חלומות חשיבה חיובית טיפול קריסטלים

חלום על פנים האם הוא ראי לנפש ולנשמה

חלום על פנים

הפנים המצולקות של הנפטרת בחלום מרמז לחולמת ולמשפחתה על הצורך בקיום מצוות לעילוי נשמתה של הנפטרת

חלום על פנים מצולקות של נפטרת 

המוות הנו השער להתחלה חדשה עבור הנשמה שלאחר המוות יוצאת למסע מרגש ומלמד למקור הנשמה שלה. במסעה הנשמה לומדת על חייה שהיו ,על שיעורים שמומשו ואלו שלא מומשו ,על תיקונים שעליה לתקן. במסעה הנשמה לומדת לזכך את האנרגיה שעימה יצאה לעולם הנשמות עד לרגע שבו היא למיצוי הלמידה ומגיעה לתכלית האנרגטית שלה. התכלית היא האנרגיה שעימה היא חוזרת "הביתה" למקור הנשמה. החולמת מספרת על חלום ובו מפגש עם דודה שנפטרה ,עם פנייה המצולקות, ושאלת למה פנייה של הנפטרת בחלום מצולקות?

"חלמתי שאני נמצאת עם דודה שלי ואנחנו מדברות ופתאום אני מסתכלת לאחור ורואה דודה אחרת שנפטרה שהיתה לה אפילו אזכרה שבוע שעבר. היא ממש לא דמתה לעצמה הפנים בחלום היו עם צלקות או ממש מחוקות זה היה נראה כמו פרצוף של גבר. אני אומרת לדודה שחיה ,תיראי הנה דודה חנה ומנפנפת לה לשלום. מה שלא ברור למה הפנים של הנפטרת בחלום היו עקומות עם צלקות ?"

הפנים שלנו הם ראי לנבכי נשמתנו ולרגשות שלנו. הפנים המצולקות בחלום הם סימבול לקושי המצטבר שנשמת הנפטרת חווה במסעה בעולם הנשמות.

הקושי שחרוט על פנייה של הנפטרת הוא רמז לחולמת ולמשפחתה על הצורך בקיום מצוות לעילוי נשמתה של הדודה שנפטרה .

כל מצווה שעושים לעילוי נשמת הנפטר, מרככת את הקושי שנשמת הנפטר חווה במסעה בעולם הנשמות ואף לעיתים  מעלימה אותו .המסלול שהאנרגיה עוברת לנשמת הנפטר מתחיל מרגע עשיית המצווה, שעולה ישירות לעולם הנשמות, ועומד לזכות הפטר ולשימושו ויורד חזרה לאותם אנשים שעשו את המצווה ועוטף אותם בהגנה עצומה .

יום טוב לכולם

בברכה דפנה ביסמוט

מנהלת מכללת צומת רוחניות

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר