הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות מודעות עצמית

מדריך רוחני גם לך יכול להיות

מדריך הדרכות רוחניות

השאלה איפה איך תיפגשו את המדריך הרוחני

אני מקבלת שאלות רבות שקשורות למדריך הרוחני.
מהו ומיהו המדריך הרוחני? איך ואיפה הוא מתקיים ?
האם הוא קיים לאדם ספציפי או לכולם? איך אני פוגש מדריך רוחני? האם יכולים להיות לי מספר מדריכים רוחניים?
באופן כללי אני מסבירה שהמדריך הרוחני הינה ישות אור- נשמה שלא חוזרת לגלגולים נוספים ביקום שמדריכה ומלווה נשמות שאמורות להמשיך בגלגולי חיים נוספים.
לכן בתפיסה זו לכולנו יש מדריך רוחני שמלווה אותנו מרגע יצירת הנשמה שלנו בגלגול הנוכחי. הסתכלות נוספת על המדריך הרוחני היא בהקשר של למידה רוחנית וריפוי.

במהלך למידה רוחנית מתרחש מפגש עם המדריך הרוחני גם בחלימה, תקשור ובריפוי רוחני. לעוסקים בעולם הרוח יש מדריכים רוחניים שונים שמלווים אותם כמעבירי ידע וכפותחי שערים בדרך הרוחנית.

החלום מבשר לחולמת על החיבור שלה לאחת הדמויות הגדולות ביהדות והוא הרמב"ם.
הרמב"ם היה מגדולי הפוסקים בדורותינו,פילוסוף ,רופא ,מדען וחוקר . הוא שילב ברפואה את התזונה כאמצעי מקדים לפני מתן תרופות,הוא הדריך לאכילה נכונה ,משקלה של בריאות הנפש בבריאות הגוף.

החולמת מתארת שיח עם אדם שקשור לרמב"ם ומהווה נקודת מפגש מעצימה עם הדרכה רוחנית שהיא הרמב"ם.
החיבור לרמב"ם בחלום מסמל שכנראה החולמת היא משורש הרמב"ם שבנקודת המפגש עימו מהווה פתיחת דלת עבורה ללמידה רוחנית בתחום עיסוקו של הרמב"ם-ריפוי /תזונה. הידיעה שישות עצומה כרמב"ם מלווה אותה היא מתנה וזכות גדולה.אשריה. כנראה לחלומת יש יכולות תקשור מלידה.

"חלמתי שאני נפגשת עם אדם אשר ידעתי שהוא מתקשר עם הרמב"ם. שאלתי אותו המון שאלות על הצפוי לי בעתיד, ובין היתר שאלתי אותו על מצבי הבריאותי. הבנתי ממנו למרות שלא אמר זאת במפורש, שאני חולה מאוד. שאלתי אותו כמה זמן נשאר לי לחיות, והוא אמר "אני רואה שעצמותיי יהיו עם הרמב"ם הרבה אחרייך". כלומר הוא התכוון שאמות לפניו. הוא גם אוסיף ואמר שצפוי לי לחיות שמונה שנים בערך. בכיתי המון בחלום ולא ידעתי איך להכיל את זה. בסוף החלום ראיתי את הבת שלי מחייכת אליי ובאתי לחבק אותה. המתקשר הסתכל עליי וחייך. הרגשתי שיש נוכחות מאחורי שמלווה אותי ושומרת עליי וידעתי שזהו הרמב"ם."

לקריאת החלום המלא בפורום – ניתן לכתוב הערות בבלוג.

לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לחצו למעבר לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

מכללת צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר