חלומות כללי סדנת חלומות

חלום על חתול לפי הקבלה

החתול בחלומות

הופעתם של חתולים בחלומות לפי הקבלה מהווה סמל שלילי ומזהיר את החלום מתהליכים לא אמיתיים וכדאיים עבורו,כך שאם הוא לא יקשיב לאזהרה האמת תתגלה לו בעתיד.

מה תפקיד החתול בחלומות

האם המושג 9 נשמות אכן מתאים לסימבול החתול בחלומות?
במאמר שלפניכם אתייחס למה מסמלים החתולים בחלומות וחלק מהפרשנות הן לפי הקבלה וחלק בתקשור כפי שאני מקבלת בזמן קריאת החלום. במהלך קריאת החלום אני חווה את החולם, חשה את אופיו ,התנהגותו ואת תת המודע שלו.
לכן בפירוש החלום על פי תקשור ,אני בודקת איך החיה מתנהגת ,מה קרה לה בחלום, מה הקשר בינה לחולם במהלך החלום.
כל אלו מאירים לי את הפירוש ואת ההמלצות שהחולם צריך לקחת מהחלום.
המאמר הנו חלק מסדרת מאמרים שעוסקים במשמעות הופעת חיות בחלומות.
החלום הינו ראי הנשמה והסמל מגיע מתת המודע באופן המוכר לאדם. המטרה של הופעת הסימבול בחלום הוא לעורר את  התודעה ולאחר מכן את העשייה של החולם בחייו.
פירוש הופעתם של חתולים בחלומות לפי הקבלה מהווה סמל לא טוב והנו אזהרה לחלום מתהליכים לא אמיתיים וכדאיים עבור החולם ואם הוא לא יקשיב לאזהרה האמת תתגלה לו בעתיד.
לרוב חתולים בחלומות מסמלים בעיות שקשה לנו או מפחיד אותנו להתמודד איתן בשל האגו שלנו. בעיות שנעדיף לחיות בהכחשה ולא להתמודד איתן כי טוב לנו עם ההכחשה.

חתולים בחלומות לפי הפירוש שלי בתקשור

נהוג לומר שלחתול יש 9 נשמות ולכן חתולים בחלומות מייצגים: ערמומיות , עוצמה ושליטה, יכולת ראיה על טבעית, סכסוך ומריבה ,מיניות וצורך בסיפוק ,כן מימוש עצמי, שובבות והזהרת החולם מפני סכנה.
בהיבט הרוחני חתולים
בחלומות מסמלים חיבור לעולם הרוחני, לראיה רוחנית, מידעים מעולם הנשמות-תקשור, מימוש עצמי בהיבט הרוחני ושליטה בכלים הרוחניים שהחולם משתמש בהם.
במאמר אתייחס לפרשנויות השונות של חתולים בחלומות.

חתול בחלומות שמייצג ערמומיות

החתול מייצג בחלום ערמומיות, מניפולטיביות וסכסכנות על מנת להגיע למטרה. אנשים שחיים עם אדם כזה נמצאים בלחץ ותחושת איום תמידית.
חלום על חתול שנושך שמייצג ערמומיות "חלמתי על חתול בעבודה שתופס אנשים חזק לא נושך אבל תופס כל פעם מישהו חזק ביד. החתול בחלום תופס חזק בפה שלו את כף היד שלי ונורא כאב לי והמנהלת צועקת שיפסיק אבל הוא ממשיך ואני צועקת ומנסה להשתחרר ולא מצליחה, ואני והמנהל צועקות עליו ולבסוף החתול בחלום שחרר והיה לי אדום "
פירוש חלום על חתול שמייצג ערמומיות החתול מסמל בחלום אדם שעובד עם החולמת במציאות ואופן התנהלותו מייצרת לחץ גדול על החולמת, העובדים והמנהל .הוא מצליח לסובב את כולם על האצבע וגורם לבלגן בעבודה"
חלום על חתול מנומר שמייצג ערמומיות ותככנות "חלמתי שאני במשרד וחתול שחור לבן מנומר הולך אחרי, מתחבא אחרי הספה ואז במהירות נשך אותי ביד ימין, עם רגש של נמאס ושנאה רבה הצלחתי לתפוס אותו בפניו ולעקור את העיניים שלו ולהורידו אותו ממני. זה נעשה בשנאה רבה כלפיי החתול שיצא חבול והמשכתי לשוחח עם הבוס"
פירוש חלום על חתול מנומר שמייצג ערמומיות ותככנות צבעו המנומר של החתול בחלום מסמל אופי ערמומי ותככנות של אדם שעובד עם החולמת באופן לא ישר ומתכוון להזיק לה. השנאה שלה משקפת חוסר אונים מולו וחוסר יכולת לעשות משהו על מנת לעצור אותו או לחשוף אותו.
חלום על חתול שמייצג עוצמה ושליטה בקיים
יצא לכם לחשוב לרגע על אדם מוכר שמייצג אדם חזק עוצמתי ולחשוב איך הוא מצליח להחזיק מעמד והאם זו העמדת פנים. ישנם חלומות על חתולים שמייצגים אדם חזק מוכר או מישהו שהייתם רוצים להיות .
חלום על חתול שקופץ עלי שמייצג עוצמה ושליטה בקיים "חלמתי שאני הולכת ברחוב וחתול ג'ינג'י גדול קופץ עלי ומנסה לגרור אותי נלחמתי והתנתקי ממנו נפלתי אבל המשכתי ללכת "
פירוש חלום על חתול שמייצג עוצמה ושליטה בקיים החלום על החתול הג'ינג'י מסמל התנהלות מול דמות כוחנית שמנסה לגרור אותה לפעול בדרכים שהיא לא מאמינה בהם. החולמת נלחמת בחתול הגדול בחלום ומצליחה להתנתק ולהמשיך הלאה. צבעו של החתול הג'ינג'י בחלום מייצג מיניות ולכן החלום על החתול הגיניגי יכול להיתפס גם כחלום של חיפוש אחר זוגיות מתאימה.

חלום על חתול שמייצג יכולת ראיה על טבעית

במיתולוגיה המצרית אנו רואים שהחתול תפס מקום כאחד האלים בסתת ,אלה עם ראש של חתול ופרווה מנומרת וזהובה, שהגנה על הבית מרוחות רעות ,עין הרע ,מחלות, סייעה לעניין הפוריות ועבדה עם עולם הנשמות והנפטרים.  החתול מייצג בחלומות את הרוחניות ,עין הרע, צורך בהגנה רוחנית ומסרים מעולם הנשמות .
חלום על חתול עם עיניים ירוקות שמייצג יכולת ראיה על טבעית "אני בתחילת לימודי תקשור וחלמתי שאני רואה זוג עיניים ירוקות וגדולות של מביטות בי בחלום ודיברו איתי. התעוררתי מהחלום והבנתי שקיבלתי מסר אבל נרדמתי ושוב בחלום העיניים הירוקות של החתול מביטות בי ומבינה שאני רואה חתול יפיפה .אני מנסה לגעת בו אך זה כמו לגעת באוויר "
פירוש חלום על חתול שמייצג יכולת ראיה על טבעית החתול בחלום מתגלה פעמיים. בפעם ראשונה החולמת רואה זוג עיניים שמסמלות על ההדרכה שמלווה אותה בהתפתחותה הרוחנית. חשיפתו של החתול בחלום בפעם השנייה מסמל שהחולמת תגלה את ההדרכה המלווה אותה רוחנית . החולמת לא יכולה לגעת בחתול בחלום מכיוון שההדרכה המלווה היא אנרגיה .החלום על החתול הוא חלק מההתפתחות הרוחנית של החולמת.
חלום על חתול שמייצג מיניות וצורך בסיפוק

החתול חיה שאוהבת תשומת לב מגע ופינוק ולכן אחת הסיבות להופעתו של החתול בחלומות הוא מיניותו של החולם.
חלום על גור חתול שמייצג מיניות וצורך בסיפוק "חלמתי על גור חתול לבן שוכב במיטה שלי. החתול מתקרב אלי מקצה המיטה מתחכך בי ומלקק אותי בהתלהבות חשתי אהובה ונהניתי מכך"
חלום על חתול שמייצג מיניות וצורך בסיפוק גור החתול הלבן בחלום נמצא במיטה של החולמת ומתחכך בה ומלקק אותה מייצג זוגיות ומיניות במערכת הזוגית. צבעו הלבן של החתול בחלום מסמל שהקשר המיני והזוגי בינה לבן זוגה הוא מספק וטוב.

חלום על חתול שמייצג עקשנות

צבעו של החתול בחלום מייצג חלק מהאישיות של החולם. לדוגמא צבעו ג'ינג'י של חתול בחלום מסמל על אנשים בעלי מזג חם, עצבניים, חכמים ועקשניים.
חלום על חתול ג'ינג'י שמייצג עקשנות "חלמתי על חתול ג'ינג'י שהולך אחרי ומיהרתי להיכנס לרכב שלי. אני יושבת ברכב והחתול בחלום פשוט רוצה להיכנס, קופץ ושורט את האוטו כדי שאתן לו להיכנס ואני לא רוצה. לאחר מכן יצאתי מהאוטו וראיתי אה הנזק לאוטו שהחתול עשה כי כל הצד האחורי היה מלא שריטות מהציפורניים של החתול"
פירוש חלום על חתול שמייצג עקשנות
החתול הג'ינג'י בחלום נלחם בכל כוחו כדי להיות חלק מחייה של החולמת אך החולמת נשארת באדישותה ובוחנת מה לעשות. הרכב בחלום מייצג שהחולמת מנסה  לשמר משהו בתוך המערכת הזוגית שלה כאשר היא מבינה שאם תאפשר את הזוגיות היא עתידה לוותר על חלק מעקרונותיה. התנגדותה לחתול בחלום משקף התנגדות לקשר זוגי עם אדם שונה ממנה היא אדישה, בטוחה בדרכה לעומת אדם עצבני ,עקשן ,נלחם על עקרונותיו.

חלום על חתול שמייצג מימוש עצמי

מימוש עצמי הוא צורך בסיסי של כל אדם להגשים את עצמו ,ולממש את יכולותיו. הקשר בין מימוש עצמי לחתול בחלומות משתקף כחלק מהתהליכים שהחולם עובר. בחלומות אלו על חתולים נראה זאת באמצעות נשיכת חתול שמזכירה לחולם את הצורך למצוא לעצמו את הדרך המתאימה, חיבוק והנאה החתול שמייצג את האני הפנימי של החולם והנאה מתהליך של הגשמה עצמית.
חלום על קניית חתול שמייצג מימוש עצמי "חלמתי שנכנסתי לסופר והיו לי המון מוצרים בעגלת הקניות ומגלה שיש מסלול שמתאים לכמות הקניות שלי. ליד הקופאית יושב חתול לבן הקופאית מציעה לי שכדאי לקנות את החתול וקניתי אותו בסוף"
פירוש חלום על קניית חתול שמייצג מימוש עצמי– הקנייה בסופר במסלול שמתאים רק לחולם מעיד על תהליך של התפתחות עצמית ,וקנית החתול מסמל על חיבור להדרכה שמלווה את החולם בתהליך שהוא עובר

חלום על חתול שמזהיר את החולם

תוקפנות חתול בחלום וצבע שחור או מנומר של החתול מסמלים שיש דמות שעלולה לפגוע בחולם ,מזהירה מפני אויבים שמסוכנים לחולם, רצון לנקמה בחולם וסכסוך ומריבה עם דמות שקשורה לחולם.
חלום על חתול שחור שמזהיר את החולם " חלמתי פעמיים על חתול שחור שקופץ עלי ומנסה לנשוך אותי"
פירוש חלום על חתול שחור שמזהיר את החולם –הצבע השחור של החתול בחלום והתוקפנות שלו עם חזרה כפולה של החלום מזהירה את החולם מדמות שלילית ומסוכנת עבורו.
חלום על חתול מנומר שמזהיר את החולם מנקה "חלמתי על חתול מנומר שנכנס הביתה וקופץ על האקווריום ומתחיל לאכול לי את כל הדגים באקווריום. אני מנסה לסלק את החתול בחלום אך הוא תוקף אותי ונעלם"
פירוש חלום על חתול מנומר שמזהיר את החולם
מנקמה החתול המנומר בחלום מסמל על דמות ערמומית שלה יש קשר זוגי או בעבודה עם החולמת .כניסת החתול בחלום לבית ואכילת הדגים באקווריום מסמל רוצה לנקום בחולמת ולהרוס את הפרנסה או הזוגיות שלה.

חלום על חתול שמייצג זוגיות

כמו שהוזכר לעיל בסתת החתול במיתולוגיה המצרית תפס מקום כאחד האלים ששמר על הזוגיות המשפחה והילדים, הפינוק שהחתול דורש מהחולם מסמל את הזוגיות של החולם. צבעו של החתול בחלום יראה לחולם אם הזוגיות חיובית או לא לחולם כאשר חתול לבן בחלום מייצג זוגיות טובה לעומת חתול שחור בחלום שמעיד על קשר זוגי בעיתי וכובל או על אדם שמחבל בזוגיות של החולם.
חלום על חתול שחור שמייצג זוגיות לא טובה "חלמתי שאני והגרוש שלי קמים משינה טובה ואני מתכוננת לארח אורחים וחתול שחור עם פרווה שחורה ומבריקה מסתובב בבית. אני מנסה לגרש אותו והגרוש שלי מלטף אותו ושם על צווארו קולר וכעסתי עליו שאני מנסה לגרש את החתול והוא שם עליו קולר. חייבת לציין שהיינו בקשר לאחרונה וחשבנו לחזור"
פירוש חלום על חתול שמייצג זוגיות הופעת החתול השחור בחלום והקולר של החתול בחלום מייצג התנהגות שלילית של הגרוש כלפי החולמת ועל כך שהוא מנסה לכבול אותה אליו ולהכניע אותה לפי רצונותיו.
חלום על חתול לבן שמייצג זוגיות "חלמתי שאני נכנסת הביתה ורואה את החתול הלבן של השכנה שלי עולה אחריי במדרגות מתחכך ברגליי ומנסה לשחק איתי הרמתי וליטפתי אותו"
פירוש חלום על חתול לבן שמייצג זוגיות טובה החתול הלבן בחלום מסמל דמות קרובה שמנסה להתחיל איתה ולפי התגובה של החולמת לחתול נראה שהיא מסכימה לחיזוריו.

חלום על נשיכת חתול מייצג קינאה ושנאה

חלום על נשיכת חתול מייצג שנאה וקינאה בחולם והרצון לנקום בו .פירוש חלום על נשיכת חתול לפי הקבלה בא להזהיר את החולם מפני התרחשות שלילית בחיים.
חלום על נשיכת חתול שמייצג קינאה ושנאה -“חלמתי שחתול ג׳ינג׳י תקף ונשך אותי בחלום ברגל ממש נתלה עליי עם שיניים חדות ולא עזב ולא הצלחתי לשחרר אותו ממני”
פירוש חלום על נשיכת חתול שמייצג קינאה ושנאה– נשיכת החתול הג'ינג'י' בחלום מזהירה מפני דמות מוכרת תלותית שמעכבת את החולם בחיים.

צבע החתול בחלום – היבט נוסףחתול שחור בחלום

צבע החתול בחלום מייצג אופי של החולם ומידת הרלוונטיות לחולם.
חלום על חתול אפור חתול בצבע אפור בחלום מזהיר את החולם מפני מהלכים לא נכונים ומדגיש את החששות וחוסר הביטחון של החולם.
חלום על חתול לבן הצבע הלבן בחלומות של החתול מייצג רוגע ,טוהר, שלווה ואחדות. חלומות על חתול בצבע לבן מייצג חיבור בין הרצונות של החולם להתממשותם במציאות כזוגיות.
חלום על חתול שחור הצבע השחור מסמל על סכנה שאורבת לחולם ועל אדם שרוצה לפגוע בחולם
חלום על חתול גינג'י – הצבע הג'ינג'י מתייחס לאנשים חמי מזג, עצבנים, חכמים, בעלי תשוקה מינית וערמומיים

לסיכום חלומות על חתולים

ידוע שחתולים הם חיות ששורדות והיכן שלא יפלו הם יקומו מחדש על רגליהם ושיש להם 9 נשמות. חתולים בחלומות מייצגים תכונות של מיניות חוכמה הישרדות וגם תכונות שליליות כקנאה ,סכנה ,עין הרע ובעיות עתידיות. חלום על חתול יתפרש בהתאם לאווירה בחלום ולסימבולים השונים שמתלווים בחלום וכמו שכתב – אדוארד פיילי: " תמימות היא הדבר האחרון שאאשים בו חתול…"
רוצים לקרוא מאמרים נוספים על חיות ?

מאמר על חיות
מאמר על חיות שבאים להזהיר את החולם
מאמר על נחש בחלום

ליצירת קשר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט

     מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר