הרצאות וסדנאות רוחניות זוגיות חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי

מינוף הזוגיות

מינוף זוגיות יתרונות

מינוף בן בת הזוג בזוגיות

זוגיות ממנפת הינה מערכת זוגית שבה הרגש וההכלה של צד אחד בזוגיות מאפשר לצד השני להתאושש מטראומות ומאפשרת צמיחה בחיים והיחסים בזוגיות מתנהלים בקבלה וכיבוד דרכו של האחר.
המינוף הזוגי מתרחש שבן/בת הזוג מסוגלים לתקן חסכים רגשיים שנוצרו במקומות שהיה בהם כאב וחוסר לצד השני בזוגיות ולהיות רגישים לכאב ולטראומות שנאספו .
החלום שלהלן מתאר כיצד בת הזוג מצליחה להשתקם מכאב וצלקות מקשר זוגי קודם שיצרו חסימה בזוגיות ואת העזרה שהיא מקבלת מבן הזוג הנוכחי.

"אני וחברה שלי חצי שנה יחד. היא סיפרה לי שהיא חלמה שהיא בהריון ומתגלה שהתינוק הוא מהאקס שלה.
כאשר בחלום היא שואלת אותי אם אעזור לה לגדל את הילד ואני מסכים לאחר, מכן היא מנסה ללדת את הילד ולא מצליחה כמה פעמים בסוף התינוק לא נולד."

חלום נוסף מתאר את ההבדל שהחולם חש עם בת זוגתו הנוכחית ומודע שההבדל העיקרי קשור לאיכפתיות של בת זוגתו ולאופן נוכחותה בחייו להבדיל מהאקסית. זוגיות שהיא לא מתאימה לא יוצרת שיתופית ,ביטחון עצמי ,הדדיות אלא תיצור מתחים,תחדד את הפערים חוסר ביטחון עצמי ורגשות תסכול.

"חלמתי שאני פוגש את האקסית שלי ושם לב לחיצוניותה המושקעת ונזכר כמה היה חשוב לה לדאוג לעצמה .הבנתי בחלום שהיא לא אהבה אותי כפי שאני אהבתי אותה.כשהתעוררתי מהחלום הבנתי את ההבדל בין האקסית לבת זוגתי שמשקיעה אמנם בעצמה אך גם בי ,דואגת לי וכל הזמן נוכחת "

לחצו למעבר ל- פורום זוגיות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לחצו למעבר לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר