חלומות סדנת חלומות

מילון פירוש חלומות לפי הקבלה שאלות ותשובות

מתקשרת בדרום

מילון פירוש חלומות לפי הקבלה

לדוגמא הבדלים בפירוש סימבולים על פי שיטת התקשור שלי לעומת שיטת מילון פירוש חלומות לפי הקבלה.
חלום על שיניים שנופלות לפי מילון חלומות קבלה מרמזות לחולם על בעיות שהוא עתיד להיתקל בהן בקרוב ולפי שיטת התקשור "מסרים בגוונים " החלום מבשר לחולם על סיום תקופת השינויים שהוא עובר.

חלום על חתול לפי מילון חלומות קבלה אומר שחתול מהווה סימן שלילי ועל סכנה שאורבת לחולם ולפי שיטת התקשור מסרים בגוונים פירוש חלום על חתול מייצג  ערמומיות , עוצמה ושליטה, יכולת ראיה על טבעית, סכסוך ומריבה ,מיניות וצורך בסיפוק ,כן מימוש עצמי, ושובבות .
ניתן למצוא ספרים ואתרים רבים של שעוסקים במתן מילון לפירוש חלומות וגם אצלי באתר פרפרים תוכלו למצוא מאמרים שונים ממוקדים בנושאים שונים כגון חלומות על כסף, חלומות על נחשים וכדומה.

מוזמנים לפנות אלי באופן אישי בפורום החלומות ולקבל את הפירוש הכי מתאים לכם על מנת שלא תצטרכו לחפש הרבה אתרים של מילון פירוש חלומות

[contact-form-7 id="18724" title="טופס יצירת קשר חדש"]

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר