הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות

פירוש חלומות לפי א ב

מילון סימבולים בחלום

המאמר שלהן הוא ראשיתו של מילון לפירוש חלומות בהיבט התקשורי מול שיטות אחרות של פירוש חלומות  .

משמעות פירוש חלומות לפי א ב

כמפרשת חלומות שמנהלת מספר פורומי חלומות הפרשנות המקובלת לרוב היא על פי סימבולים לפי סדר א ב שמציע הסברים בתבנית נוחה ומקיפה. פירוש חלומות לפי א ב הם רק למען הסדר שיהי נוח לעיין ברשימה ולא משנה את המהות.
הגישה שלי לפירוש החלום לפי א ב הוא להתייחס לחלום כמסר שמגיע לנשמת החולם מעולם הנשמות שלשם מגיעה הנשמה במהלך השינה .ההתייחסות שלי לחלום היא לנפש ונשמת החולם בעוד הפרשנות המילונית לפירוש חלומות לפי אלף בית מתייחסת בעת הפירוש לפאן הפסיכולוגי,למיתוסים ולאסוציאציות שהחלום מעלה בעת החלימה .

מה המשמעות של פירוש חלומות לפי א ב

המאמר שלהלן הוא ראשיתו של מילון לפירוש חלומות לפירוש חלומות לפי א ב בהיבט התקשורי מול שיטות אחרות של פירוש חלומות  .
לא פעם המענה זהה אך יש לזכור שההתייחסות שלי בעת פירוש החלום הוא לאינדיבידואל שחלם את החלום ,ואיך החלום בא לקדם אותו בחייו.
מאז ומתמיד שרת החלום את האדם ופרשני החלומות שהיה להם תפקיד מרכזי בשבט או בכפר או בעיר תרגמו את מצב החולם ומה עליו לעשות לטוב או לרע . במרבית המקרים התייחסו לחלומות על נפטרים כאות אזהרה מפני אירוע שצריך להתכונן אליו, ובפעולות מגיות שיש להפעיל כדי שנשמות אלו לא יטרידו יותר את החולם. סביב פירושי החלומות היו סיפורים ואמונות שרבים חששו להתעסק עם החלום.

התאוריה שאני פיתחתי במהלך השנים כפי שצייני למעלה מתקשרת לנשמת החולם ולחוויות שהנשמה מקרינה לתודעה בעת החלימה .
תהליך השינה הנו תהליך חובה שיצרה הבריאה לאדם כדי שהנשמה תוכל להתמלא בידע הנדרש לה לעולם הגשמי ולמימוש מטרותיה .
במהלך השינה הנשמה מחוברת לשני העולמות ,עולם הגשמי ועולם הנשמות שממנו הגיעה ומתרגמת בתמונות לתודעה את התכנים שלאחר מכן נטמעים בתת המודע ובתודעה .מרבית התכנים מפעילים את האדם בחייו מבלי שאנו נשאל אם זה קשור לחלום או לא .הסקרנות שלנו לדעת מה עומד מאחורי החלום היא חלק מההתפתחות האישית והמודעת של החולם. השאלה מביאה את הצד המנטלי והרוחני שבנו לדיאלוג או קופליקט שמוביל להבנה וקבלה .

בתהליך החלימה יש הסתרה של תכנים רבים שאנו שוכחים בעת היקיצה .ההסתרה מגיעה מתוך הפער בין המודע לתת המודע ועבודה מודעת משנה זאת ומאפשרת לאותם תכנים שבעבר ירדו לתת המודע להשתקף בתודעה .

כמובן שלא כל חלום סופו להיחרט בתודעה ,יש בחלומות חלקים שמקורם מהיום יום שלא רלוונטיים עבורנו אך חלקים שעלינו לזכור יעלו בנו עניין ושאלה .

בתאוריה פירוש החלומות שאני פיתחתי עומד מחקר על סימבולים רבים לאורך השנים שאותם אחלק לפי פירוש חלומות לפי א ב סדר כדי לאפשר לקורא למצוא את המענה שאותו הוא מחפש.

משמעות פירוש חלומות לפי א ב

אני –משמעות חלום על עצמי משקף את התת המודע של החולם .לרוב בחלומות האני משתקף כאדם שעומד מול המראה או חולם על ילד שמתאר את הילד הפנימי שלו.

חלום על מראה שבורה -חלמתי שהסתכלתי במראה שלפתע נפלה מהקיר ונשברה לרסיסים
המראה מסמלת את התת המודע של החולם. המראה שנשברה מעידה על הקושי של החולם להתבונן עמוק בעצמו

בספרי חלומות על הסתכלות במראה מעידה על מודעות חיובית של החולם וראית ילד בחלום מראה על אירועים שמחים בחיי החולם

חלום על הילד הפנימי – ראיתי בחלום ילדה קטנה בת שנתיים או 3. בחלום היא הייתה הילדה שלי, והרגשתי אליה אהבה .היה לה דם על הפנים וצעקתי על אחותי מה קרה לה ואחותי אמרה שהשד עשה לה את זה. לאחר מכן נסעתי באוטובוס, הורדתי לה את העגילים וניקיתי אותה וחיבקתי אותה קרוב

הילדה בחלום מסמלת את האני הפנימי של החולמת, הדם בחלום מסמל את הפגיעה העצמית שהחולמת .
אהבה הענקית שהיא מרגישה לילדה מראה על השינוי שהחולמת עברה לגבי האהבה עצמית והערכה עצמית שמאפשרת לה לחיות בשימחה

חלום על בית –פירוש סימבול הבית בחלומות לפי שיטתי מתקשר לאני הפנימי של החולם .אם הבית גדול,עם חדרים רבים המסר שהחולם הינו אדם שבוטח בעצמו ובעל יכולת להגשים את עצמו.החדרים מסמלים על הצמיחה האישית .בית נקי ומסודר מסמל על קו מחשבה מסודר ומאורגן, בית מלוכלך מעיד על חוסר ארגון פנימי ,בלבול וחוסר הערכה עצמית .בית הרוס מסמל על משבר בחיי החולם ,בנית בית מעידה על התפתחות אישית/חתונה .

בספרי חלומות הבית מסמל על קיבעון מחשבתי ורצון לחופש פעולה ,בית הרוס מעיד על כישלונות של החולם ,בית חדש יסמל שינויים בזוגיות ובמשפחתיות

חלום על נחש -לפי שיטתי הנחש מסמל את הצד הלא מודע של החולם שרוצה לפרוץ ולהתגלות .אם הנחש יוצא מתוך גופו של החולם /הנחש נתפס כאנרגיה לא מאיימת על החולם מוסר לחולם על הצד הרוחני שלו ועל הרצון לממש את עצמו .

נחש בחלום

נחש בחלום

הופעת נחש בחלום מסמל את הצד הלא מודע בחולם, התת המודע שלו, מסר על זוגיות ,מסר לשפע ,מסר על קינאה ואף איום.
בקבלה נהוג לראות בנחש כסימן לפרנסה במידה והנחש הכיש את החולם המסר הוא על גידול בפרנסה, במידה והחולם הרג את הנחש המסר לפגיעה בפרנסה, אם הנחש יופיע עם בן/בת הזוג המסר שעל החולם לשמור על הזוגיות שלו

הכשת נחש שהיא פופולרית מאוד ומאחר והיא מוחשית החולם זוכר את החלום .הכשת נחש מבשרת על הצלחתו של החולם להגשים את עצמו בתחום שהוא רצה מאוד .

"בחלום ראיתי נחש לבן וארסי שיש לו משולש בראש אני מסמנת לחברות שלי שיעקבו אחר הנחש עיניים שלה כדי שלא נאבד אותו כך שנוכל לתפוס אותו"

הנחש בחלום מסמל את הצד הרוחני האינטואיטיבי של החולמת שבאמצעותו היא מבינה סיטואציות

בספרי החלומות הנחש מסמל על חשש מפגיעה בחולם .ההכשה מרמזת לחולם על בגידה מאחד מחבריו הקרובים לו

חלום על ים– חלום על ים מרמז על אופיו של החולם שהוא אדם שזקוק לחופש פעולה ,איש רגיש שמסוגל לזרום עם השינויים בחיים.אם הים סוער המסר שהחולם חווה תקופה סוערת בחייו ,אם החולם שוחה בים המסר שהחולם מכיל את השינויים וזורם עימם.

"חלמתי שאני משקיפה על הים ולאחר מכן נכנסת לים. אני שוחה בים כשלפתע החלו גלים ,פחדתי לטבוע ויצאתי מהים"

הים מסמל את התעוזה של החולמת. השחייה בים מראה על כך שהיא זורמת אך מאידך גם פוחדת להיכשל ועוזבת את התהליך שהחלה .המסר לחולמת הוא להיות מוכנה לכל תרחיש ולפעול בביטחון ללא פחד

בספרי החלומות הים מסמל על הרצון של החולם לברוח מאחריות כי המשמעות של הים היא ניתוק מהאדמה מהיציבות .

לסיכום פירוש החלומות לפי שטתי מתחבר לנשמת החולם במטרה להוביל את החולם לדרך הנכונה שלו .

דפנה ביסמוט

מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר