דמיון מודרך לחרדות דמיון מודרך לרגיעה דמיון מודרך מאמר מקיף הרצאות וסדנאות רוחניות חשיבה חיובית טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות מודעות עצמית

מהי מדיטציה

מדיטציה

תרגול קבוע של מדיטציה מרגיע את התודעה ומטפל במגוון רב של בעיות מבעיות של קשב וריכוז ,בעיות חרדה ,בעיות אכילה ,התמכרויות שונות ועוד

המדיטציה הנה כלי יישומי להגעה ולחשיפתו של תת המודע ובכך לגרום לתהליכים אנרגטיים ומודעים שונים על מנת לנסות ולעצב בצורה שונה את תת המודע שלנו.
מטרת המדיטציה הינה הרפיית הגוף הפיזי שלנו בשלבים מהקודקוד ועד כפות הרגלים.
המדיטציה מסגלת את הגוף הפיזי ושאר הגופים שסובבים אותו להשתחרר ,להירגע, להיות במצב של הרפיה המנייד,הרגש והרוח .
ההרפיה מאפשרת לנו לצלול עמוק לתוך התת המודע ולפתוח חלקים שאינם שקופים עבורנו ואינם חלק מההוויה היום יומית שלנו.

חשיבות המדיטציה בתהליך מודעות עצמית הנו לעזור לנו להתמודד עם תת המודע המכיל את כל החוויות, הרגשות, טראומות ומצבים שעברנו וחווינו בעבר. האדם ביום יום אינו מסוגל להתמודד עם מצבים אילו מאחר שמצב זה מצריך ממנו אנרגיות רבות שלעיתים קשה לו למצוא אותם.
ההרפיה משחררת מהגוף בצורה הדרגתית חוויות ותחושות ומשאירה אותו חשוף לשינויים שאנו הולכים לבצע ולחוש, ופותחת ערוצי ומרכזי האנרגיה בגוף ,הצ'קרות ומסנכרנת את האנרגיה בהן.

ערכה המוסף החזק של המדיטציה היא תחושת השייכות של האדם לעצמו והביטחון שהכלים בידיו ומשם היכולת לתת המודע ולהכרתה קצרה.

על מנת להיכנס למדיטציה יש צורך לבצע מספר פעולות פשוטות הדורשות תרגול-מדריך רוחני למדיטציה

  • יש לשבת או לשכב במקום נוח או בתנוחה נוחה.
  • מומלץ לשים מוזיקה מרגיעה שמוסיפה נופך מרגיע לתהליך ואף יש מוזיקה המשלבת הדרכה
  • נשימה נכונה -לנשימה יש חלק חשוב בתהליך המדיטציה. הנשימה והנשיפה מרפות את הגוף הפיזי ומרשות לידיעה הפנימית לפלס דרכה החוצה –למצב של תובנה.
  • על מנת לנשום נכון יש לשבת זקוף, על הידיים להיות מונחות על הרגליים, כאשר כפות הידיים פתוחות כלפי מעלה, וכפות הרגלים נוגעות בריצפה. (צורת ישיבה זו תורמת לתהליך הנשימה ומחזקת אותה).
  • תהליך הנשימה- תהליך הנשיפה ביום יום מייצר לגוף מרץ ואנרגיה לעומת תהליך הנשימה במדיטציה, או בזמן טיפול אנרגטי המעורר את מערכת העצבים ועוזר לגוף להירגע ולהרפות את השרירים.

תרגול נכון של נשימה נכונה – שחרר נשיפה עמוקה החוצה ,ונשום פנימה אוויר ושוב נשוף- בצע זאת 3 פעמים רצופות. לאחר מכן נשום רגיל 3 נשימות עמוקות .

תרגיל מדיטציה לרוגע בלינק המצורף 

ליצירת קשר ולסדנאות של פרפרים

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר