כללי

מסר תקשור אנרגית חרב מיכאל

מסר תקשור | מתקשרת

מסר תקשור

המסר בתקשור מדבר כל כך שכולנו נעבור איזון ביו חמשת היסודות (אש, מים, אוויר, אדמה ורוח )
שעד כה היסודות התנהלו בדואליות כאשר יסודות היו בחוסר הם הושלמו על ידי יסוד אח וכל יסוד איזן את האחר(חוסר וההשלמה).
אנו נחווה שינוי בתדר האישי והקולקטיבי שינוי שיהיה איטי והדרגתי.
מטרת האיזון היא לשנות אנרגיות ביקום לדוגמה להפוך פחד לשימחה, אגו לקבלה ונתינה ואת הכאוס ליצירה.
כפי שתמיד קורה בכל תהליך של שינוי הדפוס הישן נלחם להישאר ולהטמיע את עצמו עמוק יותר ונוצר מאבק בין הישן לחדש ומתוך זה ייווצר האיזון.
האיזון בין חמשת האלמנטים יתרחש בשני מעגלים שונים: מעגל הבחירה לאלו שמחוברים לאמונה ולרוח ולאלוקות מעגל החוסר ברירה מתוך השינוי של סדרי עולם במאבקי הכוחות שבהן הדפוס הישן יהיה קיים הדבר יתבטא במאורעות טבע שהן כוח החיים.
אלמנט האש יתבטא במאבקו במאורעות מלחמה שימחקו דפוסי חיים קודמים ויעלו סדרי חיים חדשים – מתוך הכאוס יעלה הרצון לשקט ולשלום פנימי.
אלמנט המים כפי שהופיע בתקשורים שונים המים יעלו על גדותיהם ויכסה שטחי אדמה שלא יוכלו להתקיים יותר ויבלעו תחת המים. מדובר על אזורים שמייצרים רצון להרג ולמלחמה ומתוך יצירת השינאה (אירן) האדמה תרעד וחלקים גדולים מתוך הים ימלאו את שטחי אדמה נרחבים. אזורים רבים ינותקו בגלל הצפת המים ויידרש שינוי סדרי חיים והניתוק יאפשר צמיחה ולמידה מחודשת לחיים מאוזנים יותר
מתוך הבניה המחודשת אלמנט האוויר והרוח יתעצם, הריפוי ההוליסטי יהיה רלוונטי מאחר והוא יבוא מתוך רצון ליצר אהבה וחיים חדשים ואף יוכיח את עצמו וכמו כן מרפאים ומטפלים רבים יקבלו מידעים מהעבר וישתמשו בהם ככלים לריפוי.

איזון חמשת היסודות יעלה את כל הקולקטיב לתדר חדש ולהבנה חדשה לגבי הקשר של האדם עם האנרגיה האלוקית.
כולנו יצרי הבורא וכולנו מכילים את הניצוץ האלוקי לכן כולנו נעבור איזון של חמשת היסודות שיאפשר לנו להתנהל אחרת. לדוגמא האגו היא אנרגיה שמחקה את הבורא ואנו חווים את האגו במלחמות ובמאבקי כוחות שבסופו של תהליך אדם אחד שולט או מנצח על המצב.
האיזון ייצר חשיבה שונה , האנרגיה שתחקה את האלוקות תתנהל כמו הבורא מתוך הבנה ,מחילה רצון לייצר הרמוניה. היכולת להדהד אהבה בין שני צדדים שמבקשים להבין מצב חדש לא יבוא מלוחמנות אלא מרצון לקבל הסכמה מהצד השני לשיתוף פעולה.

התקשור ציין שהכניסה לאיזון ולשינוי הוא באמצעות חרבו של המלאך מיכאל.
החרב תשב על מקלעת השמש כאשר היא עולה מעלה פותחת את צקרת הלב והכתר ואת הרקיעים. נוצר חיבור בין תת המודע של האדם לנשמת העל שלו ולהדרכותיו מכל התקופות כאשר המטרה שעומדת בפני האדם הוא להגיע לדיוק שהנשמה שלו דרשה מעצמה כאשר היא נקלטה בגופו.
הדיוק יאפשר מימוש מטרות הנשמה ,סגירת מעגלים קרמתיים ללא מאבקים וסבל מתוך מודעות שטובת הנשמה היא העיקר ולא טובת הגוף הפיזי. הגוף הפיזי הינו כלי לאיחסון הנשמה ולמימוש ייעודיה בחיים הללו.
החרב מסמלת את החיבור לחוקים האלוהים והיא עוזרת להתגבר על מאבקי כוחות שמנועים מהשינוי להיכנס, מהספק ומהפיתוי להישאר בישן. החרב מחברת למהותה של הנשמה ולדיוק המתבקש ממנה.
המלאך מיכאל מלווה את האדם מצד ימין ומלמד על זכותו של האדם בזכות מעשי החסד של האדם וגבריאל שעומד משמאלו ומלמד זכות אדם על מעשיו השליליים.

באהבה דפנה
לחצו למעבר לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר