כללי

מהי התאמה זוגית

התאמה זוגית

בדיקת התאמה בזוגיות ייעוץ להתאמה בזוגיות קיימת הינו תהליך רוחני של תקשור שמנתח מבנה זוגי קיים, בודק התאמה זוגית נשמתית , מזהה קשיים בזוגיות ומציע דרכים לטיפול בהם ופותח דרך למציאת דרכים לזימון זוגיות. בבדיקת התאמה זוגית בתקשור יכול להתקבל מסר התאמה זוגית שמאפשר להכיר את הבחירות הזוגיות

כולם מחפשים את החצי המשלים שלהם בזוגית. לא להיות בזוגיות משמעו להיות לבד ולהרגיש חצוי . המושג "התאמה זוגית" הינה הגדרה מורכבת ובעלת רבדים רבים. פרשנות המושג התאמה זוגיות בהיבט הפיזי הינו קשר זוגי של אהבה, רצון להיות עם בן/בת זוג משיכה מינית וברובד הרוחני והנשמתי מסתבר שבשביל התאמה זוגית צריך ששני נשמותיהם של בני הזוג צריכים לבחור זה בזו עוד בעולם הנשמות
איך נקבעת התאמה זוגית? מהם הדברים שקיימים מעבר למשיכה ו -"קליק" בין שני בני זוג שמובילים אותם להיות ביחד בזוגיות? הנה כמה דברים שאולי לא ידעתם.

התאמה זוגית של הנשמות

בדרך כלל נוהגים לחשוב שהתאמה זוגית היא ברמה הפיזית כהנאה, סקס טוב ואהבה ,אכפתיות, קשר עם מישהו שחושב עלינו ודואג לנו. אולם התאמה זוגית בעולם הרוח נקבעת כבר בעולם הנשמות כדי לקיים ולממש שיעורים שהנשמות בחרו להתמודד עימם יחדיו. התאמה זוגית הינה התאמה אנרגטית שברגע שנוצר הקשר הזוגי נוצרת תחושה של שלמות ,הפריה הדדית שמובילה להתפתחות אישית של כל אחד מבני הזוג.

מושגים מעולם הזוגיות

נשמות תאומות נשמות תאומות הינן נשמות שמגיעות מאותה קבוצת נשמות אך אינן יכולות להיות במערכת זוגיות בשל הדמיון האנרגטי בניהם. האהבה שקיימת בין נשמות תאומות היא אהבת נשמה ,שהיא אנרגיה שמשותפת לקבוצת הנשמות שממנה הם הגיעו.

להבות תאומות מות הן חצאי נשמות שהגיעו לעולמנו על מנת להתאחד בשנית. אך קשר זוגי של להבות תאומות הינו קשר מורכב מפערים רגשיים מנטליים ורוחניים ,פרידות עליות ומורדות שמצטמצם לאורך התפתחות הקשר. בדיקת התאמה זוגית של להבות תאומות מתחילה בתקשור וממשיכה בטיפול תקשור שבו אני מתקשרת את החיבור הנשמה. לאחר אבחון של התאמה זוגית של להבות תאומות לפחות אחד מבני הזוג עובר תהליך רוחני שעוזר לייצב את הקשר הזוגי.

זוגיות משמים זיווג משמיים הינו קשר אנרגטי ורוחני של נשמות שבחרו זה בזו בעולם הנשמות ולכל נשמה ישנם 7 זיווגים משמים. שימוש בטיפול אנרגטי בשיטת הפריזמה הזוגית שפיתחתי בתקשור יכול לרענן את האנרגיה במערך הזוגי לצורך חידוש החוזה הנשמתי קיים או לזימון זיווג אחר שפנוי במערך הבחירות הנשמתיות שלהם.זוגיות קרמתית הינו קשר אנרגטי של נשמות שבחרו עוד בעולם הנשמות זה בזו לשם תיקון הקרמה בניהם שמקורו בגלגולי חיים קודמים. זוגיות קרמתית הינו קשר שתובע משני בני הזוג להכיל את השיעור ולתקנו .התיקון מעלה את המודעות של בני הזוג ומשחרר את אנרגית הקרמה חזרה לעולם הנשמות

קצת על מדדים רוחניים

אז מהם המדדים הרוחניים שקובעים האם ישנה התאמה זוגית?
יכולת של שני בני הזוג לממש את השיעורים שנשמתם בחרה הדדית בקשר.
יכולת הכלה הדדית
התנהלות מרצון של נתינה וגמישות ולא מתוך אגו.תמיכה אחד בשני
יכולת של בני הזוג להתפתחות אישית רוחנית הדדית ותומכת שמחזקת את הזוגיות

לסיכום

התאמה זוגית הינה בחירה נשמתית של שני בני הזוג שמעלים את רמתם הרוחנית .
לחומרים נוספים תוכלו לקרוא ב"פרפרים בלוג" שיסייע לכם בהתפתחות האישית ויאפשר לכם ללמוד את העולם הרוחני ואולי להיות מטפלים בעצמכם.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ- https://did.li/whatpls
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה של פרפרים

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
מחפשים התאמה זוגית? אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר