חלומות סדנת חלומות

חלומות על בריכה לפי הקבלה סימבול הבריכה בחלומות לפי הקבלה

בריכה

במרבית החלומות על בריכה המסר יהיה חיובי ומעיד על זרימתו והתמודדותו של החולם בשינויים בחייו,יכולתו להשפיע על אחרים ,יכולתו לשנות את המציאות הקיימת ,עומס רגשי ועוד.

פירוש חלומות על בריכה

לפני שנפרש חלומות על בריכה עלינו להתייחס לסימבול הנוסף שמצטרף לחלום ועל בריכה הוא המים בחלום שנמצאים בבריכה .
המים הם מקור חיים ואחד מיסודות הטבע ולכן חלומות על מים מציינים ברובם דינמיות במצב רוח ושינוי ברמה הרגשית, בריאותית ורוחנית.
המים בחלום מסמלים גם שפע וזרימה בחיים. בהתייחסות לפירוש חלום על מים לפי הקבלה המים בקבלה מסמלים את יכולת הזרימה והכיוון של החולם והעתיד של החולם.
בריכה הינה מאגר מים וישנם סוגי שונים של בריכות חלקן בריכות טבעיות של מי גשמים ויש בריכות שמטרתן לשחייה ספורט להנאה וכן גם בריכת דגים. בתקופות היוונים והרומאים אנו רואים שימוש בבריכה לרחצה ולנוי.
בחלומות אנו נתקלים בבריכה כסימבול לרחצה ולניקיון ומרבית החלומות הם חלומות חיוביים. חלום על בריכה לפי הקבלה הוא סימן חיובי להתחלה חדשה,התנקות והזדככות .
במאמר אתייחס להופעת סימבול הבריכה בחלומות

פירוש חלומות בריכה  "חלמתי שאני בתוך בריכה ולאחר מספר דקות בתוך הבריכה יצאתי מהבריכה ואני רואה שהשיער שלי ממש ארוך ואני קצת יותר גבוהה"
פירוש חלומות בריכה סימבול הבריכה בחלום היא המלצה לחולמת לתהליך פנימי שירגיע ויחזק אותה מבחינת הביטחון העצמי. לפי הקבלה פירוש החלום על הבריכה מסמלת לחולמת שהיא לפני שינוי והתחלה חדשה(השיער הארוך ועליה בגובה בחלום) ועליה ללמוד לסמוך על עצמה ולהתנסות

חלום על בריכת שחיה לפי הקבלה

בריכת שחיה בחלום מסמלת שהחולם קפדן ומחושב ופועל מתוך תכנון. שחייה בבריכה בחלום מראה על גבולות שהחולם מציב לעצמו ומאידך גם ע גמישות שהוא מגלה בביצוע .
מי הבריכה בחלום משולים לאנרגיה שמניעה את החולם לביצוע משימותיו.
אם הבריכה בחלום ריקה ממים המסר על חוסר אנרגיה שמקשה על החולם בפעילותו.
אם הבריכה בחלום מלוכלכת החולם צריך להבין שהקשיים שהוא חווה גלויים ומשפיעים על סביבתו ועליו למצוא את הדרך להתמודד עם קשיו ולא לתת להם להשפיע על התפתחותו בחיים.

פירוש חלום על בריכת שחיה לפי הקבלה "חלמתי שאני נמצאת בבית של חברה שלי מהעבר שהיא בזוגיות בחייה ויש לה בריכה, ואני נכנסת עם הבגדים לבריכה"
פירוש חלום על בריכת שחיה לפי הקבלה בריכת השחייה בחלום מראה שהחולמת מחקה את דרך התנהגותה של חברתה שנמצאת בזוגיות ולמדה ממנה איך להתנהל בזוגיות.

חלום על בריכה מלוכלכת "אני זוכרת שחלמתי חוזר שאני שוחה בבריכה של החבר שלי ומגלה שלכלכתי אותה אני יוצאת מהבריכה ונגעלת מעצמי"
פירוש חלום על בריכה מלוכלכת
השחייה בבריכה מראה על אופן התמודדותה של החולמת בזוגיות עד שהיא מגלה שהיא לכלכה אותה .הלכלוך מעיד שהחולמת מאפשרת לעצמה לשחרר חוויות מעברה כשבן זוגה מכיל אותה.
תחושת הגועל שהחולמת חשה כתוצאה מלכלוך הבריכה מעיד על כך שהיא זקוקה לתמיכה רגשית ולחיזוק הביטחון והדימוי העצמי שלה.

חלום על בריכה בבית

כאשר החולם רואה בריכה בחלום בביתו אנו רואים בריכה בחלום שמכילה מים שמסמלים על הכנסת החולם שפע לחייו ולחיי משפחתו בזכות הצלחותיו בפרנסה .המים שמצויים בתוך גבולות הבריכה מסמלים על זרימה והתפתחות השפע בחיי החולם.
חלום על בריכה בבית
"אני חולם לא מעט על הבית שלי שיש לי חדרים חדשים שאני לא מכיר בבית ובמרפסת בריכת מים .בחלום אני רוצה להגיע לבריכה ולשחות בה אך משום מה בכל פעם אני מוצא את עצמי מתלהב מהחדרים החדשים בבית"
פירוש חלום על בריכה בבית הבית בחלום מסמל על גילוי של האני הפנימי שלו החדרים החדשים. הבריכה בחלום מסמלת שלב עתידי ומתקדם בעבודה העצמית עם האני הפנימי,שהחולם עדין לא בשל אליו. החלום על הבריכה בבית מכין את החולם לשלב של עבודה פנימית ומודעת.

חלום על בריכה עם דגים

הדגים בחלום הינו סימבול שמסמל שפע בפרנסה ובזוגיות,וכאשר הם שוחים בבריכה החלום מראה על התפתחות וזרימת השפע בחיי החולם בתחום הזוגי או בפרנסה.

פירוש חלום על מקלחת
מקלחת תהליך של התנקות הגוף וחלום על מקלחת הינו סימבול להתפתחותו המודעת של החולם,על עבודה עצמית של ניקוי רגשי מחוויות /טראומות שהחולם עבר.
חלום על מקלחת
"חלמתי שאני נמצאת בסוג של ספא או בית מלון ואני מתקלחת שם במים ממש חמימים ונעימים "
פירוש חלום על מקלחת
החלום על הספא מסמל הנאה מתהליך המודעות העצמית שהחולמת עוברת.

חלום על טביעה בבריכה לפי הקבלה

טביעה בחלום בבריכה הינה מסר שלילי לחולם שמתאר את מצבו הרגשי ,חוסר האונים והיכולת להמשיך ולהתמודד עם הקשיים שהוא חווה. טביעה בבריכה בחלום מסמלת על עומס רגשי וצורך בקבלת עזרה חיצונית ומנוחה. לפי הקבלה טביעה בבריכה בחלום הינו מסר אזהרה לחולם ועל הזדקקותו לעזרה

חלום על טביעה בבריכה לפי הקבלה " דוד שלי מחזיק את בנו מעל המים ושואל אם אני אתפוס את בנו וזורק אותו למים. אני רואה את הילד מתחיל לטבוע בבריכה ודוד שלי לא מנסה להציל אותו. אני שוחה אליו במהירות ומרים אותו בבהלה שלא ימות מהטביעה"
פירוש חלום על טביעה בבריכה לפי הקבלה
 החלום על טביעה בבריכה של הבן של הדוד הוא שלילי ומראה שהדוד שולט ברגשותיו של החולם באופן מניפולטיבי ועל חוסר האונים שהחולם חש מול הדוד.

חלום על טבילה במקווה לפי הקבלה

לפי ההלכה היהודית הטבילה במקווה מתבצעת לאחר המחזור לפי ספירה מיוחדת של ימים נקיים ממחזור. נשים טובלות במקווה לאחר סיום המחזור או לפני החתונה כדי להיטהר מטומאת המחזור ולשם קיום יחסי מין עם הבעל.
חלום על טבילה במקווה מסמל התחלה חדשה ,הצורך של החולמת להתנקות מרגשות אשמה ,רצון של החולם לשנות את המציאות העכשווית וקושי בקבלת החלטות.
חלום על טבילה במקווה "חלמתי שאני נמצאת במקווה עם הרבנית ואני יודעת שאני לפני החתונה שלי"
פירוש חלום על חלום על טבילה במקווה החלום על הטבילה במקווה הינו חלום חיובי שמבשר לחולמת על מיסוד זוגיות ושלב חדש בחייה.

חלום על שחייה בבריכה לפי הקבלה

חלום על שחייה בבריכה מעיד על זרימה ופתיחות לשינויים בחיים. פירוש חלום על שחייה בבריכה לפי הקבלה מייצג את התמדתו של החולם לממש את מטרותיו.
חלום על שחיה בבריכה בבית השכנים "חלמתי שאבי שחה בבריכה בבית השכנים מבלי להתעייף, הבריכה הייתה עמוקה מאוד והמים צלולים"
פירוש חלום על שחיה בבריכה בבית השכנים החלום על שחייה בבריכת השכנים מעידה על פתיחותו של אבי החולם לשינויים ועל יכולותיו לקדם את התהליך מבלי להתעייף. החלום על השחייה בבריכה מראה על אופיו הטוטאלי של אבי החולם.

לסיכום חלומות על בריכה

לבריכה בחלומות יש משמעות של יכולת התמודדותו של החולם בחייו ,על שליטה או חוסר שליטה ברגשותיו,על יכולת זרימתו בשינויים .
במרבית החלומות על בריכה המסר יהיה חיובי ומעיד על זרימתו והתמודדותו של החולם בשינויים בחייו,יכולתו להשפיע על אחרים ,יכולתו לשנות את המציאות הקיימת ,עומס רגשי ועוד.

יש לכם חלום שלא קיים במאמר?
אתם מוזמנים לרשום אותו בפורום חלומות ואשמח לפרשו.

    להשארת פרטים





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ- https://did.li/whatpls
    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה של פרפרים

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

     

     

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר