התאמה בזוגיות התאמה זוגית זוגיות זימון זוגיות חלומות ריפוי בתקשור

חלומות על אקס אקסית

הפרידה מבן/בת הזוג כואב ומשאיר ריקנות עצומה שמשתקפת בחלומות .
ברוב החלומות על האקס אקסית יש את הציפייה לחזרה לקשר , מפגש אקראי שבו ייסגר או יפתח המעגל בניהם,זיכרונות מהעבר שמעידים על החוסר והגעגוע ,הרצון לנקום ,מפגש מול המשפחה של האקס/ית ועוד.


האם הייתה לכם אהבה גדולה שהסתיימה פתאום והשאירה חור בלב?
האם אתם מצליחים להתמודד עם האקס/ית שלכם לאחר הפרידה?
כמה פעמים אחרי פרידה שאלתם את עצמכם:
מה לא בסדר איתי שנפרדנו?  מה עושה האקס/ית שלי כיום?
ועוד אין סוף שאלות טורדניות שגולשות לחלומות שלנו.
למה מופיע האקס בחלום או מופיעה האקסית בחלומות?
מה מסמלים חלומות על האקס או האקסית?
ייתכן שאתם נרדפים ע"י רוחות עבר של אהבות חולפות עם אקס ואקסית.
במאמר זה אנסה לנתח סיבות להופעת אקס/ית בחלומות, כולל דוגמאות לסימבולים עיקרים בחלומות.

חלומות על האקס

אז למה חלומות על האקס או האקסית כל כך חשובים. האקס ואקסית הוא מושג של זוגיות שהסתיימה ,לעיתים בצער גדול .
חלקנו מצליח לזרום לאהבה חדשה אולם לא מעטים יחושו תקועים בעבר למרות שיש להם כבר אהבה חדשה ולעיתים אף הקימו משפחה. אין הבדל גדול בין אקס לאקסית כאשר חווים געגוע לקשר זוגי קודם מבלי יכולת להיפרד רגשית מקשר זוגי קודם. האקס או האקסית משקפים מערכת יחסים עוצמתית שקשה לשכוח אותה. למרות כאב שחווינו לאחר סיום מערכת זוגית קודמת עדיין מתקיים רגש לאקס בתודעה שמקשה על יצירת או התמסרות לזוגיות חדשה. בחלומות ניתן לראות מספר מאפיינים בולטים של סוגי החלומות על אקס/ית:

חלומות ציפייה וגעגוע לחזור לקשר הזוגי הקודם עם האקס אקסית

מרבית החולמים על האקס/ית מצפים להזדמנות חוזרת לחידוש הקשר על מנת להוכיח לעצמם האם הפרידה הייתה נחוצה והכרחית.
חלום על שיחה עם האקס  "אני והאקס שלי חזרנו…חלמתי שאני והאקס שלי חזרנו לדבר. חלמתי שאני בהריון התקשרתי להגיד לאקס…הוא אמר לי מה שאניח מחליטה …אני חושבת ומגיע למסקנה שזה עדיין מוקדם מידי להביא ילד… אני שוב מתקשרת איליו ואומרת שאני רוצה לעשות הפלה, הוא בא איתי ועם אמי…לא זכור לי מה קרה אחר כך אם עשיתי או לא …אבל ממש הרגשתי את העובר מתפתח בתוכי".
פירוש החלום על שיחה עם האקס החולמת שמגדירה את בן זוגה כאקס מסמל על חוסר הביטחון שלה בקשר הזוגי שחודש. ההיריון בחלום מסמל שהבעיות שגרמו לפרידה בעבר קשורות בחוסר יכולת או רצון של האקס לקחת אחראיות. בהמשך החלום האקס אומר שהוא לא מוכן להיריון בשלב הזה של הקשר בכך שהוא מסכים ומצטרף להפלה.

חלום על חיבוק עם האקס "חלמתי שאני מחובקת עם האקס שלי ואנחנו קונים שמפו. האקס מבקש מהמוכר שמפו מסוג מסוים. אני אומרת למוכר שהוא משתמש בשמפו הטוב הזה והמוכר מסכים איתי"
פירוש חלום על חיבוק עם האקס החלום על האקס מסמל רצון שלהם לחזור לקשר. השמפו בחלום הוא סימבול שמראה צורך של כל אחד מהם לעבור תהליך של התנקות פנימית – עבודה פנימית כדי לאפשר חזרה לקשר זוגי נכון.

חלומות של תחושת החמצה-תחושה קשה ומטלטלת

חלום חיבוק ונשיקות עם אקס "חלמתי שאני והאקס שלי מתחבקים ומתנשקים בספה בבית שלי והוא אומר שהוא היה שונא שהייתי נוגעת לו בשיער מקדימה אז שאלתי אותו למה הוא לא אמר לי ובכל זאת המשכנו להתחבק"
פירוש חלום חיבוק ונשיקות עם אקס החלום על חיבוק עם האקס מרמז לדברים שקשורים בהתנהלותה מול האקס שגרמו לפרידה כמו הנגיעה בשיער שהוא לא אהב. החולמת מבינה לאחר הפרידה שהתנהלותה עם האקס וחוסר ההבנה שלה הרצונות של האקס היו בין הגורמים לפרידה.

טבעת בחלום

חלומות קושי להתקדם וליצור קשר זוגי חדש

קושי להתקדם וליצור קשר זוגי חדש…להתאהב שנית וליצור זוגיות חדשה הינה משימה מורכבת וקשה לרבים ולוקח זמן רב להתנתק סופית והדברים משתקפים גם בחלומות.
חלום על אקס וכלב "חלמתי שאספתי כלב מצער בעלי חיים והגעתי איתו לבית של האקס שלי אחרי שנים של נתק. האקס יוצא ומדבר איתי אבל לא ברור לי אם הוא שמח או מבולבל…האקס מחליף לבגדים יפים יותר ואנחנו מדברים באופן מקוטע. אני ממש לא מבינה מה מטרת הביקור שלי –האם אני רוצה אותו או סתם באתי לראות מה קורה איתו?  הוא מנסה למצוא חן בעיניי ולהיות נחמד. בהמשך אנחנו נוסעים על אופנוע וההרגשה טובה. נזכרתי שהשארתי את הכלב בבית של האקס, שאנחנו חוזרים אני מוצאת את הכלב בלול של תינוק (הלול ריק). ובזמן שאני אוספת את הכלב ומתכוונת להחזיר אותו, האקס שלי מקבל הודעה/שיחת טלפון מאישה. ואני לא מרגישה בנוח אבל אני לא מקנאה או משהו דומה – לא רגש שלילי אלא רגש לא ברור"
פירוש החלום על כלב ואקס החולמת מבטאה באמצעות החלום את רצונה להמשיך לקשר זוגי חדש ולכן היא מגיעה לפגישה עם האקס על מנת לבדוק את עצמה. הכלב בחלום מסמל קשר ידידותי/זוגי חדש של החולמת שאותו היא שמה בהמתנה עד שתדע סופית את טיב היחסים שלהם לגבי האקס. החולמת מגלה בסוף החלום שאי יכולה להתנתק מהאקס ללא קינאה או רגש לאקס…היא אוספת את הכלב חזרה אליה שמסמל את קשרי הזוגיות החדשה שלה. החלום מבטא את יכולת החולמת להמשיך הלאה בזוגיות אחרת.
חלומות
על חוסר היכולת לשכוח ולהתקדם הלאה
חלום על אמא שמגיעה לבית של האקס "חלמתי שאני ואמי מגיעות לבית של האקס שלי ואני רואה על המקרר מגנט תמונות גדול מחולק לכמה תמונות כמו קולאז´ עם אנשים לא מוכרים וביניהם נשים ואז פניתי לאקס בכעס ואמרתי לו שהוא הזוי. נשארנו בביתו והוא יצא מבלי לדבר"
פירוש חלום על אימא בבית האקס החלום מסמל שהחולמת אינה מצליחה להמשיך הלאה לקשר זוגי חדש ויש בה הרבה כעס וקינאה שהאקס המשיך הלאה בחייו.

חלומות תחושה שאנרגיית האקס מרחפת סביב

חלום על אקס שנמצא בבית שלי "חלמתי שאני ובן זוגי הנוכחי נכנסים לביתנו אבל אני רואה את האקס שלי עומד עם עוד אנשים ( כמו כניסה לאירוע) כאילו הוא מכין את התינוק שלו למוהל וגם שאנחנו נכנסים לחדר הכל רטוב ממי גשם"
פירוש החלום על אקס בבית שלי הקושי ביצירת זוגיות חדשה מייצרת לפעמים תחושה שהאנרגיה של אקס מרחפת סביב ומפריעה. מצד אחד תחושה זו מייצרת ציפייה להתמודד מולו "פעם אחרונה" ומצד שני חשש מפגישה עמו. החלום מסמל שהאקס המשיך הלאה בחייו(יש לבנו ברית מילה) והמים מסמלים את פחד החולמת להתמודד עם האקס שוב.

שחזור החיים

שחזור החיים

חלומות תחושה של קשר מגלגול קודם

חלום  על זוגיות מגלגול קודם "חלמתי שאני לבושה בחגיגיות למסיבה ופוגשת אהבה אסורה שהייתה לי בעבר. איכשהו אני נכנסת להריון ויולדת והורי מאוכזבים ממני מאוד. אני סה"כ בת 20, כל החיים לפני והריון הלא רצוי הזה רודף אותי כל החלום. הוריו של האב, שמסתבר שהוא ערבי עם חמולה מפחידה לוקחים לי את הילדה לאחר לידה קשה. אני זוכרת שלילדה קוראים קסנדרה ואני מחליטה לוותר על החיים שלי, על ההזדמנות להתחתן עם מישהו בעתיד כדי לגדל אותה"
פירוש חלום על זוגיות מגלגול קודם החלום מסמל זוגיות מגלגול קודם. מאפיינים של חלום שקשור לשחזור גלגולים הם הפרטים המדויקים שהחולם זוכר אותם. החולמת זוכרת את העובדה שהרתה לאדם שונה מדתה, את שמה של הילדה, את הנטישה של הילדה ואת הבחירה של החולמת לנוטש את החיים בשל כך. המסר בחלום שפחד החולמת לאבד זוגיות מונע יצירה ומציאת זוגיות טובה של החולמת שנובעת מחיים הקודמים ההם.

לסיכום חלומות על אקס אקסית

לחלומות על האקס/ית יש מספר מאפיינים שעל פיהם ניתן לרפא את כאב הפרידה ולהצליח להכיר בן/בת זוג חדש/ה.
כמתקשרת החלומות מספרים לי את סיפורו של החולם ואת הדרך לעזור לו באמצעות שיטות טיפול רוחניות שונות שפיתחתי:הפריזמה הזוגית,סדנה אישית או קבוצתית זימון לזוגיות,סנכרון החיים,גילוי הילד הפנימי ,ושחזור החיים

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט לייעוץ זוגי

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר