הרצאות וסדנאות רוחניות מודעות עצמית

מימוש עצמי הדרך להגשמה עצמית

מימוש עצמי

מימוש עצמי או הגשמה עצמית היא התשובה לשאלת מליון הדולר למה הגענו לחיים הללו?

מימוש עצמי דרך להגשמה עצמית

האם יש משמעות לחיינו ללא מימוש עצמי?

במאמר זה אנסה להרחיב את מהו מימוש עצמי ודרכים לחשוף אותו.
מימוש עצמי הוא הגעה ליכולת להביא להגשמת ומקסום הרצונות שלנו

הגשמה עצמית

הגשמה עצמית היא התהליך המודע שעוברים לשם מימוש ייעודי הנשמה .מימוש היעוד יוביל להתפתחות עצמית ותודעתית ולרכישת כלים ואמצעים שימשיכו לשרת אותנו במהלך חיינו.  הייעוד הנו מסע אנרגטי שמימושו בעולמנו יתרום בהמשך להתפתחות אנרגטית בעולם הנשמות. הנשמה מובילה אותנו במודע ו/או בתת המודע להגשמת היעדים שלה.

קשר בין מימוש עצמי לתת המודע

תת המודע מכיל מעבר לחוויית הילדות שלנו גם זיכרונות מגלגולים קודמים המהווים שיעורים שהנשמה צריכה להגשים בגלגול חיים נוכחי. מימוש שיעורי הנשמה מייצר בתודעה שלנו שלווה, אור פנימי, סיפוק, ותחושת צמיחה. ההסתכלות על החיים הופכת להיות מֻנְחֶה מתת המודע.
מימוש עצמי הנו מצב של התעלות רגשית ,שימחה ,אנרגיה חיובית של עשייה והתרגשות לקראת הבאות. הגשמת שיעור של הנשמה גורם לנו להיות שלווים ושמחים עם אנרגיות שדוחפות אותנו קדימה ולזה אני קוראת האור הפנימי שלנו.
לאחר שהבנו שתת המודע מכיל שיעורים של הנשמה שהגשמתם תגרום לנו לאושר פנימי ושמחה שחלק משיעורים אלו הם בעצם זיכרונות מגלגולים קודמים השאלה כיצד נוכל לחשוף זיכרונות אלו מגלגולים קודמים?

חלומות כאשר אנו מתמודדים עם משברים בחיים הנשמה מנסה לכוון את התודעה למימוש השיעורים ולחשוף את הזיכרונות מגלגולים קודמים. אנשים חווים בחלומות אירועים שונים שלא קרו בחייהם ולמעשה ההסבר לכך שתת המודע משקף זיכרונות מחיים קודמים כדי לקדם את מימוש יעדי הנשמה.

מודעות עצמית  באמצעותה נוכל לחשוף את שיעורי הנשמה מתת המודע. היכולת להיות במודעות עצמית רוחנית מאפשרת לנו לממש את שיעורי הנשמה בסדר הנכון והמדויק לנו, על ידי קבלת אישור מהעין השלישית שלנו. כאשר אנו במודעות עצמית העין השלישית מסונכרנת עם התודעה שלנו כך שנחוש אינטואיציה לגבי מעשינו.
כעת שברור מהי חשיבותה של הגשמה עצמית אפרט כלים מעשיים שיעזרו לך בהגשמה עצמית.
פירוש חלומות מהווה מנגנון להבנת היעדים של הנשמה להגשמה עצמית.

דוגמא למימוש עצמי שמופיע בחלומות:

אשמח אם תנסו לפרש לבד את הסימבולים הבאים בחלום? הפירוש נמצא בסוף המאמר.
מה לדעתך מחפשת החולמת? מה מסמלת המעלית?

"חלמתי שאני עולה במעלית ונכנסת לחדר מלא באנשים שמחכים לפגישות. עזבתי את המקום כי לא הייתה לי סבלנות לחכות והתחלתי לחפש מקום אחר, עליתי במעלית וכל פעם נכנסתי למקום אח. בסוך אני חושבת שלא מצאתי את המקום שמתאים לי"

על מנת לזרז את תהליך הייעוד שיוביל להגשמה עצמית ניתן לפתח כישורים בסדנת מודעות עצמית שמחברת את המשתתפים לעולם הרוח. בסדנא חווים מדיטציות שמחברות אותנו לילד הפנימי ולתת המודע. גילוי הילד הפנימי מוביל עוזר לתהליך ההגשמה בסנכרון התודעה ,וחידוד האינטואיציה.

מהי הדרך הנכונה להתחיל בתהליך של מימוש עצמי?

בשלב הראשון אני מציעה שתרשמו את הפרמטרים בהמשך ותבחנו אותם במטרה לתת ציון עצמי כיצד אתם חשים לגבי כל פרמטר. האם הפרמטר מהדהד עבורכם וכמה עוצמה הוא תופס בחייכם .לדוגמא הפרמטר ביטחון עצמי? אם זה מהדהד לכם נמוך סימן שיש חוסר ונצטרך לטפל בהעלאת הביטחון העצמי שלו. בנוסף לכל פרמטר תרשמו מה אתם יכולים לעשות לתרום לחיזוקו.
• ביטחון עצמי
• אהבה
• שייכות
• יכולת לבטא את עצמי
• יכולת לראות את עצמי באופן אובייקטיבי
• הגשמת הפוטנציאל הטמון בי
דרך נוספת להגיע להגשמה עצמית היא באמצעות תהליך מובנה של חשיפת הילד הפנימי ולמידה על גלגולים קודמים שלנו ששילוב כל השלבים בתהליך יובילו לקידום הגשמה עצמית.
חלק מהחומר הנלמד בסדנאות מודעות עצמית שמתקיימים במסגרת מכללת צומת רוחניות. במפגשים נלמד על השינויים האנרגטיים שאנו עוברים במהלך ההתפתחות העצמית ועל השפעתם על ההילה ודפוסי החשיבה שלנו, נחשוף את הילד הפנימי שיאפשר לנו בהמשך להגיע למימוש עצמי, נאזן את הגוף נפש ואת דפוסי החשיבה שלנו.

אי אפשר לסיים בלי טיפ קטן איך להתחיל בהגשמה עצמית

תחילה היו ממוקדים במטרת העל ונסו לזהות תתי המטרות ודרכים לממשם כדי למקד את תהליך ההגשמה. חשיפת מטרת העל תקל לגלות את היעוד. לדוגמא מטרת על היא למצוא זוגיות ותתי המטרות יהיו השלבים להגשמת היעד. מיקוד במטרת העל היא הייעוד ונקודת ההתחלה לדלת שתוביל לעוד דלתות שיאפשרו לנו להמשיך בהגשמה העצמית.
• תחילה רשמו מטרה חשובה שלכם בחיים.
• חלקו אותה לתתי מטרות לפי סדר החשיבות לדוגמא בזוגיות תת מטרה היא עבודה על הדימוי עצמי.
התמקדו בתתי המטרות והכניסו אותם לטבלה עם מספר עמודות:
• עמודה ראשונה רשמו מהו הגורם שמפריע לכם למימוש כל תת משימה.
• עמודה שנייה רשמו מי יכול לעזור לכם במימוש כל תת מטרה.
• עמודה שלישית רשמו כלים שיכולים לעזור לכם לממש את תתי המטרות לדוגמה לימודים לסדנאות רוחניות.
רוצים עוד טיפים? מוזמנים ליצור עמי קשר בנוגע לרישום לסדנת המודעות העצמית או לחלופין לקרוא חומר רב שנמצא באתר של פרפרים המרחב הרוחני

פירוש החלום
החלום מסמל את החיפוש של החולמת אחר אתגר שיקדם אותה להגשמה עצמית. המעלית בחלום מסמלת ייעוד -מטרת על שהחולמת מחפשת. החולמת מתארת חיפוש אחר מקום מתאים עבורה שיענה להגשמה האישית שלה.

רוצים להגשים את החלומות שלכם ?צרו קשר ואשמח לעזור

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

מכללת צומת רוחניות

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר