דמיון מודרך הרצאות וסדנאות רוחניות זוגיות חלומות חשיבה חיובית טיפול קריסטלים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות מודעות עצמית

חלום על היעוד הנשמתי

היעוד הנשמתי

המטרה בתהליכים לחיפוש היעוד הוא כדי לגלות את השיעורים שהנשמה בחרה לחיים הללו

חלום על הייעוד הנשמתי

האם יש בחלומות מסר על הייעוד שלנו בחיים?
לכולנו יש ייעוד נשמתי ואני בטוחה שרבים היו רוצים לדעת מהו. או יותר נכון מהי הדרך לממש אותו.

היעוד הוא אוסף המטרות/שיעורים שעימן מגיעה הנשמה לעולמנו ,ובמימוש מטרות אלו הנשמה מעלה את התדר של מקור הנשמה שממנו היא נוצרה.

ישנה חשיבות להכיר וכמובן לממש את הייעוד הנשמתי. באמצעות תהליך רוחני שמתחיל במודעות עצמית וממשיך בחיבור לנשמה הפיזית,למקור הנשמה ולזיכרונות שלה מחיים בגלגולים קודמים ניתן לחשוף ולממש את הייעוד הנשמתי.

מבנה הנשמה

הנשמה מורכבת מחלק שקיים בגוף הפיזי ומחלק שמתקיים במקור הנשמה 

השילוב בין חלקי הנשמה עוזר לנשמה בגוף הפיזי להשיג את היעדים שהיא בחרה לקיים במהלך חייה בעולמנו. כל נשמה באה עם מקבץ של ייעודים ומגבשת במהלך החיים בפיזי את הדרך להגשמתם.

מודעות עצמית,עבודה על הילד הפנימי וחשיפת הקשר בין הנשמה הפיזית למקור נשמתה הוא התהליך הרוחני לחשיפת בחירותיה של הנשמה.

עבודה על הילד הפנימי מאפשרת חיבור למידע שאספנו במהלך ילדותינו עם מסקנות ואמונות שהאמנו שישרתו אותנו בעתיד כבוגרים.

חלק מאמונות אלו היו אמורות להתפתח ולהשתנות במהלך התבגרותנו אך במקרים רבים אמונות אלו לא משתנות ומהוות מעצור לצמיחה האישית ומקשות עלינו להתחבר לצרכיה של הנשמה הפיזית.

בעבודה על האמונות שלא משרתות אותנו אנו לומדים להבין ולקבל חוויות ורגשות שלא הבנו בתקופת ילדותנו. המודעות לחוויות אלו משחררת ומצמיחה רגשית .

דוגמה לכך היה בתהליך שעברתי יחד עם א'.
א' הגיעה במטרה להציל את הזוגיות שלה ולהבין מדוע גברים במערכות זוגיות שלה הגדירו אותה כקנאית ואובססיבית אליהם דבר שהוביל לניתוק הקשר הזוגי. א' הסבירה שעקב גירושי הוריה בגיל 10 היא עברה לפנימייה וכיום היא חיה לבדה.
בטיפול חיברתי את א' לילדות לתקופת המעבר לפנימייה.החוויות שלה כילדה נחקקו כאמונות בתודעתה ולא השתנו בהתבגרותה.

אחת מחוויות הילדות שלה הייתה גם הסיבה לאובססיות שלה – המסקנה שלה לגבי המעבר לפנימייה הייתה שהוריה לא אוהבים אותה יותר היה שגוי כי בפועל הדבר נבע מבעיות כלכליות של הוריה שהתגרשו. תיקון החוויה התבצע בטיפול אנרגטי שבו שילבנו אנרגיה חדשה בתת המודע. תהליך שעזר לה והקטין משמעותית את התקפי הקנאה והאובססיביות והציל את הזוגיות הקיימת.

חשיפת הקשר בין הנשמה הגבוהה לנשמה בגוף הפיזי מתאפשרת לרוב בחלומות שבהם הנשמה בגוף הפיזי מתחברת למקור הנשמה שלה ולומדת על חייה בהווה והדבר משתקף בחלומות כסמלים.

ככל שהמודעות העצמית גבוהה יותר כך ייעלמו מהר יותר המחיצות שההיגיון מציב בחיינו וכך הנשמה הגבוהה תתקשר ביעילות עם הנשמה בגוף הפיזי ותעביר לה מסרים באמצעות אינטואיציה ומחשבה מודעת ,ואלו יובילו להתנהלות שתקדם את מימוש היעוד הנשמתי.

בתהליכים רוחניים לגילוי היעוד הנשמתי שאנשים רבים נחשפו באמצעותי עברנו דרך הגלגולים הקודמים שלהם. המטרה הייתה למצוא מהיכן נובעים הקשיים בגלגולים השונים ולקשרם לבחירות והייעודים שהנשמה בחרה.

הקשיים נגרמו עקב אנרגיה שלא תוקנה במהלך הגלגולים השונים (ניתן לקרוא על הנושא בפירוט רב בספרי מוארת – דרך האור) .לכן כל נשמה שיורדת לעולמנו מגיעה עם מקבץ יעודים שבמימושם היא הופכת את האנרגיה הבעייתית לאנרגיה המצמיחה את מקור הנשמה.

לדוגמה ד' הגיעה אלי עקב קשיים במימוש זוגיות. ד' הייתה במערכות זוגיות רבות ופעמים עמדה לפני חתונה שבוטלה ברגע האחרון. במהלך המפגשים זיהינו שהקושי במציאת זוגיות נבע  מאחד מייעודי הנשמה שלה. הסברתי לה שאם נצליח לתקן את האנרגיה מגלגול קודם היא תשתחרר אנרגטית דבר שיאפשר לה למצוא את הזיווג המתאים עבורה.
השיעור עבורה היה לזהות את הדפוס החוזר שהביא לסיומם של מערכות היחסים הזוגיות שלה. לבסוף חשפנו שהקושי שלה במערכות הזוגיות השונות נגרם עקב התעללות שהיא חוותה בגלגול קודם שגרם למותה. כאשר היא זיהתה באחד מקשרייה בהווה דפוס זהה של ההתעללות היא מיד נפרדה מבן זוגה. לאחר התהליך הרוחני שעברנו היא הצליחה למשוך גברים שטיפחו את הנשיות שלה ולא רדו בה ,העריכו ולא הקטינו אותה.היעוד של ד' היה להבין את הקושי ולהגיע לזיווג הנכון עבורה.

דוגמה נוספת מופיעה בחלום בהמשך שבו החולמת מתחברת לגלגול קודם שלה בלמוריה(יבשת קדומה)גלגול שבו החיים היו משולבים בים וביבשה וגם החלום מתאר חיים משולבי ים ויבשה.
"אני מגלה שהילד שלי או חלק ממני ירד לים למטה ואני חוששת ויורדת לחפש אותו"
פירושו של החלום שהילד הוא סימבול בעל משמעות כפולה – הוא גם הילד הפנימי שלה שאותו היא צריכה לגלות כדי להגיע ליעוד שלה וגם והילד שהיה לה בגלגולה הקודם בלמוריה .
החולמת ממשיכה לתאר סמלים שונים בחלום כגון דגים ונחשים בחלום שהיו חיים כנראה באותה תקופה. בחלום החולמת נחשפת לאמצעי שיעזור לה להגשים את אחד מיעודי הנשמה שלה ,ואכן הדרך לגילוי עוברת דרך הילד הפנימי .

"חלמתי שאני מטיילת בטירה יפיפייה ומביטה למטה לים. אני רואה במטושטש שיש בים נחשי מים ענקיים, דגים רבים. אני לוקחת משקפיים ורואה בבירור המון דגים,  נחש ים ענק שמחובר לעוד נחש אך שניהם קטועים. אני מגלה שהילד שלי או חלק ממני ירד לים למטה ואני חוששת ויורדת למטה לחפש אותו."


ניתן להתחבר לייעוד הנשמה באמצעות טיפול בשחזור גלגולים.
לשם כך בניתי את תהליך שחזור החיים הבנוי מחמישה מפגשים מרתקים.


רוצים להתרשם מסדרת שחזור החיים ?
קראו את ספרי #מוארת 

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

2 תגובות

  • […] ייעודינו הרוחני בחיינו הפיזי נבחר בטרם לידתנו על ידי הנשמה ומורכב מתתי משימות רבות שלא בטוח שנוכל להגשים את כולם.הסולם בחלומות משקף את הדרך למימוש היעוד של החולם. לעיתים הדרך והאמצעים למימוש הייעוד ברורים לחולם אולם ישנם מקרים רבים שחסר מידע שיעזור לנו לממש את ייעודינו. בחלום הבא קיים פער גדול בין מציאות החיים של החולמת לבין היכולת שלה להגשים את היעוד. הסולם בחלום עשוי מקוביות לגו לא יציבות ומעידות על תפיסת עולם ילדותית ואכן החולמת לא מצליחה ונופלת מהסולם בחלום ואף מנסה להדביק את הליגו בחלום על מנת לנסות לעלות שוב על הסולם שהופיע בחלומה. החלום על הסולם מאבני הלגו מאותת לחולמת לשנות את תפיסת עולמה הלא בוגרת ולבחור באמצעים שיאפשרו לה לממש את ייעודה בחיים […]

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר