הילינג הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות חשיבה חיובית טיפול קריסטלים

חלומות על הדרכה רוחנית והגנות רוחניות

הדרכה רוחנית

הופעות חיות מסוימות בחלומות כגון נמר בחלום או ינשוף בחלום מסמלות לעיתים קרובות יכולות תקשור מסוימות או הגנות רוחניות או הדרכות רוחניות.

חלומות על הדרכה רוחנית והגנות רוחניות

האם לכולנו יש מדריכים רוחניים?

בוודאי שלכולנו יש מדריכים רוחניים אך מַרְבִּיתְכֶם לא מודעים לקיומם. הדרכה רוחנית היא ישות אור שמלווה את הנשמה מרגע יצירתה ומתגלה לנו בחלומות ובמסעות רוחניים.
במהלך חיינו אנחנו מחליפים הדרכות רוחניות בהתאם להתפתחותנו הרוחנית שלנו שזה המסר לחולמת כפי שמתואר בחלום על נמר וברדלס.
כך בדיוק חשתי שכתבתי בספרי "מוארת " על מאוריה ההדרכה המלווה אותי במסעי הרוחני ,תחושה ששתינו שזורות זו בזו,שאני והיא אחת הן.

לדוגמה הדרכה רוחנית בחלום שמראה לחולמת כיוון רוחני חדש בחייה הרוחניים שקשור לריפוי הילינג. מפתח שבאמצעותו היא מאירה לעצמה את הדרך הנו הסימן לכלי הרוחני ולדרך החדשה.

"חלמתי שהלכתי להיפגש עם ישות אור שנראית כילדה בת 6 שביקשה ממני להתלוות אליה לחפש מפתח. חיפשנו את המפתח באזור של חוף ים מלא בסלעים ושמצאנו את המפתח החושך ירד וכדי להאיר את הדרך פשוט הוצאתי אור דרך כפות הידיים וחזרנו חזרה"

בחלומות ההדרכות הרוחניות מופיעות כישויות או כחיות חזקות בעלות יכולות ראיה רוחנית כגון נמר בחלום, ינשוף בחלום, ברדלס בחלום עורב בחלום ונשר בחלום" שמטרתן לשמור וללוות את החולמת במסעה הרוחני
מדריך רוחני משתקף בחלום כדמות לא מוכרת שמלווה ומדריכה את החולם בהתנהלותו בחיים. לעיתים ההדרכות משתקפות גם כחיות שונות בחלום כפי שמתואר בחלומות בהמשך:

נמר /ברדלס בחלום

חלום נוסף מקסים שקשור למדריכים הרוחניים מתאר את ההדרכה החדשה שתלווה את החולמת. במהלך חיינו אנחנו מחליפים הדרכות רוחניות בהתאם לדרך הרוחנית שלנו שזה המסר לחולמת. החולמת מתארת את ההדרכה הרוחנית כחיה בחלום "כנמר או ברדלס" שמטרתה לשמור וללוות את החולמת למימוש מטרותיה בחיים. היא נצמדת אליה והופכת להיות חלק ממנה .

"חלמתי שאני יושבת על ספה ומשוחחת עם מישהי ופתאום צל ענק מופיע ונוחת עלי. בהתחלה חשבתי שזהו נשר גדול ואני מאושרת מכך שהוא קרוב אלי ושאני מצליחה לצאת מתחתיו אני רואה נמר או ברדלס בחלום שמנסה לדבר איתי ואני לא מצליחה להבין אותו ורק מבטיחה לו שאשמור עליו שהוא לא יפגע הוא נצמד אליי ולא עוזב אותי ואני מרגישה מאושרת. השמועה מתפשטת ובאים לקחת את הנמר אבל הנמר בחלום נצמד אליי כמו תינוק ואני חובקת אותו בידיים"

עורב בחלום

הופעתו של העורב בחלום מסמל את חדות לשנו ומחשבתו של החולם. בהיבט הרוחני העורב בחלום מסמל על יכולת רוחנית גבוהה והשפעה חזקה על אחרים ,על הצורך של החולם לשקול את מילותיו.

"אני בבית (לא זוכרת אם זה שלי), המון גרעינים מפוזרים על הרצפה וגם עליי. אני אוספת את הגרעינים ופתאום נעמד על הכתפיים שלי עורב. אני לא רואה אותו כי הוא על הכתפיים מעל ראשי. אני קופאת ולא זזה .האחיזה שלו איתנה ולא כואבת. העורב מתבונן אך לא נוגע או אוכל את הגרעינים. ואז הוא עף. אני המשכתי לאסוף את הגרעינים ובשלב זה התעוררתי מהחלום. חשוב לציין שההרגשה בחלום לא הייתה של לחץ או פחד"

העורב נחשבת כציפור אינטליגנטית שידועה בחכמתה וביכולתה לנתח מהלכים מראש.

העורב בחלום יושב על כתפה של החולמת ומסמל את תפקידו כצופה ומלווה את החולמת. הגרעינים בחלום משולים לעניינים שעליה לקדם.

חלום על פנתר

הפנתר הינה חיה טורפת ממשפחת החתולים והפנתר בחלומות מסמל על הגנתו של החולם במסעותיו הרוחניים ע"י ההדרכות המלוות שלו.

"חלמתי שפנתר אפור רודף אחרי ואחר חברותיי שרצות לכיוון אחד ואני לבדי לכיוון אחר,נכנסתי לכלוב חיות,אני מתייעצת עם המורה השמנית שלי שאומרת לי לפתוח לפנתר בחלום את הדלת,אני פותחת והפנתר בחלום מתקרב אליי מרחרח את פניי והולך,אני חוזרת לחברותיי והן מריעות לי"

החלום מסמל שהחולמת בתהליך רוחני ושהמורהמלווה ומדריכה אותך. הפנתר בחלום מדגיש את הפחד של החולמת מהתמודדות עם הרוחניות והסוד הקיים בעולם הרוחושהיא לא סומכת על היכולות הרוחניות שלה.

נשר בחלומות

הנשר הוא מלך העופות והופעת הנשר בחלום מתקשר ליכולותיו הרוחניות של החולם. הנשר בחלום מראה על אדם בעל ראייה רחבה שמסוגל לנתח מצבים של אחרים ולהדריכם. הנשר בחלום מדבר על תוכנות כעוצמה,ביטחון וחוכמה פנימית. בהיבט הרוחני הנשר מסמל לחולם את יכולתו להתחבר למיידעים עתיקים, להיות מעל המציאות הגשמית, לשמש כמדריך רוחני לאחרים ולפתור בעיות בכלים רוחניים.

"חלמתי שאני רואה עין של נשר, את פניו היפות אבל בעיקר חשה בעינו כאילו היא שלי."

העין של הנשר בחלום מסמלת על יכולת הראייה /תקשור של החולמת .הופעת הנשר בחלום באה כדי לחזק את ביטחונה של החולמת במסעה הרוחני.

חלומות על טיגריס

הטיגריס חיה ממשפחת החתולים, חיה טורפת עוצמתית וחזקה מאוד. הטיגריס בחלומות מסמל על ההדרכה רוחנית שעוזרת לחולמים על הטיגריס להסתגל לשינויים הרוחניים במהלך התפתחותם.

"אני לומדת תקשור וחלמתי שאני רואה בחלום טיגריס יפיפה מביט בי בעיניו הירוקות.בחלום אני הולכת אחרי הטיגריס ומגיעה למקום גבוה שממנו ניתן להשקיף על העולם כולו. בחלום חשתי מובלת ומוגנת"

במציאות אם מסתכלים לטיגריס בעיניים הוא לא יתקוף כך בחלום ההסתכלות של החולמת בעיניו של  הטיגריס בחלום מסמלת על היכולת שלה להתמודד עם פחדיה ועל כך שהיא סומכת על הטיגריס שילווה אותה ויעזור לה בתהליכים הרוחניים שהיא עוברת.הטיגריס בחלום עוזר לחולמת לראות רוחנית,ובמילים אחרות לתקשר.

חלום על ינשוף

הופעתו של הינשוף בחלום מסמלת על קיום צדדים סודיים בחולם , וסודות שהוא שומר. בהיבט הרוחני הינשוף בחלום מסמל שלחולם יש יכולת לנתח מצבים באמצעות תקשור וראיה על חושית.

"חלמתי על ינשוף שלופת אותי מאחור במותני ואני מנסה לשחרר מממנו ומהטפרים שלו שאוחזים בבטניולבסוף בכוחות על אני מצליחה. רציתי לציין שבעלי באבל על מות אימו מאתמול וכמובן שאני חלק מההוויה"

לסיכום
הופעות חיות מסוימות בחלומות כגון נמר בחלום או ינשוף בחלום מסמלות לעיתים קרובות יכולות תקשור מסוימות או הגנות רוחניות או הדרכות רוחניות.
תהיו מודעים להופעת חיות מסוימות בחלום, תלמדו את התכונות של החיות, תנסו להביט בחייכם מה אני עושה היום? מה אני לומד? האם אני בתהליך? ותנסו לקשר בין הדברים.
גם אם לא הצלחתם אני פה תמיד לעזור אז אפשר לשרשר את החלום בדף או להיכנס לפורומים שלי.

בברכה דפנה ביסמוט

מנהלת מכללת צומת רוחניות פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר