הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי כללי מודעות עצמית

אובססיה שמובילה להרס עצמי

אובססיה להצלחה שמובילה להרס עצמי

 מהו הרס עצמי?

יש להבחין בין הגשמה עצמית ושאפתנות שהם ביטוי חיובי לבין שאפתנות שמובילה הרס עצמי.
אם נתבונן מהצד אנו נראה אנשים שחווים הרס עצמי בכך שלמרות שיש להם הכול והם מצליחים בכל מה שהם עושים הם חשים שאין להם כלום.
קיים פער גדול בהבנה בין השאיפות מצד אחד להנאות עקב ההצלחות וההגשמה העצמית שהשיגו עד כה לבין אובססיה מתמדת של חיפוש מתמשך אחר השיא החדש הבא. אנשים אלו חיים משיא לשיא ,מהצלחה להצלחה ואינם מצליחים ליהנות מההצלחות שלהם.
אדם שיש לו שאיפה להצליח אבל אינו מצליח לראות וליהנות מההצלחות שלו מביא את עצמו בסופו של דבר לייאוש ובהמשך לביטול עצמי של כל ההצלחות שהיו לו. אם ראיתם בעבר מגדל קלפים או מגדל אבני דומינו שמתמוטטים עקב נפילה של קלף/אבן בודדת הדבר משול בדיוק לאדם עם הרס עצמי שחוסר הסיפוק העצמי מוביל אותו לנפילה רגשית ולהכאה רגשית שגוררת עמה קריסה של כל תחומי החיים האחרים.
אנשים בעלי הרס עצמי נגררים לתקופות ייאוש ,בועטים בכל מי שתמך בהם והיה נוכח בהצלחות שלהם מובילים את עצמם בעקשנות לביטול ההצלחות שלהם ולהרס עצמי שגורם לנזק למעגלים חברתיים ומשפחתיים נוספים .
מי שמודע למאפיין זה באישיותו רצוי שיסתייע בתמיכה טיפולית /אימון רגשי שיאפשר לו לזהות את השלבים הראשונים בתהליך כדי למנוע מעצמו מצב של נפילה רגשית שתגרור נפילת מערכות כללית ולהרס עצמי .

בחלום בהמשך יש דוגמה למנגנון של הרס פנימי לפי הסמלים.
החולמת מודעת לכך בחלום שהקציצות לא נועדו לאכילה כי יש בהן תולעים אך למרות זאת היא ממשיכה לאכול אותם בעקשנות רבה.
בחלום הסמל של העקשנות להתמיד ולהמשיך בדרך שמזיקה הוא אחד המאפיינים של הרס עצמי .
למרות האזהרות האדם לא מוכן להקשיב וממשיך בשלו מעין דווקא לעצמו ומשם יש רק בור עמוק שאליו החולמת נופלת .

חלום על אכילת בשר מקולקל במודע

"חלמתי שאני אוכלת קציצת בשר, והבשר מקולקל ויש עליו תולעת או שתיים בצבע חום, תולעים ממש ממש קטנות כחצי סמטימטר (נראות כמו הלבנות אבל חומות). משום מה אני ממשיכה לאכול ומנסה לא לאכול את התולעים אלה רק את הבשר. לא ברור לי אם באמת לא אכלתי את התולעים. במהלך האכילה החלטתי להפסיק לאכול ולזרוק את אותה קציצת הבשר לפח, ופתאום התולעים גדלו מאוד, נהיו לתולעים לבנות וענקיות כחמש סנטימטר כל אחת או יותר.,וקראתי מהר לאבא שלי שיבוא לטפל בהם. אני לא חיכיתי לראות אם אבא שלי הרג אותם או לא, אחרי דקה רצתי לנסות להקיא את מה שאכלתי."

פירוש חלום על אכילת בשר מקולקל במודע

המסר בחלום הוא שהחולמת מודעת לכך שהבשר מקולקל ועם תולעים ואוכלת ממנו ,מה שמדגיש את עקשנותה שמובילה להרס עצמי.

חלום על פחד ליפול מסולם

"חלמתי שאני צריכה להגיע לבית שלי ומישהו שאני לא מכירה אומר לי שאני חייבת לבחור בסולם ולא במדרגות .בחלום אני מבינה שהעליה בסולם מסוכנת ואף הסיכוי ליפול ממנו גבוה, ומחפשת דרך אחרת ומוצאת את המדרגות ועולה מהם הביתה "

פירוש חלום על פחד ליפול מסולם

הסולם בחלום מסמל על השאפתנות של החולמת שהוא מאפיין חשוב באישיותה אך המתכון להצלחה עבורה הוא לא בלקיחת סיכונים ועליה בסולם אלא בבחירתה בדרך המקובלת בעליה במדרגות .הפחד בבחירת הדרך היא נכונה כי היא מזהירה את החולמת מהגעה להרס עצמי.

בהצלחה לכולם דפנה ביסמוט מאמנת ומורה רוחנית

לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לחצו למעבר לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

מכללת צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר