוג עתידים לעבור.
אם בחלום על חתונה שמתבטלת החולם הוא לא בעל השמחה החלום מראה על בעיות וקשיים בזוגיות של החולם ועל חוסר האונים של החולם במציאת פתרונות.

דוגמאות לשאלון התאמה זוגית להשלים

שם פרטי ושם משפחה של השואל

שם פרטי ושם משפחה של בן/בת הזוג
תיאור סיבת הפנייה

כמה זמן הזוגיות התקיימה

  • האם יש אפשרות לחזרה לאקס/ית?
  • האם יש סיכוי לחזרה לאקס/ית?
  • האם אוכל לבנות זוגיות בעתיד הקרוב?
  • האם יש לי חסימה ליצירת זוגיות ?
  • כמה זמן יעבור עד שאמצע זוגיות ?
  • האם אנחנו נשמות תאומות ?
  • האם אנחנו זווג משמים?
  • האם אנחנו להבות תאומות?
  • האם ניתן לטפל בכאב הפרידה ?
  • האם היתה בגידה בי עוד לפני הפרידה?
  • איך אשלים עם הפרידה ?
  • איך אשתחרר מטראומת הפרידה ?
  • האם יש התאמה זוגית בנינו?
  • האם הקשר שהתחיל יחזיק מעמד?
  • האם כדאי לי להמשיך בזוגיות הקיימת?(הייעוץ בתקשור איננו מחליט עבור המְתֻקְשָׁר אלא מכוון ומרגיע בקבלת ההחלטות)
  • האם את רואה גירושין?(בשאלות מהסוג הנ"ל אני ממליצה להגיע עם בן הזוג לפגישת תקשור ובמידת הצורך להמשיך בתהליך קן לזוגיות למינופה ושימורה)
  • תיאור סיבת הפרידה
  • מה החלק שלי בפרידה?
  • מה עלי לעשות כדי להמשיך הלאה בחיי?

[contact-form-7 id="18724" title="טופס יצירת קשר חדש"]

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר