הרצאות וסדנאות רוחניות חשיבה חיובית טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מודעות עצמית קורס דמיון מודרך

דמיון מודרך לימודים

טיפול בדמיון מודרך עם ילדים

קל מאוד להכניס ילדים למצב של מדיטציה והם מתמסרים בקלות לטיפול בדמיון מודרך ,הם חשים מידית את אנרגית ההילינג ומתארים אותה בשפתם כאור ,הם מתמגנטים לקריסטלים וחשים את האנרגיה שלהם.מאחר והילדים עדיין מחוברים לעולם הנשמות בטבעיות רבים מהם מספרים על תוכנותיהם של הקריסטלים ומתארים מקומות בעולם מתוך הזיכרון הנשמתי שלהם.
שיתוף הפעולה עם הילדים בעת טיפול בדמיון מודרך מאפשר ריפוי מהיר לגוף –נפש –ורוח.

טיפול בדמיון מודרך לסיוע ללימודים

טיפול בדמיון מודרך מתאים למבוגרים אבל גם לילדים ויכול ליצור אתנחתא חשובה ממרוץ החיים.
ילדים מגיל הגן ומעלה נמצאים במסגרות לימודיות שונות ולימודיהם יכולים להיות מושפעים לרעה מסיבות שונות כגון משברים במשפחה כתוצאה מגירושים או אובדן, פחדים , מלחמה, קשיים כלכלים של ההורים ,בעיות בבית שמובילות לבעיות של קשב וריכוז הפוגעות בלמידה של הילדים.
לא כל בעיה של קשב וריכוז אצל ילדים היא מנטלית ורוב הסיבות נובעות ממשברים רגשיים שהילדים עוברים .
הדרך לעזור לילדים אלו שסובלים מבעיות של קשב וריכוז הוא באמצעות טיפול בדמיון מודרך שיכול להיות פתרון לרוגע ולשחרור ממצקותיהם וזה ממש עובד ויעיל.
ילדים עד גיל 6-7 חיים בשני עולמות ,עולם הנשמות שממנו הם באו והעולם שלנו שאליו הנשמה מתורגלת לחיות בו, והם נעים בין שני עולמות אלו בטבעיות רבה. כוח הדמיון של הילדים עד גיל 14 לפחות מאוד מפותח והם מדברים בתמונות וצבעים.
משום כך קל מאוד להכניס ילדים למצב של מדיטציה והם מתמסרים בקלות לטיפול ב-דמיון מודרך ,הם חשים מידית את אנרגית הילינג ומתארים אותה בשפתם כאור ,הם מתמגנטים לקריסטלים וחשים את האנרגיה שלהם.
מאחר והילדים עדיין מחוברים לעולם הנשמות בטבעיות רבים מהם מספרים על תוכנותיהם של הקריסטלים ומתארים מקומות בעולם מתוך הזיכרון הנשמתי שלהם.
שיתוף הפעולה עם הילדים בעת טיפול בדמיון מודרך מאפשר ריפוי מהיר לגוף –נפש –ורוח.

ממה מורכב טיפול בדמיון מודרך ללימודים לילדים?

מדיטציה

המדיטציה היא אמצעי לשינוי חשיבתי ותודעתי ומאפשרת התבוננות תודעתית פנימה והחוצה .
המדיטציה הינה תרגול מנטלי ואנרגטי לשם שינוי מצב התודעה ,איזון אנרגטי של גוף-נפש-רוח, שמשלב סדרת נשימות עמוקות ,הקשבה להדרכה בדמיון מודרך שמפעיל מנגנוני דמיון.

שילוב של דמיון מודרך תקשור הילינג וקריסטלים

שיטת הטיפול בדמיון מודרך שפיתחתי מבוססת על הנחייה בדמיון מודרך בשילוב תקשור הילינג וקריסטלים וקראתי לו בשם טיפול בתקשור .

דוגמאות לטיפול בדמיון מודרך אצל ילדים

הקשר בין בעיות בלימודים להרטבה

אחת הדוגמאות לטיפול מהיר בדמיון מודרך בילדים היה בהרטבה לילית .רועי הרטיב מדי לילה ואפילו מספר פעמים בלילה וכתוצאה מכך סבל מהפרעות בשינה ,עייפות שהשפיעה ישירות על יכולת הריכוז בלימודים. בנוסף רועי חווה לחץ תמידי בגלל החשש החברתי שגם במהלך הלימודים הוא ירטיב מול חבריו. רועי הגיע לשלוש מפגשי טיפול שבהם הוא תיאר את הסיבה להרטבה וסיפר בשפתו של ילד בן 7 שגופו עטוף ברשת ששומרת עליו, אך כשהוא מתעורר בבוקר הוא מגלה שיש חורים ברשת הפנימית בבטן שמהם יוצא השתן ולכן הוא מרטיב .הוא סיפר שיש לו אישור מיוחד במהלך הלימודים לצאת לשירותים מתי שהוא חש צורך.רועי היה במצוקה גדולה והוריו ביקשו שאעזור לו.
ביקשתי מרועי לבחור קריסטל ממבחר הקריסטלים שברשותי והוא בחר את אגת בלו לייס והסיטרין. הסברתי לרועי שאגת בלו לייס תרגיע אותו והכנתי לו תליון שהוא הלך עימו כל יום ואכן רועי סיפר במפגש השני שהוא חש רגוע יותר .הסיטרין נועדה להרגעת דרכי השתן ורועי שם את הקריסטל מתחת לכרית בלילה.
הטיפול בדמיון מודרך שילב קריסטלים נוספים מאלו שבחר והמטרה הייתה לייצר אנרגיה שבשילוב דמיון מודרך והילינג יעזרו לרועי לשלוט בהטלת השתן .
בטיפול האחרון הדרכתי את רועי בדמיון מדורך איך לסתום את החורים ברשת. הטיפולים שרועי עבר הוקלטו עבורו כך שהוא המשיך להקשיב להם לפני השינה וכך לאחר שלוש מפגשי טיפול החלה ירידה במספר ההרטבות בלילה עד שלאחר חודש דווח לי על ידי הוריו שרועי יבש כבר שבוע שלם.

אובדן במשפחה

הילה בת ה-10 שמותה של סבתה שגידלה אותה השפיע על לימודיה. טיפלתי בעומס הרגשי ,חווית הנטישה וגם בבעיות האכילה שנוצרו מחוויית הנטישה. הקריסטל שלוותה את כל הטיפולים בדמיון מודרך היה הרודוקורסייט, קריסטל שמטפל בצ'קרת הלב ומקלעת השמש במצבים רגשיים כתוצאה מאובדן ומוות. הילה שיתפה פעולה מהטיפול הראשון וסיפרה שהיא חווה את סבתה עימה ושהיא משחררת אותה לדרכה. רגע השחרור היה רגע קבלת מות הסבתא וחזרתה של הילה למצבה קודם. סדרת הטיפולים בדמיון מודרך שהילה עברה שפרו את יכולת הריכוז שלה בכיתה ,המורה סיפרה שהילה חזרה להשתתף בשיעורים ולהכין שיעורים.

לסיכום

טיפול בדמיון מודרך לסייע בבעיות לימודים הנו כלי חשוב. ניתן לטפל בדמיון מודרך בבעיות ותופעות שונות כגון פחדים וחרדות לחץ חוסר שינה ועוד ריפוי אנרגטי של הגוף וכן סתם להרגעה של הנפש באמצעות הכלי המדהים שנקרא דמיון מדורך.
לכולנו יש את היכולת לשלוט במחשבותינו באמצעות הכוונה חיובית של המחשבות באמצעות תהליכים של דמיון מודרך.

דפנה ביסמוט

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר