הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות

חלום על נפטר שלובש חולצה סימובלים בחלומות

חלום על נפטר שלובש חולצה

נפטר בחלום לובש חולצה של הבת שלו

הנשמה נפרדת מהעולם הגשמי ומתחילה את מסעה בעולם הנשמות  אולם במהלך השנה הראשונה הנשמה זקוקה לעזרה מבני משפחתה כדי להתקדם אנרגטית בעולם הנשמות. לאחר סיום שלב בהתפתחותה הנשמה מופיעה בחלומות יקיריה כדי לשתף אותם כפי שהחלום מתאר:

"אבי שנפטר לפני 11 חודשים הופיע לי בחלום ואני מזהה שהוא לובש חולצה שלי ואומרת לו שזו החולצה שלי ואני מנסה להבין מה המשמעות של זה"

נשמת אביה מופיע בחלום לבוש בחולצתה. החולצה בחלומות מייצגת את המהות שלנו והמסר לחולמת שהנפטר נעזר בה במעשייה כדי להתקדם אנרגטית. המעשים שהחולמת עשתה למען אביה קידמו את נשמתו לשלב הבא בעולם הנשמות וחשוב שהחולמת תהיה מודעת להשלכות מעשייה הטובים.

תהיו מודעים שמעשיכם למען יקירכם שנפטרו מתורגמים בעולם הנשמות לנקודות זכות של הנפטר ,לכן עשו כל מה שביכולתכם למענם :מצווה ,תרומה ,תבשילים לאחרים ,הפרשת חלה ועוד.

בחלום אחר החולצה מסמלת על מצבה החיובי של נשמת הנפטר בעולם הנשמות .בחלום יש הבדל בין לבושו של הנער שנפטר לאחר מותו , ולבין איך כשהיה חי .החולצה באה להראות בחלום שטוב לנפטר בעולם הנשמות .

"חברה טובה שבנה נפטר בגיל 13 לפני 4 שנים ממחלה. היתה לו אזכרה לפני כחודש. והיום היא שלחה לי הודעה על חלום שלה מהיום. וכך כתבה: "חלמתי שבאתי לבקר את בן בבית חולים אבל הוא היה בחלום כבן 16-17 כאילו בגיל שהיה צריך להיות עכשיו. לבוש ג´ינס וחולצה ולא בגדי בית חולים . הוא חייך המון ואכל פיצה . הוא קפץ ושמח עם יושבי השולחן . ואני ישבתי לידו ושמחתי מאוד בלב. ככה קמתי מהחלום"

באהבה דפנה ביסמוט

 

לחצו למעבר
ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל- פורום תקשור באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל- פורום זוגיות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמו

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר