חלומות סדנת חלומות

חלום על מים בבית לפי הקבלה

חלום על מים

משמעות מים בבית בחלומות

ריכזתי במאמר זה עבורך חלומות מים שונים העוסקים במקורות שונים של מים בבית החל מחלום על גשם שמרטיב את הבית, חלום על אמבטיה של מים, חלום על הצפה של מים בבית ועוד. מרבית החלומות הופיעו גם בשכיחות בפורום חלומות שלי באינטרנט וכן בפורומים שונים שאני מנהלת בנושא חלומות כגון דף הפייסבוק "קסם החלום ופשרו".
כמו כן ישנו מאמר נוסף מקיף על מים באתר פרפרים אבל מקווה שמבין הדוגמאות שציינתי להלן תמצאו את החלום שלכם במאמר.
כמובן שיהיה קשה למצוא חלום דומה בדיוק לחלום שלכם אך אם תתעמקו בסימבולים והרעיונות בחלום תוכלו לזהות את החלום שלכם במאמר זה. כמו כן בחלק מהמקומות הבאתי גם פירוש חלומות על מים לפי הקבלה.

מה מסמלים מים בחלום

חלומות על מים בבית מקיפים קשת רחבה של חלומות ופירוש החלום הוא בשילוב בין סימבול הבית והמים בחלום.
המים הם מקור חיים ואחד מיסודות הטבע ולכן חלומות על מים מציינים ברובם את הדינמיות במצב רוחו של החולם ושינוי במצבו של החלום ברמה הרגשית הבריאותית והרוחנית. המים בחלום מסמלים גם שפע וזרימה בחייו של החולם .
בהתייחסות לפירוש חלום על מים לפי הקבלה המים בקבלה מסמלים את יכולת הזרימה והכוון של החולם והעתיד של החולם.

מה מסמל הבית בחלום

סימבול הבית בחלום הוא החלל שבו חי החולם, מקום שמסמל את הפרטיות והנוחות של החולם, וגם את עולמו הפנימי של החולם , מידת הערכה עצמית וביטחון העצמי של החולם ותפיסת עולמו של החולם.
הבית בחלום מסמל את מצבו של החולם האם הוא חש בטוב, חש בטוח ומוגן ,עד כמה הוא פתוח לשינויים ולחברה, בעל ביטחון עצמי ועוד . בהתייחסות לפירוש חלום על בית לפי הקבלה הבית בחלום יסמל את העתיד של החולם.

חלום על בית לפי הקבלה

חלום על בית לפי הקבלה חלום חשוב עם מסר

התייחסות חשובה שלי פירוש חלומות על מים בבית

למראה הבית בחלום יש חשיבות בחלום לדוגמא האם הבית בחלום גדול או הבית בחלום קטן ,האם הבית בחלום מלא בחדרים, האם הבית בחלום נקי או הבית בחלום מלוכלך או בית מבולגן בחלום ,מה עם מים בבית בחלום, האם הבית בחלום מוכר או לא מוכר לחולם, עד כמה הבית בחלום משרת את הצרכים של החולם ועוד סימנים נוספים רבים אחרים שקשורים לשילוב סימבול הבית והמים בחלום.

הצפה מים בבית בחלום

המים בחלום מסמלים את עולם הרגש. הצפה של מים בבית בחלום מעידה על עומס רגשי גדול של החולמת. גם הפירוש של הצפה של מים לפי הקבלה יש משמעות זהה.
הצפה מים בחלום משולה לקשיים שמונעים מהחולם להתקדם קדימה ולהגשים חלומות ומטרות דומה לרעיון של כביש נתיב תחבורה שבעקבות הצפת מים מכוניות לא יכולות לעבור.

חלום על אמבטיה

האמבטיה במציאות היא מקום שבו אנו מנקים את גופינו ונרגעים .בפירוש חלום על אמבטיה לפי הקבלה האמבטיה מייצגת את הצלחתו של החולם להניע את עצמו במימוש המטרות שלו.
חלום על אמבטיה של חברה "חלמתי שאני בבית של חברתי שמתקלחת עם הבת שלה באמבטיה. החברה מבקשת ממני לצלם אותם באמבטיה. ואז היא מתחילה לדבר איתי על השמות שהיא בחרה לבנות שלה"
פירוש חלום על אמבטיה של חברה האמבטיה בחלום היא סימבול לרחם ולהריון עתידי לחברתה של החולמת.
חלום על טביעה באמבטיה
טביעה באמבטיה בחלום מעידה על ייאושו של החולם לשנות את מצבו ומציאות חייו ופירוש חלום על טביעה באמבטיה פי הקבלה מרמזת על אירוע בעיתי ושלילי בחיי החולם.
חלום על טביעת האחיין באמבטיה "חלמתי שהשארתי את האחיין שלי בן ה-3 באמבטיה לבד , וכשהגעתי כבר לא יכולתי לעזור לו וקמתי בוכה מהחלום"
פירוש חלום על טביעת האחיין באמבטיה טביעת האחיין בחלום מראה על תחושות האשמה וחוסר האחריות של החולם בחייו שבאה לידי ביטוי בקשר עם האחיין.

חלום על שחיה בבריכה בבית השכנים

חלום על שחייה בבריכה מעידה על זרימתו של החולם ופתיחותו לשינויים בחייו. פירוש חלום על שחייה בבריכה פי הקבלה מייצג את התמדתו של החולם לממש את מטרותיו.
חלום על שחיה בבריכה בבית השכנים "בחלום אבי שחה בבריכה בבית השכנים מבלי להתעייף, הבריכה הייתה עמוקה מאוד והמים צלולים"
פירוש חלום על שחיה בבריכה בבית השכנים החלום על שחייה בבריכת השכנים מעידה על פתיחותו של אבי החולם לשינויים ועל יכולותיו לקדם את התהליך מבלי להתעייף. החלום על השחייה בבריכה מראה על אופיו הטוטאלי של אבי החולם.

בית בחלום

בית בחלום

חלום על כניסה לבית עם נעלים ספוגות במים ובוץ

הנעלים בחלום הם סימבול לאנרגיה האישית של החולם.
הנעלים שספוגות במים ובוץ מסמלים בקבלה את מצבור החוויות שמונעים ומפריעים מהחולם להתקדם קדימה במימוש תוכניותיו, וכמו כן החולם נמצא במצב רגיש שמכביד עליו.
חלום על כניסה לבית עם נעלים ספוגות במים ובוץ  "חלמתי שאני רואה את האקס נכנס אלי הביתה כשנעליו רטובות ומלאות בבוץ ,הוא היה שפוף ועצוב"
פירוש החלום על כניסה האקס לבית עם נעלים ספוגות במים ובוץ המסר מהחלום שהאקס נמצא במצב רגשי קשה,התחושה בחלום שהאקס מסורבל מרוב שקשה לו .
נסו להסתכל פנימה לתוך עצמכם ולזכור אם חוויתם בעבר חוויה זהה בחלום ,אם כן תדמיינו שאתם מורידים את הנעלים מנקים אותם מהבוץ ומייבשים בשמש וזאת במטרה שתוכלו להשתחרר מהעומס הרגשי שמעיק עליכם להתקדם ולמקד את המטרות שאתם רוצים בחייכם.

חלום על שלולית מים בכניסה לבית

שלולית מים בחלום מסמלת דיכוי רצונות של החולם מאגר של חוויות שלא טופלו.
חלום על שלולית מים בכניסה לבית " חלמתי שאני וחברתי מגיעות לבית של האקס ורואות אותו מנסה לגרוף שלולית מים בכניסה לבית אני עוזרת לו לגרוף את המים"
פירוש חלום על שלולית מים בכניסה לבית החלום על שלולית בכניסה לבית מסמל שהאקס נתון בקשיים רגשיים מהפרידה מהחולמת ומשקף אותה לאחרים כדי שיעזרו לו .

חלום על שיטפון

חלום על שיטפון מעיד שהחולם לא עומד בלחצים ונסחף עימם רגשית. פירוש חלום על שיטפון לפי הקבלה מייצג את חוסר שליטתו של החולם על התנהלותו בחיים.
חלום על שיטפון מים מהרצפה "בחלומי אני נמצאת אצל בני בבית שלו ופתאום מהחריצים של הרצפה זרמו מים עד לשיטפון"
פירוש חלום על שיטפון מים מהרצפה הרצפה בחלום מסמלת את היציבות בחיים והמים שפורצים מהרצפה בחלום עד כדי שיטפון משולים ללחצים המצטברים שעלולים לגרום להתמוטטותו בנה של החולמת.

 חלום גאות ושפל בים

הופעת גאות ושפל בחלום מסמל על שינוי במצבו הרגשי של החולם,על הזדמנות חדשה בחיים.
חלום גאות ושפל בים "חלמתי שהסתכלתי מחלון ביתי על הים. בחוף היו אנשים שחלקם שחו וחלקם ישבו על החוף. חלמתי שהגלים מתרחקים מהחוף כשלפתע הים עלה על גדותיו והגלים היו גבוהים והציפו את החוף"
פירוש חלום גאות ושפל בים הים בחלום מסמל את מצב רוחו של החולם ועל כך שהוא מצוי בתקופה לא מאוזנת רגשית כמו הים פעם בגאות והצפה רגשית בגלים שהציפו את החוף ופעם בשפל שהגלים מתרחקים מהחוף.

חלומות על גשם

חלומות על גשם מייצגים את רגישותו של החולם, פגיעותו של  החולם, בעיות בוערות שדורשות פתרון
תהליך של עבודה עצמית של החולם. פירוש חלום על גשם לפי הקבלה מרמז על הצלחותיו של החולם.
חלום על גשם שחדר הביתה  "חלמתי על גשם זלעפות שירד כל היום והלילה ובחלום המים מתחילים לחלחל דרך הגג למטבח. פחדתי שכל מוצרי החשמל והרהוט בבית יהרסו"
פירוש חלום על גשם שחדר הביתה הפירוש לחלום על גשם שיורד לפי הקבלה הוא מסר חיובי על הצלחה ושינוי בחיי החולם. בחלום הגשם חודר דרך הגג למטבח והמסר לחולם שהוא בתקופה של שינויים ואם הוא יזרום ולא יפחד הוא יחווה הצלחה בפרנסה .

חלום על ברד חלום על קרח חלום על שלג

ברד ושלג בחלום מסמלים את הקרירות הרגשית של החולם. הברד בחלום מסמל קושי/מכה שמתרחשים על החולם ללא התראה. השלג בחלום מסמל טוהר וניקיון פנימי עד כדי קרירות רגשית ומינית. קרח בחלום מסמל קשיחות והתמודדות שלילית של החולם עם עולם הרגש עד כדי התעלמות מרגשותיו ,חוסר אמפטיה, התנשאות וגאווה.
חלום על ירידת שלג "חלמתי שאני נוסעת עם בעלי ומשאירה את ילדי אצל הורי ופתאום מתחיל לרדת שלג ואני חייבת לחזור הביתה כי אין מצב שבשלג אני לא יהיה עם ילדי והורי. אני חוזרת לבית ויורד הרבה שלג .אני מנסה לטפס על השלג והוא גבוה ומחליקה וממש קשה לי אבל בסוף עם קריאות עידוד של הורי אני מצליחה לטפס ולהגיע לבית שלהם ואל ילדיי "
פרוש לחלום על שלג החלום עוסק בעשייה ובפרנסה של החולמת ,על עקשנותה להתמודד עם שינויים שעוברים עליה בפרנסה ועל התמיכה שהיא מקבלת מהוריה.

חלום על ברז מים חלום על צינור מים

חלום על ברז מים או חלום על צינור מים מסמל את הכלי שדרכו הרגשות יוצאות ובאות לידי ביטוי. הפירוש של חלום על ברז לפי הקבלה מסמל שמים זורמים מייצגים את הזרימה של החולם, שפע בפרנסה.
חלום על ברז מים "אבא שלי חלם שהוא רואה שברז המים במטבח פתוח והמים לא מפסיקים לזרום והוא לא סוגר את הברז"
פרוש חלום על ברז מים המים של הברז נשפכים ומתבזבזים למרות שהחולם מודע לכך הוא לא סוגר את הברז. החלום מעיד שיש ברכה בפרנסה אבל מאידך בזבוז המים מעיד על בזבוז כספים.

חלום על שתיית מים מכוס

חלום על שתייה מכוס מים מסמל על היכולת של החולם לפתור בעיות לאחרים. פירוש חלום על שתיית מים לפי הקבלה מסמל על סובלנותו ויכולת ההקשבה והנתינה של החולם לאחר.
חלום על שתיית מים מכוס "חלמתי שאני נמצאת במרפסת ומשמאלי מישהי זרה לחלוטין וכל מה שהיא רצתה שאני יעודד אותה וכך באמת עשיתי. בחלום הבנתי שהיא כבר שתתה מים מכוס מים שנתתי לה וביקשה ממני שוב שאתן לה כוס מים. אני זוכרת שמימיני היה מונח על שידת ארונית כוס מים ריקה ושהלכתי למלא עבורה שוב מים בכוס. התחושה שחשתי שהאישה בוחנת את הנתינה שלי ואת היכולת לעודדה"
פרוש חלום על שתיית מים מכוס  מילוי הכוס במים בחלום מסמל שהחולמת היא כלי של נתינה סובלנות והקשבה לאחרים.

לסיכום חלומות על מים בבית

למים בחלום יכולים להיות בצורת נוזל או מוצק ולכן פרוש חלום על מים יתייחס דבר ראשון לסמל הזה. במרבית החלומות על מים המסר יהיה חיובי ומעיד על זרימתו של החולם בחיים ,יכולתו לעזור לאחר ,יכולתו לשנות את המציאות הקיימת ,עומס רגשי ועוד. בחלומות על מים לפי הקבלה הולכים לפי פירושים שנתנו רבנים ופוסקים במהלך השנים.
לסיום ההתייחסות החיובית לסימבול המים בצורותיו השונות בחלומות בספר דברים כח-יב  :
" יִפְתַּ֣ח יְהֹוָ֣ה ׀ לְ֠ךָ֠ אֶת־אוֹצָר֨וֹ הַטּ֜וֹב אֶת־הַשָּׁמַ֗יִם לָתֵ֤ת מְטַֽר־אַרְצְךָ֙ בְּעִתּ֔וֹ וּלְבָרֵ֕ךְ אֵ֖ת כׇּל־מַעֲשֵׂ֣ה יָדֶ֑ךָ .."
הגשם הוא אחד מסמני הברכה שאלוהים מברך בהם את האדם,בזכות הגשם יש יבול ופרנסה .

יש לכם חלום שלא קיים במאמר?
אתם מוזמנים לרשום אותו בפורום חלומות ואשמח לפרשו.

    להשארת פרטים





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ
    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה
    לימוד שחזור גלגולים

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר