חלומות מודעות עצמית

המספר שלוש בחלום סימבולים לחלומות

חלום על מספר 3

מוטיב המספר "שלוש" סימבולים לחלומות

שלושה אנשים הנו מוטיב שחוזר על עצמו מספר פעמים גם בתנ"כ לדוגמה בסיפור של שלושת האורחים שמבקרים את אברהם אבינו ,שלושת המרגלים ועוד. המסר בחלום של שלושה אנשים דומה למה לחשיפה בתנ"כ  – המשמעות ששלושת האנשים הם שליחיו של הבורא, מלאכים שבאים לבשר לחולם בשורה טובה ולחזק את אמונתו בבורא ובחיים. כתבה לי חולמת בפורום החלומות לגבי חלום על שלושה חרדים. החולמת חוששת שמא שלושת החרדים הבאים לבשר לה בשורה קשה ,אך בחלום אחד מהם אומר " ...שאלוהים ייתן לי הרבה צעצועים". החולמת שאלה בפורום למה התכוון במילה "צעצועים" ולא השתמש במילה אחרת לדוגמה שימחה? התשובה לכך נעוצה בעובדה שבחלום המחשבות שלנו עובדות וכדי לעקוף אותם ולחקוק את המסר יש את הסימבולים . החלום הוא חלום חיובי ובא לבשר לחולמת על העתיד הקרוב ,על משפחה וילדים ששמם בחלום "צעצועים". ולהלן החלום

"אני רואה סביבי 3 אנשים לבושים שחור כחרדים ואחד מהם אומר לי הרבה בריאות ואלוהים יתן לך הרבה צעצועים ושני האחרים הסתכלו עלי ומהר הורדתי את הראש כמהנהנת רק שלא ידבר איתי כנראה מתת-המודע נמנעתי מהמצב שהחרדי ידבר כי אז יחכה לי עוד יותר תקופה קשה של צער ודמעות. חלום קשה מאוד שאכזב אותי החרדי אמר על שאלוהים ייתן לי הרבה צעצועים אולי הכוונה לשמחה? אבל למה צעצועים יכול להגיד שאלוהים יתן לי שמחה – אולי יש משמעות אחרת ?"

בחלום הנוסף שלושת האורחים שביקרו בביתה של החולמת הם סימבול למלאכים שבאו לברך אותה לקראת שימחה שעתידה להיות במשפחתה .

"חלמתי שבדיוק שסיימתי לבשל ולנקות את הבית הגיעו אורחים שחלקם היו מהמשפחה כמו דודים שלי,הורי ואחיי אך בניהם היו גם שלושה אנשים שאני לא מכירה .הצעתי לאנשים אלו להתכבד מהאוכל שבישלתי,הם בירכו על האוכל ,ישבו מעט ולאחר מכן נפרדו ממני לשלום בברכה"

למספר שלוש בחלומות יש ייחודיות בכך שהוא רגל נוספת לשניים הנוספים ובכך יוצר משולש שבסיסו באדמה וראשו למעלה בשמים. משמעותו היא חיובית ומסמלת על השגחה ושמירת החולם.

רוצים לשתף בחוויותיכם ?

תוכלו לשתפם ב: ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני בדף שלי בפיסבוק קסם החלום

דפנה ביסמוט  מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין   

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר