חלומות סדנת חלומות

חלום על אריה לפי הקבלה

חלום על אריה

אם אתם הופכים לאריה בחלום זה מעיד על כוח המנהיגות שקיים בכם, נאמנות של אנשים כלפיכם ועל יכולותיכם להניע תהליכים ומצבים לאחרים ולעצמכם .

מה תפקיד האריה בחלומות, והאם אריה בא לשמור על החולם

המאמר הנו חלק מסדרת מאמרים שעוסקים במשמעות הופעת חיות בחלומות. חלום הינו ראי לתת המודע ולנשמה והחיות בחלום מעוררות את התודעה של החולם ואת העשייה בחיים. במאמר זה אתייחס למשמעות חלום על אריה לפי הקבלה בנוסף לפירוש חלום על חיות בתקשור. כמו כן מוזמנים לקרוא מאמרים נוספים על חלומות על חיות בנושאים שונים
מאמר על חיות
מאמר על עכבר
מאמר על נחש

מיהו האריה

אז לפני שנצלול להבין את החלום על האריה נבין תחילה מה המשמעות של האריה בטבע ובתרבויות השונות.
האריה נחשב לחיה טורפת, שליט בעלי החיים ומלך החיות. האריה נתפס בתרבויות השונות וביהדות כסמל לאומץ גבורה ומלוכה. האריה מכונה כמלך החיות ומופיע אפילו על ארון הקודש וכחלק מסמלה של ירושלים ומצויר בביתי מלוכה רבים כסמל לשליטה הבלתי מעורערת ולגבורה ומלכות.

אריה ושמותיו ביהדות

ביהדות האריה מסמל גבורה ואומץ ,מלוכה ,את שבט יהודה ואת דוד המלך שבא משבט זה "…יְהוּדָה, אַתָּה יוֹדוּךָ אַחֶיךָ–יָדְךָ, בְּעֹרֶף אֹיְבֶיךָ; יִשְׁתַּחֲווּ לְךָ, בְּנֵי אָבִיךָ. גּוּר אַרְיֵה יְהוּדָה, מִטֶּרֶף בְּנִי עָלִיתָ; כָּרַע רָבַץ כְּאַרְיֵה וּכְלָבִיא, מִי יְקִימֶנּוּ. …בראשית מט
ביהדות אפילו הגדילו והקדישו לאריה שש שמות לפחות : "ששה שמות יש לארי, אלו הן: ארי, כפיר, לביא, ליש, שחל, שחץ" (בבלי סנהדרין צה ע"א)

פירוש חלום על אריה לפי הקבלה

חלום על אריה לפי הקבלה הוא סימן חיובי להצלחה בחיים.

הופעת אריה בחלום שינם מספר פירושים:

  • אישיותו לוחמנית ושתלטנות
  • דעתנות
  • עוצמה שמרתיעה אחרים
  • מסמלת תקופה של שינוי עקב החלטה ויישום נכון
  • יכולות להשפיע על אחרים

פירוש חלומות על אריה

חיה בחלומות מסמלת אנרגיה קיימת או חסרה לחולם לדוגמא : כעס, שלווה ,חוכמה, אומץ, רוחניות, אנרגיה ועוד שמסתירים חלק מהאופי של החולם.
פירוש חלום על אריה בתקשור אני בודקת התנהגות והתרחשות בחלום והקשר בין האריה בחלום לחולם. היבטים אלו ואחרים מאירים לי את הפירוש של חלומות על אריה ואת ההמלצות שהחולם צריך להבין מהחלום.

אריה בחלום אופי לוחמני

חלום על אריה שמייצג התנהגות של לוחמנות ושתלטנות של החולם אופיינית לאנשים שהסביבה נשענת עליהם וזקוקה לעזרתם.
חלום על אריה כדמות לוחמת "חלמתי שאני משחק עם גורי אריות כאילו היו כלבלבים חמודים"
פירוש חלום על גורי אריה החלום על גורי האריה מייצג שילוב בין רכות ללוחמנות של החולם ועל היותו חשדן וקשוב לסביבתו כדי לא להיפגע.

חלום על אריה דמות מרתיעה

אריה בחלומות וגם במציאות נתפס כדמות מאיימת ומרתיעה בשל היותו חיה טורפת .תחושת הרתיעה מהאריה בחלומות משתקפת כאשר אריה רודף בחלום או שהחולם ננשך על ידי האריה. חלום על אריה שמאיים על החולם הינו חלום אזהרה שמונע ממנו לעשות צעדים שיגרמו לו לחרטה בהמשך.
אריה בחלום דמות מרתיעה
"חלמתי על אריה שמסתובב סביב לבית שלי ומנסה לתפוס או לטרוף מישהו ואני בעלי והילדים שלי בורחים או נתפסים. באחד הפעמים האריה בחלום נשך לי את יד ימין אבל הצלחתי לפתוח לו את הלוע ולהשתחרר וברחתי ומהר נכנסתי לחדר שאני לא מכירה והאריה המשיך לבעוט מבחוץ וקראתי לבעלי ששכב על מיטה בחדר וביקשתי ממנו לבוא לעזור לי לחסום את הדלת."

פירוש אריה בחלום דמות מרתיעה האריה בחלום מסמל תחושת של איום שהחולמת חשה מדמות שהיא עובדת איתה (נשיכה ביד ימין) ועל מאבקים חסרי תועלת שהיא מנהלת מול אותה דמות בעבודה שיגרמו לאובדן עבודתה.

אריה בחלום דמות עוצמתית ומשפיעה

אדם שידוע בהשפעתו ובעוצמתו על אנשים הינו אדם שמנהל ומנהיג אנשים ותמיד יהיה מוקף באנשים שיעשו הכל למענו. במקרה זה חלומות על אריה יסמלו את מעמדו הרם של החולם וכוח השפעתו.
חלום על אריה משפיע עוצמתי "חלמתי על אריה גדול ויפה ועל מספר לביאות בביתי ,הם לא פגעו בי אלא היו בקרבתי ואף ליטפתי אחת מהן"
פירוש חלום על אריה משפיע ועוצמתי חלום על אריה משפיע ועוצמתי מסמל על עוצמתו והשפעתו של החולם על סביבתו. הלביאות בחלום מסמלות על הנאמנות של האנשים שסובבים את החולם.

אריה בחלום סימן לשינוי בחיים

אריה בחלום מסמל גם כניסה לתקופה של שינויים בחיים יחד עם בטחון מוחלט בבחירות ובהחלטותיו שיובילו אותו להצלחה.
חלום על אריה סימן לשינוי בחיים
"חלמתי שאני נוסעת ברכבת ויורדת ומטיילת בפארק עם אישה שאני לא מכירה ולפתע אנחנו פוגשות אריה עצום ויפה בחלום. האריה בחלום הולך איתי וחשתי יראת כבוד וביטחון"

פירוש חלום על אריה סימן לשינוי בחיים נסיעה ברכבת והליכה בפארק מסמלת על תהליך של שינוי חיובי. האריה בחלום שמלווה בחלום נועד לגרום לחולם לחוש ביטחון ושהוא מלווה מלמעלה.

חלום חוזר על אריה

חלומות חוזרים לעיתים אף מילדות מגיעים בתקופות דומות בחיים לדוגמא כאשר אנו בלחץ, לפני שינוי, לפני סיום תקופה ,במשבר ועוד. חלום חוזר על עצמו נועד לעורר אותנו מאדישות או לגרום לנו לפעול בדרך שונה.
חלום חוזר על אריה
"ישנו חלום שמטריד אותי כבר מספר שנים… מידי כמה חודשים הוא מופיע. העיקרון תמיד אותו עקרון – אריה או נמר בחלום שמנסים לפגוע בי. אני תמיד בורחת ומנסה להסתתר בתוך מקומות סגורים אבל תמיד קשה לי בחלום להסתתר מהאריה או הנמר. חייבת לציין שהאריה אף פעם לא פגע בי בחלום אבל תמיד החיפוש היכן להסתתר והבריחה מהאריה או הנמר בחלום חוזרים על עצמם"
פירוש חלום חוזר על אריה
האריה בחלום מייצג דמות חזקה עבור החולם ,וחזרתו של האריה או הנמר בחלומות שוב ושוב בתקופות שונות בחיים משקף לחולם את חוסר הביטחון שלו בעצמו,את החשש מפני הלא ידוע והרצון להימנע מהשינוי.

לסיכום חלום על אריה לפי הקבלה

אריה חיה אצילה חזקה ויש להתייחס לפירוש האריה בחלום גם לאלמנטים הנוספים בחלום. המאמר על האריה בחלום מתייחס להופעתו השונה של האריה בחלומות. חלום על אריה ישקף לרוב צדדים שונים באישיותו של החולם וביחס לסביבה. אם אתם הופכים לאריה בחלום זה מעיד על כוח המנהיגות שקיים בכם,נאמנות של אנשים כלפיכם ועל יכולותיכם להניע תהליכים ומצבים לאחרים ולעצמכם .

חלומך לא נמצא במאמר ניתן לרשום אותו בהמשך למאמר או באמצעות יצירת קשר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

     

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר