הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מודעות עצמית קורס דמיון מודרך

 דמיון מודרך כשיטת טיפול בצומת רוחניות

דמיון מודרך

טיפול בדמיון מודרך משתלב בכל תחומי העבודה הרוחנית ובתהליכים שאני מקיימת.הטיפול בדמיון מודרך, הוא אנרגיה שמחוללת את השינוי ומתקבלת מהשילוב של שלוש יסודות אנרגטיים: תקשור קריסטלים והילינג שגורמים ליצירת האנרגיה החדשה עבור המטופל.

 שיטת טיפול בדמיון מודרך

דמיון מודרך הנו תהליך רוחני טיפולי שבאמצעותו משקפים לתת המודע ומשם לתודעה מסרים שמתקבלים בתקשור. מסרים שמשנים אנרגטית את אנרגיית הגוף לחיובית.
דמיון מודרך משמש כלי אנרגטי לטיפול במגוון רחב של בעיות של גוף ונפש שבאמצעותו מתרגמים מסר בתקשור לדימויים שמייצרים אנרגיה. התהליך המדהים בדמיון מודרך שבמהלכו מתחברים לדימויים שגורמים לחוות אנרגיות רוחניות שמתקבלות באמצעות הילינג והקריסטלים ומהדרכה שמלווה אותנו.
שילוב בין מנגנוני דמיון לנשמה ולהדרכות המלוות הוא קסם שנוצר משיטת הטיפול שבניתי.
לא הכרחי שמי שחווה את הטיפול יהיה אדם רוחני על מנת לחוש ולהתחבר להדרכות ולנשמה הגבוהה שלו, מאחר והשיטה מאפשרת לכולם לחוות ולטפל בעצמם אנרגטית.
האנרגיה מחוללת את השינוי ומתקבלת מהשילוב של שלוש יסודות אנרגטיים: תקשור קריסטלים וגם הילינג שגורמים ליצירת האנרגיה החדשה עבור המטופל.
טיפול בדמיון מודרך משתלב בכל תחומי העבודה הרוחנית ובתהליכים שאני מקיימת לדוגמה

בטיפול עם אבני הקריסטלים

טיפול בדמיון מודרך יכול לשלב גם אבני קריסטלים שאני מכנה אותם "ממתקי הנשמה" ואותם אני מניחה על גוף המטופל במערכי טיפול בקריסטלים. בחירת הקריסטלים היא אינטואיטיבית ושונה ממטופל אחד לשני ובעזרתם אני מקבלת מסרים בתקשור, דימויים שפועלים אנרגטית על גוף נפש המטופל. אנרגית הקריסטל משלימה אנרגטית את מרכזי האנרגיה שבהם ישנו חוסר אנרגטי.

בטיפול בשחזור גלגולים

טיפול בשחזור גלגולים ניתן פרטני או כחלק מתהליך שחזור החיים. בטיפול בשחזור גלגולים יצופו זיכרונות מגלגולים קודמים שהם המקור לבעיות/חסימות בחיים. קשיים אלו מצויים בתבניות ההתנהגות שלנו ובמחשבה מאחר ואלו המטרות שנבחרו על ידי הנשמה כשיעור שעלינו לעבור. במקביל להצפת הזיכרונות מגלגולים קודמים ההקבלה בין הגלגול הקודם לחיים בהווה ,המטופל חווה שינוי והתמרה אנרגטית שמובילה לתיקון האנרגיה מהגלגול הקודם/ מגלגולים קודמים ומצליח ללמוד את השיעור ולשחרר את האנרגיה הבעייתית שלה אנו קוראים קרמה .
הטיפול בדמיון מודרך מלווה את המטופל בכל התהליך בשילוב קריסטלים ייעודיים לשחזור גלגולים הילינג והמסרים בתקשור שמכוונים את המטופל לתקופת הגלגול ומציפים את הזיכרונות .

בטיפול בזימון זוגיות ובעיות בזוגיות

הטיפול הזוגי נחלק למספר תהליכים
הפריזמה הזוגית – תהליך שמורכב משלושה מפגשים אישיים שבהם המטופל חווה דימויים שמתקבלים בתקשור ומתחבר אנרגטית למקור נשמתו ולומד לזהות את הבחירות הזוגיות הפנויות שלו במערך הזוגי האנרגטי על מנת להיפתח אנרגטית לזימון זוגיות חדשה
בשביל הטבעת – סדנא למציאת זוגיות שמסייעת להיפתח רוחנית על מנת לזמן זוגיות. דמיון מודרך ככלי מלווה את כל הסדנאות והקורסים שנלמדים במכללת צומת רוחניות ועוזרים למשתתפים להיפתח רוחנית ולרכוש את הכלים הלימודיים.
טיפול לאחר אובדן – כדי להתחיל בחיפוש זוגיות צריך לעבור סנכרון פנימי, תהליך של ניקוי ואיזון אנרגטי שיוביל למיקוד למציאת קשר זוגי שמלווה בדמיון מודרך שמותאם אישית למציאות חייו של המטופל. לאחר מכן ניתן לעבור את תהליך הפריזמה הזוגית שתסנכרן את מערך הבחירות הזוגיות ותעזור בזימון הזוגיות הבאה.

טיפול בסנכרון החיים

סדרת הטיפולים סנכרון החיים מבוססת על מודל מובנה המהווה כלי לייעוץ, להכוונה ולאיזון בנושאים מגוונים בחיי היום יום. הסדרה כוללת 3 מפגשים שבמהלכם המטופל ילמד להתמודד עם עולמו הפנימי והחיצוני להבנת הבעיה/החסימה שלשמה הוא הגיע. תהליך מרתק שמבצע איזון וסנכרון באופן שונה מאחד לשני בהתאם למציאות חייו, לחסימות ולקשיים הרגשיים שיצרו את חוסר האיזון .

קורסים וסדנאות

הקורסים והסדנאות שנלמדים במכללת צומת רוחניות מלווים בדמיון מודרך שעוזר לתלמידים להיפתח רוחנית ולרכוש את הכלים הלימודיים. רשימת הקורסים : סדנת חלומות, סדנת בשביל הטבעת. סדנת "בשביל הקריסטלים", קורס למטפלים בקריסטלים, קורס תקשור ,קורס למטפלים בשחזור גלגולים, קורס למטפלים בהילינג ,סדנת הילד הפנימי, סדנת לגילוי היעוד.

לימודים הוליסטיים טיפולים הוליסטיים

מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות

המשותף לכל התהליכים שאני מקיימת שישנם דימויים שחוזרים:

כדור אור – בתחילת הטיפול אני עוטפת את המטופל באנרגיה שמאפשרת לו להצטרף אלי אנרגטית ולחוש את התהליך. אנרגיה זו אני מכנה בשם כדור האור שעוטף את המטופל /תלמיד במעטפת אור
מעלה האור – סולם אנרגטי שבו אנו עולים יחד, אני והתלמיד/מטופל על מנת להתחבר לאנרגית הריפוי (הריפוי הוא אנרגטי ותודעתי).מעלה האור משתנה מאחד לאחד בהתאם לאנרגיה הבסיסית של המטופל/תלמיד
סיום הטיפול /מסע – כל מסע מסתיים בחיבור אנרגטי לגוף הפיזי ולאדמה המטופל/תלמיד חש את הסיום כחזרת התחושות של הגוף הפיזי ,הנשימות הופכות מקצובות לנשימה רגילה ,התחושה בגוף חוזרת
תחושת חיבור אנרגטית –  החיבור לאנרגית הריפוי מורגשת בגוף הפיזי כחשמל שעובר בכל הגוף והתיאור של החיבור משתנה ממטופל למטופל: חיבור לאור השמש ,חיבור למפל של מים וכדומה.
שטיפה אנרגטית –  מורגשת בגוף נפש של המטופל כתהליך של קילוף וקבלת מעטפת חדשה ,או שטיפה במים או באור.

לסיכום

דמיון מודרך הינו כלי עוצמתי שמלווה את מסעותיי הרוחניים שפיתחתי במהלך השנים והחניכה הרוחנית. בעזרת דמיון מודרך אני מצליחה להוביל את מטופליי ותלמידיי לחוות את המסרים בתמונות ,מסרים שמקורם ביות

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

 

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר לטיפול בדמיון מודרך

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר