הילד הפנימי התאמה בזוגיות זוגיות זימון זוגיות טיפול הילינג אנרגטי טיפול קריסטלים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות מודעות עצמית סדנת מודעות עצמית ריפוי בהילינג

חשיבה חיובית ליצירת ביטחון בזוגיות

חשיבה חיובית ליצירת ביטחון בזוגיות

חשיבה חיובית ליצירת ביטחון בזוגיות מוביל לשלווה וזרימה בקשר הזוגי, לבניית אמון הדדי, לשקוף מחשבותינו, ותכניותינו בקשר הזוגי

ביטחון עצמי בזוגיות

חשוב מאוד שנוכל להשיג ביטחון עצמי בזוגיות כי זה יוביל לשלווה וזרימה בקשר זוגי. על מנת לייצר ביטחון עצמי בזוגיות אסור לנו לבטל את הרצונות שלנו בפני בן/בת הזוג ולפתח תלות בו , עלינו לבנות אמון הדדי, לשקף את מחשבותינו, תכניותינו בקשר הזוגי. עלינו לזהות האם הקשר הזוגי מתאים לנו על מנת שלא נחוש מצוקה ולתאם ציפיות מול בן/בת הזוג.
המאמר יפרט חלק מהגורמים שמונעים בטחון עצמי בזוגיות ואיך לייצר חשיבה חיובית.
כוחה של חשיבה חיובית בחיים ובפרט בזוגיות שהיא מובילה לדרך חיים ,לאמונה שניתן לשנות את המציאות הקיימת באמצעות שינוי דפוס המחשבה שמוביל לדפוס התנהגותי חיובי ,לנפש רגועה ושלווה, לתחושת ביטחון ולקידום ומימוש מטרות בחיים.
לדוגמה כדי להוביל להצלחת קשר זוגי חשובה האכפתיות ,האהבה, הקרבה ההדדית ואימוץ דרך מחשבה חיובית שמחזקת את האמונה הפנימית והביטחון העצמי להצלחת הזוגיות .

פחד בקשר הזוגי

פחד וחרדה בקשר הזוגי הם תוצר של חוויות שנחוו ממערכות זוגיות שכשלו, מהתנהלות לא תקינה בזוגיות כאלימות, תלות בבן/בת הזוג, חוסר עצמאות בזוגיות ,זיכרון קרמתי. הפחד והחרדה מתורגמים לאנרגיה שלילית חוסמת שנקלטת בגוף ויוצרת מעגל שלילי שככל שהאנרגיה בגוף יורדת אנו הופכים מגנט לאנרגיות שליליות מהסביבה.
הפחד לא רק שממגנט אנרגיות שליליות מהסביבה אלא מעצים מחשבות שליליות ומחליש את האמונה שלנו בקשר הזוגי. הפחד מחליש את היכולת שלנו לקבל החלטות נכונות וגורם לנו להיסחף רגשית ולהקשיב לעצות מאנשים שלא מועילים לנו שמורידים את האנרגיה האישית האני נתקלת בדוגמאות רבות של בני זוג במשבר שמנסים לבנות המשכיות לקשר הזוגי ולצערי אני מגלה שיש גורמים שמרעילים את המחשבות של אחד או יותר מבני הזוג ומובילים להקטנת האמון בקשר הזוגי ומוביל לעיתים לגירושים מיותרים.

איך מטפלים בפחד בקשר הזוגי

הטיפול בפחד בקשר הזוגי מותאם אישית לכל מקרה ומקרה של קשר זוגי באמצעות מספר תהליכים:

שינוי הפחד לחשיבה חיובית

מאחר שהפחד בזוגיות מייצר מחשבות שליליות עלינו למצוא דרך לשנות את דרכי החשיבה שלנו. אחת השיטות היא באמצעות העלאת התדר האישי שעוזרת לנו להתמודד עם הממריצים האנרגטיים השליליים כגון פחד, חרדה וכעס. התהליכים הרוחניים שעוזרים להעלאת התדר האישי הם תהליך צופן הצ'קרות, סדנה זוגית אישית או קבוצתית בשביל הטבעת לזימון זוגיות שמשנה את התדר האישי לתדר של שימחה ואהבה. שינוי התדר מאפשר הטמעה של תודעה חדשה וחשיבה חיובית שמוביל לזימון זוגיות.

טיפול בפחד באמצעות איזון הצ'קרות

במצבים של חוסר יכולת לטפל או להתמודד בפחד בזוגיות נראה שינוי אנרגטי שלילי בצ'קרות שעובר לאורך כל הצ'קרות.
תהליך הטיפול האנרגטי בצ'קרות מתמקד בשחרור האנרגיה השלילית בכל צ'קרה וצ'קרה בשילוב אנרגיות חיוביות שממגר את דפוסי החשיבה השליליים , מייצר איזון אנרגטי ומשחרר את הפחד והלחץ על מנת להכניס אנרגיה חיובית ואופטימית שמעלה את הביטחון העצמי והאמונה לזימון זוגיות.
הטיפול באיזון הצ'קרות מטפל בכל השינויים השליליים שנוצרים בצ'קרות שמפורט בהמשך.
השינוי השלילי בצ'קרת הבסיס שאחראית על התנהגות במצבי לחץ, משבר והישרדות יתבטא בקושי להשתחרר מטראומות עבר שלאו דווקא קשורים ישירות לזוגיות וכן לדיכאונות , פחדים, תוקפנות חוסר יכולת לתפקד ולהשתנות.
השינוי השלילי בצ'קרת הבטן גורמת לחוסר יכולת לעכל ולהתמודד עם המציאות לתחושות שהחיים שלנו נעצרו ,לחוסר טעם בשינוי או בחיים, מחשבות שליליות ,תחושה של חוסר יציבות ומועקה.
השינוי השלילי בצ'קרת מקלעת השמש מובילה לתחושת חסימה וחוסר יכולת להגשים מהלכים שתוכננו עוד לפני המשבר בזוגיות וגם לחוסר יכולת לסלוח לבן/בת הזוג וחוסר הערכה עצמית.
השינוי השלילי בצ'קרת הלב מוביל להיפוך אנרגטי ובמקום אנרגיה של אהבה וביטחון נכנסת אנרגיה הפוכה שמעצימה את חוסר הביטחון והבדידות בזוגיות,קושי בשיתוף פעולה עם בן /בת הזוג ורגישות יתר שמעצימה את המרחק והמשבר הזוגי.
השינוי השלילי בצ'קרת הגרון מובילה לחסימה ביכולת הביטוי שקשורה לכעסים על בן/בת הזוג או ההיפך באלימות מילולית.
השינוי השלילי בצ'קרת העין השלישית מוביל לחסימה ולא מאפשר הבנה והתנהלות הגיונית בזוגיות.
השינוי השלילי בצ'קרת הכתר יוצר חשיבה שלילית ודפוסי התנהגות שליליים.

חשיבות הטיפול העצמי

חשוב שנבין שדפוסי חשיבה נוצרו לאורך חיים מינקות וזוהי דינמיקה של החיים והמקור להתנהגותנו. דפוסי חשיבה שליליים נוצרים לעיתים גם מתחושת כישלון שלא תמיד מוצדקת שמחוזקים ע"י הסביבה. לעיתים אנחנו לא מודעים לדפוסי חשיבה שליליים ולפעמים גם קשה לנו להודות בהם.
השימוש במנטרות/משפטים של חשיבה חיובית בשילוב אנרגיית הקריסטל מסלקים רגשות ודפוסים שליליים. נדרש כאן אימון ושינון מתוך אמונה חיובית.
טיפול אישי בזימון זוגיות משמים בעזרת תהליך הפריזמה הזוגית שהתקבל בתקשור  .השיטה משפרת את היכולת לזמן זוגיות ולזהות את הבחירות הנשמתיות ושחרור מקשרים קודמים.

  • חיבור למקור הנשמה וזיהוי הבחירות הנשמתיות
  • זיהוי הבחירות החסומות בפני המטופל וסנכרון מחדש
  • זימון  זוגיות מתוך הבחירות הפנויות

תרגיל בחשיבה חיובית לביטול הפחד בזוגיות

מטרת הטיפול לשנות דפוסי חשיבה שליליים לחיוביים.
זמן הטיפול 10 דקות בבוקר במשך מספר ימים. לאחר המדיטציה יש לנקות את הקריסטל במים ולשים אותה באור השמש עד לפני שקיעת החמה. הקריסטל שמיועדת לטיפול קריסטל סודלייט שמיועדת לשחרור דפוסי חשיבה ישנים ומאפשרת לנו לבנות דפוסי חשיבה חדשי, פותחת את צאקרת הגרון מקלה על הנשימה.

תהליך המדיטציהטיפול באיזון הילה

יש לשכב ולתת לגוף להיכנס למצב  של רוגע.
יש להניח את הקריסטל על הגרון
להתחיל לנשום 3 נשימות עמוקות ואיטיות
החל לכווץ ושלחרר את הגוף בהדרגה (מהראש לכתפיים, לידיים ,לבטן ולרגליים)
דמיין את הקריסטל שעל גופך גדלה עד שאתה רואה את עצמך בתוכה.
הבט וראה את מבנהו המשולש
חוש את צבעו  של הקריסטל בכל גופך.
הבט למעלה אל קוצו של הקריסטל וראה את אורו, את קרניו
נשום את האנרגיות הללו
אתה חש חמימות עוטפת את כל גופך
צא מחוץ לקריסטל
ראה אות הקריסטל קטנה עד לגודלה הנוכח
החל לנשום עמוק ובכל נשיפה אמור את המשפט הבא-
"אני אוהב את עצמי ומוכן לשחרר כל יום אמונות שלא חשובות לי יותר"
עשה זאת 3 פעמים
פקח את עינך והודה לקדוש ברוך הוא על מה שנתן לך בתהליך
קום באיטיות ושתה כוס מים, התמתח קלות, תאכל משהו קל.
שטוף את הקריסטל והנח אותה  בשמש עד לשקיעת החמה.
מוזמנים לקרוא על תהליך צופן הצ'קרות תהליך מדהים לאיזון שלם של החיים.
רוצים לרכוש ערכות קריסטלים מוזמנים לעיין בקטלוג שלנו באתר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר