הילינג הילרים מומלצים טיפול הילינג אנרגטי לימודי הילינג קורס הילינג ריפוי בהילינג

הכוונה בעזרת הילינג

לימודי הילינג

הילינג הינה שימוש באנרגיה קוסמית שזורמת ביקום לטיפול וזיהוי חסמים אנרגטיים בגוף-נפש-רוח שגורמים לבעיות ביומיום .הכוונה בעזרת הילינג מייעצת ומכוונת עם יכולות של ריפוי רוחני ואנרגטי בגוף-נפש-רוח באמצעות טיפול הילינג מקרוב או מרחוק.

מהי הכוונה בעזרת הילינג

הכוונה בעזרת הילינג עושה שימוש באנרגיה קוסמית שזורמת ביקום מצד אחד לזהות חסמים אנרגטיים בגוף-נפש-רוח שגורמים לבעיות ביומיום ומצד שני לריפוי רוחני לעיתים בשילוב כלים נוספים רוחניים נוספים כגון אבני קריסטלים. הכוונה בעזרת הילינג מתקיים גם בטיפול הילינג פרונטלי וגם בטיפול הילינג מרחוק ומסייעת אנרגטית בבעיות שונות של גוף-נפש-רוח.

מהו הילינג

הילינג היא אנרגית ריפוי רוחנית של היקום שמטפל בהילינג הילר/ית יכול להיעזר בה ולכוון אותה אם באמצעות מגע או מרחוק לגוף-נפש-רוח המטופל באמצעות שימוש בדימויים ובאמצעות המחשבה. מטפל בהילינג מתחבר לאנרגיית ההילינג ויודע לנתב אותה באמצעות ידיים ומחשבה לגוף המטופל. הכוונה בעזרת הילינג מנקה ומשחררת אנרגיות חוסמות ומטעינה את הגוף-נפש-רוח באנרגיות חדשות. לאנרגית ההילינג אין מגבלה של מקום או זמן וניתן להעבירה מקרוב וגם מרחוק.

מי פונה לקבל הכוונה בעזרת הילינג

אנשים שסובלים מבעיות שונות של גוף-נפש-רוח החל ממחושים/כאבים שונים בגוף, דרך מגרנות ופחדים/חרדות וכלה בבעיות אנרגטיות כגון חסימות בחיים בבעיות זוגיות וכדומה יכולים להסתייע בהילינג. אנשים פונים לקבלת הכוונה בעזרת הילינג לאחר שהם כבר התנסו בשיטות טיפול הוליסטיות לבעיות שונות בגוף-נפש-רוח וחוו את השפעתה החיובית של אנרגית ההילינג. קבוצה נוספת שפונה לקבלת הכוונה בעזרת הילינג היא אנשים שפתוחים תודעתית לשיטות הריפוי ההוליסטיות השונות.

מהי הכוונה בעזרת הילינג לפי הקבלה

הכוונה בהילינג לפי הקבלה נשענת על יסודות הקבלה היהודית וקבלת מסרים בתקשור מישויות ונשמות של צדיקים /רבנים/אבות אבותינו שמתורגמים בגוף-נפש-רוח המטופל לאנרגיה מרפאה, ומסתמך על 72 צירופי אותיות אנרגטיים שלכל אחד יש את היכולת לכוון לזהות ולרפא מכאובים שונים בגוף-נפש-רוח.

קורס הילינג מחיר

תפקידם של הילרים
טיפול של הילינג הינו טיפול שמתבצע באמצעות הילרים. מדובר על טיפול באמצעות אנרגיות רוחניות ורגשיות המאפשרות פיתוח ערוץ טיפולי נוסף לסייע ולהקל במקרים רבים במקביל לרפואה המערבית. טיפול הילינג באמצעות אנרגיות רוחניות ורגשיות נעשה באמצעות ליווי של מטפלים הוליסטיים הנקראים הילרים. במאמר זה נעמיק אודות טיפול ההילינג ונתייחס לחלקו החשוב של ההילר בתהליך.

מה כוללת פגישת הכוונה בעזרת הילינג

טיפול הכוונה בעזרת הילינג מקרוב מתבצעת בשני אופנים:
הכוונה בעזרת הילינג מקרוב – הכוונה בעזרת הילינג מקרוב מתחילה בסריקה אנרגטית של גוף-נפש-רוח המטופל באמצעות הידיים שמרחפות מעל הגוף או שהן מונחות על גוף המטופל בשילוב תקשור והנחת קריסטלים על הגוף הפיזי ודמיון מודרך שהופכים יחדיו לאנרגית ריפוי רוחני שמשלימה חוסרים אנרגטיים בגוף-נפש-רוח . ההילר/ית חשה מהם המקומות שיש בהם חוסר איזון אנרגי באמצעות תחושות שונות כגון חום/קור/עקצוצים וקבלת מסרים שמדריכים אותם במהלך הטיפול. לאחר מציאת מקור הבעיה/החסימה מזרימים באמצעות כפות הידיים את האנרגיה הנדרשת לאיזון במידה הנדרשת לריפוי הילינג. אנרגית הילינג שנקלטת בגוף משחררת כאב/חסימה ומשלימה אנרגיה חדשה שמשפיעה רבות גם לאחר הטיפול.
הכוונה בעזרת הילינג מרחוק – הכוונה בעזרת הילינג מרחוק נעזרים בדרך כלל ביכולות התקשור על מנת לסרוק מרחוק את גוף-נפש-רוח המטופל ולזהות את מצבו האנרגטי והחסמים האנרגטיים שדורשים ריפוי. לאחר הסריקה מזרימים אנרגית ההילינג באמצעות המחשבה לגוף-נפש-רוח המטופל. אנרגית הילינג שנקלטת בגוף משחררת כאב/חסימה ומשלימה אנרגיה חדשה שמשפיעה רבות גם לאחר הטיפול.

איך מתבצעת הכוונה בהילינג בפרפרים הרוחני

הכוונה בעזרת הילינג בפרפרים המרחב הרוחני מתחילה בסריקה אנרגטית בשילוב תקשור של גוף המטופל. סריקה אנרגטית שמאפשרת לזהות את החסמים האנרגטיים בגוף-נפש-רוח המטופל ועוזרת לבנות את המערך הטיפולי הנכון ומצד שני בוחנת את יכולתו של המטופל לקבל טיפול.( אם מתקבל בתקשור שהמטופל לא מסוגל להכיל את אנרגיות הריפוי אני מיידעת אותו על כך )
לאחר הסריקה האנרגטית ובניית המערך הטיפולי שיכול להיפרס גם על סדרת מפגשי טיפול בהילינג. במהלך הטיפול בהילינג אני מניחה על גוף המטופל מערך קריסטלי שתואם את הבעיות והחסמים האנרגטיים, משלבת באמצעות התקשור ודמיון מודרך את העברת האנרגיות לגוף-נפש-רוח המטופל.
בסיום הטיפול המטופל חווה רגיעה ,שלווה ,שינוי בתודעה לחיוב,הפחתת הכאב ואיזון רגשי פיזי ונפשי.

מקרה טיפול הכוונה בעזרת הילינג

עדי פנתה אלי בשל כאבי ראש חוזרים ונשנים מזה מספר שנים לאחר שניסתה מספר שיטות טיפול קונבנציונליות והוליסטיות. בפגישה הראשונה סרקתי בהילינג את גופה של עדי וחשתי אנרגיה חזקה באזורי הסרעפת והמצח. שאלתי את עדי האם היא סובלת מבחילות /כאבי בטן/בעיות ביציאות ועדי סיפרה שרק לאחרונה חוותה בחילות שארכו מספר דקות.
עדי שילבה טיפול תרופתי יחד עם טיפולי הילינג בשילוב קריסטלים בצ'אקרת מקלעת השמש ולאחר 3 טיפולים כאבי הראש נעלמו.
סיפורה של עדי מראה לנו על החלק החשוב שאנרגית ההילינג תפסה בתהליך הריפוי המהיר ואיך היא משתלבת ברפואה המודרנית.

לסיכום הכוונה בעזרת הילינג

הכוונה בעזרת הילינג מייעצת ומכוונת עם יכולות של ריפוי רוחני ואנרגטי בגוף-נפש-רוח באמצעות טיפול הילינג מקרוב או מרחוק. הילינג משלב בטיפול גם דמיון מודרך ואבני קריסטלים שתורמים אנרגית ריפוי נוספת. טיפולי הילינג ישפיעו באופן שונה מאדם אחד לשני הן בעוצמות והן בהתאם למצבו ויכולתו האישית להכיל את אנרגית הריפוי.
צרו קשר עוד היום לתהליכי הכוונה בעזרת הילינג אנרגטי לשיפור איכות החיים
לא יכולים להגיע לטיפול פיזי עקב ניידות או מוגבלות?
תאמו טיפול הילינג מרחוק כחלק משיטות הזום האנרגטי

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

 

 

 

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר לטיפול בהילינג 0544515930

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר