הילד הפנימי הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי

חלום על הילד הפנימי סימבולים בחלומות

סדנת הילד הפנימי

משמעות חלום על הילד הפנימי

הילד הפנימי הוא צד שקוף בתוכנו שבעזרתו אנו מצליחים להתחבר לעצמנו,עוזר לנו לחיות במודעות עצמית  ולגלות את יעודנו בחיים הללו ומחבר אותנו ולגלגולנו הקודמים .

חלום על עבודה עצמית עם הילד הפנימי 

החלום מתאר לצד העומס והלחץ בחייה של החולמת את העבודה העצמית היפה שהיא עושה עם הילדה הפנימית שלה.
בסופו של התהליך היא משחררת את הילדה שבתוכה בבטחה דבר שמעיד על קבלת השליטה שלה בחייה ועל היכולת שלה לקבל החלטות במקביל לשאר עיסוקיה.

"חלמתי שאני עובדת כאילו רגיל באמצע כביש מאוד סואן והיה אוטובוס יחד עם מכוניות שהיו ממש אחד על השני. באמצע הכביש עמדה ילדה קטנה ולא יכלה לזוז כי כל כלי הרכב היו צמודים אחד לשני וכל  יחד עם האוטובוס והקיפו אותה. באתי בכזאת קלות וחילצתי אותה והכנסתי אותה לתוך האוטובוס בבטחה והמשכתי בעיסוקים שלי. הפקק השתחרר והמשכתי בקלי קלות בעיסוקים שלי באמצע הכביש הסואן. "
חלום על לידת תינוקת -חלום של שינוי 

אני בטוחה שאתם תזדהו עם חלומה של הדר,כולנו עמדנו לא פעם בפני ידיעה שאנו לפני התחלה חדשה .
התחושה שאנו חשים בתקופה זו שלפני התחלה חדשה ,דומה לחוויה שלפני לידה ,מחכים לוולד בסקרנות רבה ולראות שהשינוי בחרנו בו מצליח להשריש שורשים.

"אני חולמת שוב ושוב על כך שאני יולדת תינוקת אך לא רואה אותה . רק בחלום האחרון ראיתייה"

השינוי נפרש לאורך זמן ארוך והוא מתרחש רק בנקודת הזמן הנכונה לנשמה ולידת התינוקת בחלום מראה להדר שהיא בנקודת הזמן המתאים ושהשינוי התחיל.

הכוונת הילד הפנימי בחלום לזוגיות נכונה

בחלום הילד הפנימי מכוון את החולמת לדרך הנכונה עבורה בזוגיות.
החולמת הבינה את הסיבה לפרידה מהזוגיות האחרונה שלה ואת תובנה שזהו החיבור הנכון ביותר לשניהם.
הארה זו נשארת כחותמת בתודעה ומניעה אותה לעשייה על מנת לחזור ליחסים בזוגיות עם האקס מתוך ביטחון.
החשיבות של תהליך המודעות והקשר לילד הפנימי הוא בקבלת תובנות מתוך המקום שבו שוכנת האמת הפנימית שלנו שמייצרת רוגע ועשייה למימוש היעודים הנשמתיים שלנו.

"בחלום אני עומדת ליד חלון גדול בדירה בקומה הכי גבוהה בבניין וצופה לרחוב. בבניין ממול, בקומה הראשונה אני רואה ילדה קטנה מסתכלת עליי ומנופפת לשלום..אני מחייכת אליה ומנופפת אליה לשלום. פתאום אני רואה את האמא של האקס שלי באה לחלון ליראות למי הילדה מנופפת ורואה אותי..היא מאוד מתלהבת ומנופפת אליי לשלום, אני רואה אותה מדברת ופתאום כל המשפחה של האקס באים לחלון מסתכלים למעלה, רואים אותי מחייכים בהתלהבות ומנופפים לשלום ואני מחזירה להם חיוך ושלום. לפתע אני רואה שמישהו מנסה לפלס את דרכו לכיוון החלון,אני רואה שזה האקס שלי הוא מסתכל למעלה לעברי בהתלהבות ומחייך..אבל אני לא מתייחסת אליו, מנופפת שוב לילדה הקטנה והולכת מהחלון. "

לסיכום

כל אחד מאיתנו מונע מתוך בחירה ומתוך רשימת היעודים שהנשמה בחרה לעצמה טרם לידתנו.
שיתוף ועבודה עם הילד הפנימי משחרר עכבות ,פחדים והתלבטויות ומוביל למיקוד בחיים.

בסדנת הגשמה השמש בתוכי נלמד להיות קשובים לקול הפנימי בתוכנו ,להגיע לשלמות פנימית עם הבחירות שלנו והכי חשוב לחוש לחוש את השינוי ולקבלו באהבה. הסדנה נלמדת בסדנה פרטנית של שלוש מפגשים מרתקים,כולל מדיטציה שתחבר לילד הפנימי שלכם ותוביל לשינוי המיוחל.

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

2 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר