הילינג הילרים מומלצים לימודי הילינג קורס הילינג

מהם לימודי הילינג שאלות ותשובות

לימודי הילינג

במהלך הלימודים בקורס הילינג לומדים על המבנה האנרגטי שלנו כמו גם על שיטות טיפול שונות, על תהליכים רוחניים ועל שימוש בידיים ככלי אנרגטי במהלך הטיפול.בנוסף, לומדים בקורס הילינג גם על טיפול מקרוב ומרחוק, על שימוש באנרגיית האור ונושאים רבים נוספים. כל מה שצריך זה למצוא את המורה הרוחני המתאים ממנה כדי לקבל את הכלים שניתן יהיה לעשות בהם שימוש בטיפול באנשים אחרים.

קורס הילינג מהם לימודי הילינג

הילינג הוא למעשה כלי לריפוי רוחני שיכול לסייע בבעיות שונות של גוף נפש-רוח. הצורך בריפוי רוחני באנרגיית הילינג הוא צורך חיוני וכולנו צריכים ריפוי ברמה כזו או אחרת מכיוון שהחיים דינמיים מורכבים, מלחיצים ותובעניים. הטיפול בהילינג יכול לסייע ולאזן אותנו אנרגטית, לתת לנו מרחב נשימה מאפשר לנו לסחוב עוד משימות , להרגיע ולתת כוחות פנימיים. ממפגשים עם מטופלים ניתן לזהות שהם גוררים שנים של חוסר איזון אנרגטי שפוגע בהם ביומיום. חלקם דוחה זאת מחוסר מודעות ליתרונות שיטת ההילינג וכאשר הם נחשפים לאנרגית ההילינג הם מגלים שחלק מהמצוקות והתופעות הגופניות והרגשיות נעלמו הכל תלוי כמובן בהילרית שמטפלת בהם.

לכולנו יש יכולת רוחנית להיות אלו שמסייעים לאחרים, להיות אלו שמטפלים ומשנים חיים של אנשים פשוטו כמשמעו. לימודי הילינג מכשירים אנשים לטיפול באחרים, וזה יכול להיות מקצוע רוחני מדהים שמאפשר לאנשים לעשות טוב לסביבה שלהם ולעולם כולו וגם לשמש להם כפרנסה.

לימודי הילינג – מה לומדים?

אם אתם חושבים על לימודי הילינג, הנה קצת מידע על מה שלומדים ועל ההכשרה אותה עוברים בקורס הילינג. הגוף שלנו הוא מכונה אנרגטית אחת גדולה וצריך להבין את תהליכי האנרגיה בגוף ואת מבנה האנרגיה כדי שאפשר יהיה לאזן ולהטעין אותה ולהחזיר אותה למסלול האנרגטי הנכון במידה והיא יצאה מאיזון אנרגטי. במהלך הלימודים בקורס הילינג לומדים על המבנה האנרגטי שלנו כמו גם על שיטות טיפול שונות, על תהליכים רוחניים ועל שימוש בידיים ככלי אנרגטי במהלך הטיפול.בנוסף, לומדים בקורס הילינג גם על טיפול מקרוב ומרחוק, על שימוש באנרגיית האור ונושאים רבים נוספים. כל מה שצריך זה למצוא את המורה הרוחני המתאים ממנה כדי לקבל את הכלים שניתן יהיה לעשות בהם שימוש בטיפול באנשים אחרים.

למצוא את המורה הטוב ביותר הילרית מומלצת

אם אתם חושבים ברצינות על לימודי הילינג, אתם כבר בכיוון הנכון. לימודי הילינג יכולים להיות מדהימים ולתת לכם כל כך הרבה כלים לחיים טובים יותר ולקדם אתכם ולהקנות יכולות שלא הכרתם ובעיקר לתת לכם יכולות ריפוי רוחני שלא ידעתם שיש בכם. כל מה שאתם צריכים זה למצוא את ההילרית המורה הנכונה שתכוון אתכם במהלך הדרך ותקנה לכם את הכלים השונים לעסוק בתחום. הילרית המורה צריכה להיות עם ניסיון רב ועם "קבלות" עם המלצות ועם לקוחות מרוצים. ב"פרפרים בלוג" תוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים בתחום ללימודי הילינג כדי שתוכלו לבחור את המורה הנכונה בשבילכם.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
רוצים ללמוד הילינג? לחוש את האנרגיות?

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר