אתר מתנות לנשמה

מנורת מלח מנורות מלח

מנורת מלח בנויה מגביש מלח שעצם הדלקתה משפיע על האוויר מסביב ומנקה אותו מיונים שליליים וזיהומי אוויר ומביא לאיזון גוף נפש רוח ולרגיעה

מהי מנורת מלח טבעית ?

האוויר סביבנו מושפע מאנרגיה שנפלטת ממכשירים חשמליים רבים הפולטים יונים חיוביים הגורמים לחוסר איזון שגורמים לנו לתופעות שליליות שונות.
מנורת המלח מורכבת מגבישי מלח סלעי שנחצב במרבית המקרים בהרי ההימלאיה כי למלח ההימלאיה יש יתרונות רבים. מנורת מלח הימלאיה בעלת גוון וורוד אפרסק, מוכר בשם "זהב לבן" מכילה סוגי מינרלים ותחמוצות שונות כגון אבץ, אשלגן ועוד.
הדלקת מנורה מלח טבעית מחממת את גביש המלח הטבעי הפולט יונים שליליים שמנקה את האוויר בדומה לאוויר במערות וחדרי המלח.

נפלאות מנורות המלח יתרונות מנורת מלח

  • נפלאות מנורות המלח באווירה ובאנרגיה המרגיעה שהיא מפיקה בחלל.
  • מנורת מלח מתאימה למגוון מקומות למטרות שונות הן קישוט ואווירה והן למטרות של טיהור האוויר בבית במשרד ובקליניקה בצורה גולמית בטבע.
  • המלצה היא להניח את מנורת המלח במשרדים, גני ילדים, קליניקות וחדרי טיפולים ובכל מרחב בבית חדרי ילדים וחדרי שינה.
  • האנרגיה שמופקת ממנורות המלח בחלל שבו היא נמצאת ישפר את מצב רוח והאנרגיה.
  • האור הנעים שמופץ בעת הדלקת מנורת המלח מקנה אנרגיה חיובית לחלל שבו היא נמצאת
  • מנורת המלח יכולה גם להקל במקרים של בעיות של קשב וריכוז ומשפיעה לטובה על מיקוד החשיבה.
  • מנורת מלח טיפולית יכולה להיות טיפול משלים לילדים שסובלים מבעיות במערכת הנשימה,דלקות ריאה,שיעול כרוני,נזלת,דלקת אוזניים, ברונכיטיס ,דלקת גרון ומערכת חיסונית ירודה.
  • מקנה אווירה רגועה ומקלה על תהליכים רוחניים ומדיטציות.

נשאלת השאלה האם קיימת השפעה בריאותית לשימוש במנורות מלח?

כפי שהוזכר מנורת מלח בנויה מגביש מלח שעצם הדלקתה משפיע על האוויר מסביב ומנקה אותו מיונים שליליים וזיהומי אוויר ומביא לאיזון :
בגוף הטענה שמנורת מלח יכולה לסייע לאזן לחץ דם, מקל על בעיות במערכת הנשימה ואלרגיות שונות (אבק, אבקנים),כאבי גרון שפעת והתקררות.
בנפש מקל על בעיות שינה ,מרגיע מלחצים חרדות ,דאגות ופחדים.

מנורת מלח טבעית טיפולית בגדלים שונים ולקישוט

מנורת מלח טיפולית מגיעה בצורות שונות לשימוש טיפולי אנרגטי לקישוט ולאווירה . שבעת הדלקת מנורת המלח היא משחררת יונים לחלל ומייצרת אנרגיה חיובית  מרגיעה את הגוף נפש רוח, סופחת ומנקה אנרגיות שליליות . חשוב להדגיש שרצוי להתאים את גודל מנורת המלח לגודל החדר כי ישנן מנורות מלח בגדלים שונים של 3-4 קילו ואף 25 קילו ומעלה.

מנורת מלח שימושים עיקריים

הסיבה לשימוש במנורת המלח בחדרי שינה וחדרי ילדים ותינוקות היא בהשפעה של מנורת המלח בטיהור האוויר והשריית אנרגיה רגועה וזאת בנוסף לטענות שבזמן שהיא דלוקה היא תורמת לטיפול בבעיות נשימה אסטמה ושיעול ולשיחרור לחצים ופחדים. כביש המלח במנורה ידוע כסופח נוזלים ,רעלים וכפי שציינו אומרים שזה מאוד יעיל לאנשים שסובלים מבעיות במערכת הנשימה ,אסטמה, ברונכיטיס, סינוסיטיס, בעיות , מחלות ריאה, דלקות אוזניים, ליחה, שיעול עייפות ומתח ,אלרגיות, בעיות שינה ועוד.

שימוש במנורת מלח לילדים-אחד השימושים השכיחים והנפוצים במנורת מלח היא מנורת מלח לחדרי ילדים ויש להתאים את גודלה של מנורת המלח לגודלו של החדר. הדלקת מנורות מלח בחדרי ילדים יכולה לסייע ולשפר, לפי ההמלצות השוק אצל לילדים שסובלים בדרכי הנשימה :נזלת כרונית, פוליפים בגרון /באף, אסטמה, ברונכיטיס, אלרגיה של מערכת הנשימה: קרדית האבק, רגישות לאבקני הפרח, אלרגיות בעור: אסטמה של העור.

שימוש במנורת מלח לתינוק-השימוש במנורת מלח לתינוק היא מתבקשת ולכן מומלץ מאוד להניח מנורת מלח גם בחדר של תינוקות. מאחר שתינוקות רגישים מאוד במערכת הנשימה יש להתאים את גודלה לגודלו של החדר .הדלקת מנורת מלח לתינוק יכולה להיות יעילה ולסייע להתפתחות נשימתית של התינוק ולפי המקובל בשוק מקלה על תופעות בדרכי הנשימה כשיעול, ברונכיטיס ,דלקת ריאות ,אסתמה ,קוצר נשימה, נזלת והימנעות ממשאפים ואינהלציות.

שימוש במנורת מלח לשיעול-מנורת מלח לשיעול הוא בין השימושים הנפוצים במנורות המלח כי חימומה של המנורה מנטרל  רעלנים שנמצאים בחלל החדר: אבק, עשן  סיגריות, אנרגיה שלילית של מכשירי חשמל וסופח נוזלים שגורמים לשיעול ומקל על הנשימה והכנסת אוויר לריאות.

מנורות מלח שימושים ועיצובים

  • מנורות מלח מעוצבות בצורות של כדור, טיפה, פירמידה, כליל, ריבוע ועוד.
  • מנורות גבישי מלח שילובים שונים של מנורות מלח בקערות שונות ,מזרקות להנחה בכל חלל בעבודה/בחללי הבית/חדרי שינה/חדרי ילדים.
  • מנורת מלח לחדר ילדים וחדר תינוקות מנורת מלח טבעית , מנורת מלח ההימליה לחדרי ילדים
  • מנורת לילה מלח מנורת לילה מלח הינה מנורה שדלוקה במהלך הלילה עד לבוקר.
  • מנורת מלח לאווירה מנורת מלח אווירה מתאימה למגוון מקומות לקישוט ואווירה שבהדלקתה היא משרה אנרגיה ואווירה רגועה בחלל שבו היא נמצאת.
  • מנורה לשידה לחדר שינה מנורת מלח המונחת על שידה בחדר השינה .מתאימה לקישוט, אווירה רגועה, אנרגיה חיובית ואף מאפשרת שינה רגועה ואיזון הגוף והנפש וריפוי תחלואי גוף שונים.
  • מנורת מלח קטנה גדולה מנורת מלח במשקלים שונים מ-3 עד 25 ק"ג ויותר.
  • פמוטי מלח פמוט מגביש מלח בעיצובים שונים ללהבונים.

מדוע מנורת מלח הימלאיה רטובה?

רבים שואלים ומנסים לברר את הסיבה מדוע מנורת המלח נוזלת מים?

התשובה הפיזיולוגית הפשוטה היא שמנורת מלח נוטפת מים או רטובה בגלל שהמלח סופח את הנוזלים מהאוויר בחלל החדר ובאיזה שלב מגיע לרוויה ולכן יש נזילה של מים מהמנורה.

אין צורך להיבהל זהו תהליך טבעי וחיובי שמנורת מלח עושה את העבודה שהיא מיועדת לכך וסופחת לחות. מנורת המלח מיועדת למשוך לחות מהאוויר והופכת להיות לחה ומתחילה לטפטף כאילו היא דולפת מים כי מנורת המלח עושה את תפקידה כסופחת לחות.

לכן רצוי מידי פעם במקרה שמנורת המלח נוזלת מים או רטובה להוציא אותה לאוורור במקום יבש. מנורת מלח שנוזלת מים או רטובה רק מדגישה את הנחיצות של מנורת המלח בחדר רווי לחות. כפי שקורה במלחיות רבות המלח נרטב והופך גושי ולכן נהוג לשים אורז גם מבחינת ספיחת נוזלים וגם לאפשר לרסק את גושי המלח שנצברים במלחיה בשקשוק מהיר של המלחייה. כדי לשמור על מנורת מלח יבשה שלא תדלוף מים רצוי להרחיק אותה ממקומות שיש בהם לחות גבוהה כגון ליד האמבטיה וגם מאוד רצוי להשאיר את המנורה דולקת באופן רציף לשמור עליה יבשה שכן חום הנורה יגרום ללחות להתאדות.

אפשרות נוספת לשמור על מנורת המלח יבשה היא לנגב אותה במטלית נייר סופגת או בד סופג שלא משיר סיבים. אפשר גם לשים אותה בשמש לייבוש
חשוב להבין שמים בסופו של דבר מים ולחות ממיסים את המלח וזה יגרום להרס והיעלמות של מנורת המלח עם הזמן ויותר מכך הטפטוף על רהיטים כולל גם מלח שעלול לגרם לנזק לרהיטים.

לסיכום מנורת מלח נוזלת מים היא תופעה טבעית דבר שמראה את הנחיצות שלה בחדר ומצד שני חייבים מידי פעם לנגב את המים וליבש את המנורה.

מנורות מלח מעוצבות לעומת מנורות מלח שבנויות מגבישי מלח

מנורות מלח מגיעות בצורה טבעית או מעוצבות בצורות שונות וישנם מנורות מלח בכלי שמכיל גבישי מלח טבעיים:
מנורת מלח מעוצבות בצורות שונות: מדובר בגוש גביש בודד שמעוצב בצורות שונות כגון מנורת מלח טיפה, מנורת מלח כדור עיגול, מנורת מלח צורת חמסה, מנורת מלח צורת ירח, מנורת מלח צורת קונכייה צדף , מנורת מלח גליל, מנורת מלח ריבוע, מנורת מלח פירמידה.
מנורות גבישי מלח גם כאן ישנה כמות עצומה של סוגים ועיצובים כיד הדמיון. במקרה של מנורת מלח עם גבישי מלח לוקחים כלי בעיצובים שונים החל מכלי עץ שונים, סלסלות, כדי חרס, זכוכיות בצורות שונות, אגרטלים וכדים, קערות בצבעים שונים ומשלבים בהם מצד אחד את נורת מנורת המלח עם הכבל ומעליה ומסביבה מניחם את גביש המלח. התוצאה מנורת מלח בעיצובים שונים.
פמוטי מלח גם כאן ישנם פמוטי מלח שבהם ניתן להדליק נרות או שישמשו כמבער לשמנים אתריים לטיהור ואווירה ושי גם פמוטי מלח בצורות שונות כגון צורת יאנג וין.

האם קיים הבדל בשימוש מנורת המלח לשהייה בחדר מלח חדרי מלח?

חדרי מלח נועדו לשהייה לאנשים שסובלים מבעיות במערכת הנשימה, לחצים רגשיים, פחדים, אלרגיות.
חדר מלח מדמה מערת מלח טבעית בעל ריכוז גבוה של מלח שנמצא בחלל סגור ולכן השהייה בחדר מוגבלת בזמן ,לעומת מנורת מלח שריכוז המלח בחלל קטן בהרבה אך משפיע חיובית בהדרגתיות במצבים כרוניים בנשימה ,קשיי נשימה, אלרגיות נזלת כרונית, דלקות בגוף, אסטמה ,ברונכיטיס ועוד .
השימוש בשניהם מתאים לכל הגילאים ומומלץ מאוד לילדים שסובלים מבעיות נשימה(מגיל 3 חודשים ומעלה) ,ומשפיעה על החלמתם במהירות .

הוראות שימוש אופן השימוש במנורת המלח מנורת מלח 

 במנורת המלח חצוב חלל להנחת המנורה שמחוברת לכבל חשמל תקני עם מפסק להדלקה וכיבוי עם מנורה סטנדרטית שניתנת להחלפה בקלות יחסית.

  • את המנורה מניחים לפי הצורך בחדר שינה/חדר ילדים/בסלון ובהדלקתה גביש המלח שממנו מתחמם, נפלטים יונים שליליים שמנקים את האוויר מיונים חיוביים ומביאים לאיזון באוויר.
  • הדלקת מנורת המלח משרה רוגע, שלווה והרמוניה ומקלה למי שסובל מבעיות שינה,פחדים,לחצים,דאגות, בעיות במערכת הנשימה. ידוע שלמלח המחומם ישנה השפעה חיובית על הנשימה ועל אלרגיות ועוזר לבעיות של אסטמה ,ברונכיטיס, ובעיות במערכת הנשימה
  • בחדרי שינה של הילדים והתינוקות מומלץ להפעילה שעתיים לפני השינה .את המנורה מניחים לפי הצורך בחדר שינה/חדר ילדים.

איפה קונים מנורת מלח

אתר מתנות לנשמה מוכר את כל סוגי מנורות המלח שנמצאים אצל מספר רב של ספקים בתחום. מנורת מלח ניתן לרכוש בחנות האונליין של מתנות לנשמה ובאתר תמצאו מבחר של מנורות מלח בגדלים וצורות שונות.

לסיכום למי מנורת המלח מומלצת

מנורת המלח מומלצת למבוגרים וילדים כאחד .השימוש בה הוא משפיע על בעיות רפואיות שונות שהוזכרו לעיל ועל רוגע ושלווה .

הערה חשובה
כל האמור במאמר זה מהווה מידע כללי שאינו רפואי ואינו מהווה תחליף לכל טיפול רפואי אחר או הצעה לתחליף רפואי מתאים.
חשוב לנו לציין שהמאמר בנוי על סברות שנבנו לאורך שנים של ניסיון בשוק בשימוש במנורות המלח ואין מחקר מדעי מסוים שאפשר להצביע עליו שיצדיק חלק מהם. אולם חשוב לנו להדגיש שאין חסרונות למנורת מלח והיא לא יכולה להזיק לאור ניסיון של שנים.

 

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
כניסה לאתר מתנות לנשמה
https://bit.ly/3JNF4HG

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר